Onko Korpimuija lopettanut?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
KorpiMuija on hyvin rakennettu brändi, joka uppoaa kansan syviin riveihin. Saattaapa taustalla olla apuna myös eräs mediatalo. Mielenkiintoista on seurata, miten hän siirtyy tosi-tv-formaattien vakiokasvoksi.
Suosion myötä some alustoilla kommentteihin reagoinnissa on ainakin tapahtunut selvä muutos. Oletettavasti ihmisten mielipiteillä ei ole hänelle kovinkaan suurta merkitystä, joten edes asiallisiin kysymyksiin on turha odottaa vastausta.
Temppareihin sinkuksi? Siis tuon Rikkaat ja rahattomat jälkeen... Jos vielä joskus Big Brother jatkuu, niin kenties sinne? Pyrkii Voiceen? Juontajaksi johonkin Nelosen pilipali ohjelmaan? 🤔
Ei tosiaan ole paljoa enää vastaillut YouTubessa. Facebookista yms en tiedä, kun en ole kyseisillä alustoilla. Olen myös samoilla linjoilla, että koko homma taitaa olla laskelmoitua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sellainen ekstrovertti höpöttäjä, niin videoiden aiheiden keksiminen lienee helpompaa. Jos olet hiljaisempi kotihiiri, niin varmaan jossain vaiheessa tulee piste, jolloin ei keksi mitään "uutta" kuvattavaa.
Ei ekstroverttiys tarkoita parempaa mielikuvitusta tai aiheiden keksimistä. Se voi kyllä tarkoittaa sitä, että on helpompaa höpöttää silloinkin kun aiheita on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Korpimuijalta uusi video youtubessa.
Ei muka välitä nega-kommenteista, mutta niistä paasaa suu vaahdossa suurimman osan yli tunnin videossa. Vai ei välitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korpimuijalta uusi video youtubessa.
Ei muka välitä nega-kommenteista, mutta niistä paasaa suu vaahdossa suurimman osan yli tunnin videossa. Vai ei välitä!
Eli pitkälti samaa settiä kuin aiemmat videot..? Seuraavaksi tehdään klapeja tai touhotetaan moottorisahalla ja sitten taas hölistään tubettamisesta. Alkaa aiheet todellakin loppua häneltä tai ainakin toistaa itseään paljon. Tuossa joku mainitsi, että touhu olisi laskelmoitua. Vähän samoja ajatuksia itsellä kanssa. No, eipä tarvitse seurata hänen kanavaansa YouTubessa.
Onhan näitä muitakin saman aiheisia kanavia, kuin tämä Korpimuija ja niissä kaikissa näytetään sitä mitä normaaleihin päivittäisiin askareihin kuuluu. Mitä muuta sen pitäisi olla? Jos tykkää katsella sellaista, niin sitten katsoo. Ja jos kiinnostaa sirkustemput niin etsii sitten sellaisen kanavan. Ette kai oikeasti odota, että joka jakso on täynnä uusia ja erilaisia vauhdikkaita ja yllättäviä tapahtumia?
Hitto miten ällöttäviä kommentteja tää Katri saa miehiltä noihin videoihinsa. Ei kyllä käy kateeksi. Varsinkaan, kun on jo stalkkerit tulleet pihalle asti. Miehet on kyllä niin perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten ällöttäviä kommentteja tää Katri saa miehiltä noihin videoihinsa. Ei kyllä käy kateeksi. Varsinkaan, kun on jo stalkkerit tulleet pihalle asti. Miehet on kyllä niin perseestä.
Palstafemcelin korvat heiluu. Tainnut itse käydä miesvihoissaamn kommentoimassa taas. Myöntäkää pois!
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se jännä miten kaupunkilaisseuraajaa kiinnostaa kun nainen käyttää videolla kirvestä 5 minuuttia. Taisitte missata 50-luvun. Oli ihan eriluokan fyysiset duunit sekä miehillä että naisilla. Nykyään kovin homma on kävellä Mäkkäriin juomaan 10 euron paskalattea.
Ai. Kyllä olen käyttänyt mökillä kirvestä moner kerrat. En juo lattea.
t. kaupunkilainen
Eikö se samaa jargoniaa ole toistanut jo useamman videon läpi? Taitaa olla aiheet lopussa?
Minkälaisiin kysymyksiin hän ei ole vastannut?
