Onko Korpimuija lopettanut?
Kommentit (152)
Oli eilen Rikkaat ja rahattomat ohjelmassa. Kivan oloinen mimmi ja ristus että sillä on tiukka vartalo!!!
Vierailija kirjoitti:
Oli eilen Rikkaat ja rahattomat ohjelmassa. Kivan oloinen mimmi ja ristus että sillä on tiukka vartalo!!!
Taisi olla uusinnan uusinnan uusinta ohjelmasta eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla uusinnan uusinnan uusinta ohjelmasta eilen.
Saattaa olla, nykyään tulee avattua telkkari kerran kahdessa kuukaudessa.
Katsoin silloin alkuaikoina ja en pystynyt katsoa enempää. Vähän aikaa sitten vilaksin kanavalle ja samaa itsekeskeisyyttä. Muija luulee, että me kaikki halutaan tietää hänestä kaikki. On itsekeskeinen, täynnä itseään puhuukin niin tekosurkuttelu äänellä. Luulee, että kaikkia kiinnostaa sen menneisyys, erot ja sairaudet yms. Eihän siellä mökissä varmaan paljoa asioita tapahdu, mutta miksi pitää olla tyrkky.
Jenkkilippu autossa ja turvan hakeminen aseleikeistä kertoo paljon tämän ihmisen maailmasta. Someihmiset ovat someihmisiä, vaikka loruilut olisivat mitä. Luonnon läheisyys on oikeasti paras turva, mutta tämä henkilö näyttää etsivän jotakin muuta.
Korpimuija canceloitiin oli hyvin avaava video häneltä. Hienoa, että osaa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkilippu autossa ja turvan hakeminen aseleikeistä kertoo paljon tämän ihmisen maailmasta. Someihmiset ovat someihmisiä, vaikka loruilut olisivat mitä. Luonnon läheisyys on oikeasti paras turva, mutta tämä henkilö näyttää etsivän jotakin muuta.
Jenkkilippu on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin neukkulippu tai Venäjän lippu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin silloin alkuaikoina ja en pystynyt katsoa enempää. Vähän aikaa sitten vilaksin kanavalle ja samaa itsekeskeisyyttä. Muija luulee, että me kaikki halutaan tietää hänestä kaikki. On itsekeskeinen, täynnä itseään puhuukin niin tekosurkuttelu äänellä. Luulee, että kaikkia kiinnostaa sen menneisyys, erot ja sairaudet yms. Eihän siellä mökissä varmaan paljoa asioita tapahdu, mutta miksi pitää olla tyrkky.
No varmaan siksi kun joitakin kiinnostaa. En ole koskaan ymmärtänyt että jotain ( täysin vierasta) tyyppiä jaksetaa analysoida/ ihannoida/haukkua vuositolkulla vain siksi että on esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempäälän Ideaparkkiin n 30 min, Urjalan keskustaan alle 20 min.
Ja Iittalan palveluihin n. 20 minuuttia. Sellaista korpea sitten.
Toijalaankin sen parikytä mintsaa ja onhan se Hämeenlinnakin melko lähellä, eli joka suunnasta palveluja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Moni asiahan tuossa korpimuijassa mättää. Jos ja kun tekee piha-metsätöitä niin kyllä minun kädet olisivat esim. kukkahommien jälkeen sen näköiset että mullassa on tongittu... Töitten jälkeen vaatteet ovat yhtä puhtaan ja uuden näköiset kuin pakasta vedetyt. Joka lähtöön uudet kuteet kuin muotilehdestä revitty. Niin moni muu asia pistää kyllä silmääni. Itse olen samallainen mehtäläinen Kainuun korvesta vain kaksi kolme kertaa vanhempi. Käytän ja huollan moottorisahan, teroitan kirveen ja pienennän koivupölkyt uuniin sopiviksi jos painin tuulenkaatojen kanssa niin aluspuut laitan alle ettei kaikki rungot makaa sammalikossa. Kaksi vuohta joista saan maidon. Maidon jatko käsittely viiliksi, juustoihin ja leivontaan. Kolme kanaa pitää minut munissa niin en tarvii edes munamarttaa sohvalle lojumaan ja vihainen kukko on pihalla parempi vahti kuin se pirttiukko. Niin onhan minullakin kissat ja koirat seurana, etten ihan hulluksi näyvety
Jaa, minun kädet menee känsäisiksi ainoastaan salilla jos en käytä hanskoja siinäkin hommassa, vaatteet ihan siistit ja nautin umpimetsässä elosta miehen kanssa, hän tekee ison osan raskaimmista töistä ja on erinomainen piha -ja tupavahti. Mutta itsekin siis paljon pihahommissa ja keväisin kesäisin puuhommissa, en ole onnistunut kovin montaa vaatetta rikkomaan. Itse en pärjäisi enkä haluaisi pärjätä täällä ilman miestä koska ainoa missä olen häntä eräjormaisempi yksilö on että minä metsästän ja mies ei, eli kaikki mettäkoirat ja tarhat täällä on minun. Muuten elelen ihan korpiprinsessana 💅
En tajua miksi tämäkin on joku helevatan kilpailu, kyllä saa asua vaikka luonnosta nauttien ja kaikkien mukavuuksien kera. Meillä ulkohuussi, ulkosauna, kantovesi, puulämmitys, pihatietä 2km joka pitää ite aurata ja sellaiset koirat pihassa ettei vieraiden kannata poistua autosta jos ne on irrallaan.
