Onko Korpimuija lopettanut?
Kommentit (152)
N.ssii. Löyty korpiäijä. Ei kerkiä. Kohta on korpimuksuja.
Onko siellä joku vauva-palstalainen käynyt ilman lupaa pihassa ja rynkyttänyt ovea
Niin, ei siellä sittenkään ketään käynyt ovea rynkyttämässä. Harhoja ja vainoharhaisuutta se oli vain. Aistit ovat tulleet herkemmiksi airsoftin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei siellä sittenkään ketään käynyt ovea rynkyttämässä. Harhoja ja vainoharhaisuutta se oli vain. Aistit ovat tulleet herkemmiksi airsoftin myötä.
Hävis tosiaan se eilinen avautumisvideo?! Ei näy enää. Puolisen tuntia oli paatosta...
Mitä hyödyttää noista ahdistelijoista mesota?
Siis ihan vilpittömästi: tosi ikävä juttu. Itse saattaisin suosiolla vetää henkeä ja miettiä mitä järkeä koko julkisuusjutussa on. Että ottaako kuitenkin enemmän kuin antaa tuollainen formaatti.
Olen nähnyt vähän vastaavia ulkomaisia kanavia mutta luullakseni salaavat yksityisyytensä paremmin. Ja usein vähän vanhempia nuo naiset jo. Pariskuntia korvessa on myös. Tyypillisesti kelaillaan ja pohditaan maailmanmenoa, vähemmän touhutaan.
Kyllä huomaa miten turmeltunutta on suuri osa suomalaisista. Järjetöntä touhua haukkua
täällä. Eikö ole järkevää tekemistä. oon aina sanonut että pirulliset piruilevat niin kauan
kun ovat terveitä. Kun sairastuu vakavasti, joutuu onnettomuuteen tai läheinen kuolee
niin se lannistaa varmasti.
Lava-autosta joutui luopumaan.
Mikä järki roolipelata jenkkiä täällä Suomessa? Ei kovin laajaa katselukuntaa kiinnosta kommandoleikit.
Suomessa on liikaa näitä jokamiehen ja omankädenoikeuksia. Ei kunnioiteta ihmisten yksityisyyttä, eikä ihmisten oikeutta olla rauhassa.
Eurooppaan ja Suomeen pitäisi tulla vähän Amerikan meininkiä. Jos luvatta tulee pihaan, niin voisi haulikon tuella käskeä poistumaan. Sisälletunkeutujan voisi laillisesti ampua siihen paikkaan.
Entäs kun koira tullee kippeeksi. eläinlekurien palkkiot hirvittää. saunan taa ja nirri pois
Jaa enkä minä sinusta kun sanoit noin ja haluaisit määräillä että kaikki on paskaa paitsi sinä itse.