Youtubessa Korpimuijaa kehutaan poikkeuksellisen kauniiksi. Milloinkohan hän tekisi taas videon, kun käyttää moottorisahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstafemcelin korvat heiluu. Tainnut itse käydä miesvihoissaamn kommentoimassa taas. Myöntäkää pois!
Nyt sitten taas ne lääkkeet. :D
Odotin, että tänä vuonna olisi tehnyt ruoan kasvattamisvideoita. Eipä ole sellaisia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhtään älliä päässä, niin sieltä rivien välistä voi myös lukea sen, että pieni prosentti miehistä ei varmastikaan ole perseestä. Mutta yleisesti miehet ihmisryhmänä ovat, sillä läähättävät, ahdistelevat, stalkkaavat ja ajattelevat alapäällään enemmän kuin yläpäällä. Ja luulevat, että naiset hurmataan jollain vitseillä miesten omista vehkeistä. Tällaisia kommentteja tuli esim. Korpimuijan Q&A -videoon, jossa erehtyi autoista puhuttaessa sanomaan, että pitää isoista vehkeistä. Johan siitä repesi riemu jormilla ja markuilla. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai, että ihan korpimuija. Äiti asuu parin km:n päässä, on auto ja yritys.
Minä oon sitten joulupukki.
No äiti asuu suht lähellä mutta asuuhan hän itse kuitenkin vaatimattomasti, luonnonläheisesti ja alkeellisesti. Auto on, sinustako pitäisi kävellen joka paikkaan mennä, talvella hiihtäen? Ja yritys? Sekin on huono asia että työllistää itsensä? Eli kaikki olisi hienosti jos hänellä ei olisi äitiä, ainakaan parin kilometrin päässä, ei autoa ja olisi työttömyyskortistossa?
Eiköhän meistä moni asu noin eikä kuvaa itseensä yhtään mihinkään.
Voi olla. Itsekin asun, enkä kuvaa. Mutta mistä nyt on kyse? Hän ei ole mikään Korpimuija kun on se auto, yritys ja äiti vai että hän ei ole mikään Korpimuija koska kuvaa Youtubeen videoita elämästänsä? Vai mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Lempäälän Ideaparkkiin n 30 min, Urjalan keskustaan alle 20 min.
Niin? Siellä kotioloissa ei kuitenkaan ole kakkia nykyajan mukavuuksia. Hyväksyisitte jos hän asuisi jossain Lapin erämaassa tai Kainuun korvessa kaukana kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai, että ihan korpimuija. Äiti asuu parin km:n päässä, on auto ja yritys.
Minä oon sitten joulupukki.
No äiti asuu suht lähellä mutta asuuhan hän itse kuitenkin vaatimattomasti, luonnonläheisesti ja alkeellisesti. Auto on, sinustako pitäisi kävellen joka paikkaan mennä, talvella hiihtäen? Ja yritys? Sekin on huono asia että työllistää itsensä? Eli kaikki olisi hienosti jos hänellä ei olisi äitiä, ainakaan parin kilometrin päässä, ei autoa ja olisi työttömyyskortistossa?
Eiköhän meistä moni asu noin eikä kuvaa itseensä yhtään mihinkään.
Voi olla. Itsekin asun, enkä kuvaa. Mutta mistä nyt on kyse? Hän ei ole mikään Korpimuija kun on se auto, yritys ja äiti vai että hän ei ole mik
Palstalaisilla tuppaa usein olemaan aika ontuvat argumentit, sillä usein ovat täysin tunteidensa vietävissä (Minä en nyt tykkää tästä yhtään koska syy x ja syy y!!1) eivätkä tällöin kykene pohtimaan asiaa objektiivisesti. En itsekään ymmärrä, että mikä Korpimuijassa noin kovasti joitakin ihmisiä hiertää. Mielestäni on tosi aito ja virkistävä tuulahdus suomalaisten sisällöntuottajien joukkoon. Hänen elämäntyylinsä ei ole millään tavalla muilta pois.
KorpiMuija on hyvin rakennettu brändi, joka uppoaa kansan syviin riveihin. Saattaapa taustalla olla apuna myös eräs mediatalo. Mielenkiintoista on seurata, miten hän siirtyy tosi-tv-formaattien vakiokasvoksi.
Suosion myötä some alustoilla kommentteihin reagoinnissa on ainakin tapahtunut selvä muutos. Oletettavasti ihmisten mielipiteillä ei ole hänelle kovinkaan suurta merkitystä, joten edes asiallisiin kysymyksiin on turha odottaa vastausta.