mutta ei muiden ole pakko elää näin. Voi vaikka laukkuchihuahuan kanssa poreammeessa lillua minun puolestani ja sekin voi olla antoisaa ja silti voi haluta sitä tehdä korvessa. Vaikka se olisi Espoon korpea ja sinne saisi melkein woltattua sushit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempäälän Ideaparkkiin n 30 min, Urjalan keskustaan alle 20 min.
Ja Iittalan palveluihin n. 20 minuuttia. Sellaista korpea sitten.
Toijalaankin sen parikytä mintsaa ja onhan se Hämeenlinnakin melko lähellä, eli joka suunnasta palveluja löytyy.
Ellei asu itä-Suomessa tai pohjois-Suomessa niin muuten kyllä Suomesta löytyy jonkinlaiset palvelut 30min päästä vaikka asuisi kuinka korvessa.
Korpimuijan pitää saada leikkiä pyssyleikkejä leikkikavereiden kanssa. Leikkiminen muodostaa pitkäaikaisia ystävyyssuhteita ja vähentää masennusta sekä ahdistuneisuutta. Se on ihan väärä ajatus, että epävakaasta maailmantilanteesta johtuen tällaiset leikit olisivat sopimattomia. Siispä porukka kasaan ja leikkimään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni asiahan tuossa korpimuijassa mättää. Jos ja kun tekee piha-metsätöitä niin kyllä minun kädet olisivat esim. kukkahommien jälkeen sen näköiset että mullassa on tongittu... Töitten jälkeen vaatteet ovat yhtä puhtaan ja uuden näköiset kuin pakasta vedetyt. Joka lähtöön uudet kuteet kuin muotilehdestä revitty. Niin moni muu asia pistää kyllä silmääni. Itse olen samallainen mehtäläinen Kainuun korvesta vain kaksi kolme kertaa vanhempi. Käytän ja huollan moottorisahan, teroitan kirveen ja pienennän koivupölkyt uuniin sopiviksi jos painin tuulenkaatojen kanssa niin aluspuut laitan alle ettei kaikki rungot makaa sammalikossa. Kaksi vuohta joista saan maidon. Maidon jatko käsittely viiliksi, juustoihin ja leivontaan. Kolme kanaa pitää minut munissa niin en tarvii edes munamarttaa sohvalle lojumaan ja vihainen kukko on pihalla parempi vahti kuin se pirttiukko. Niin onhan minullakin ki
Laumanvartijakoirat onkin ne mitä maalla saa pelätä henkensä edestä, ei susia. Eivätkä tunnista tontin rajoja. Jos metsässä kävelee, kimpouun käyvät.
Onx korpimuijalla miesystävä, kun uusimmassa videossa oli jonkun miehen kanssa oluella nuotion äärellä...jos on tavannut mukavan tyypin, niin onhan se kiva juttu 🙂
Veikkaan että iski silmänsä tuohon Mr duffoon jo ennen kun lähti harrastelemaan pyssyleikkejä. Ja haastiksessa oli Korpimuija silminnähden kiusaantunut ja punasteleva. Taitaa olla jonkun verran nuorempikin tämä herra
Katri ehti lyhyessä ajassa luoda taitavasti hienon tarinan itsensä ympärille, jossa korosti rohkeutta elää elämäänsä ilman toisia ihmisiä. Muutaman vuoden yksinäisyyden jälkeen viimein heräsi siihen karuun todellisuuteen, ettei hänestä ole elämään yksin. Elämä on nyt kaksin verroin mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Onx korpimuijalla miesystävä, kun uusimmassa videossa oli jonkun miehen kanssa oluella nuotion äärellä...jos on tavannut mukavan tyypin, niin onhan se kiva juttu 🙂
"Miksi tuo ihminen pitää Youtube-kanavaa ja näyttää tuolta, kun MINÄ olen tällainen ja MINÄ teen näin ja MINÄ asun näin ja MINULLA ei koskaan..."
Hohhoijakkaa kainuulaisakka, ketään ei kiinnosta sinun elämäsi, tai saattaisi kiinnostaa jos perustaisit oman Youtube-kanavan, kun kuitenkin haluat päästä itsestäsi puhumaan? Et kyllä kohenna sitä kuvaa, mikä minulle on kainuulaisista muodostunut... tyypillinen yhtä aikaa järjettömän itsekeskeinen ja alemmuskompleksisen katkera sivustahuutelija ja kyräilijä -kainuulainen.