Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Korpimuija lopettanut?

Vierailija
07.08.2024 |

Ei ole kuulunut mitään nyt vähään aikaan.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää noista Kommandojutuista ja vaatteista.

Jaa enkä minä sinusta kun sanoit noin ja haluaisit määräillä että kaikki on paskaa paitsi sinä itse.

Vierailija
142/152 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.ssii. Löyty korpiäijä. Ei kerkiä. Kohta on korpimuksuja.

Vierailija
144/152 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä joku vauva-palstalainen käynyt ilman lupaa pihassa ja rynkyttänyt ovea 

Vierailija
145/152 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei siellä sittenkään ketään käynyt ovea rynkyttämässä. Harhoja ja vainoharhaisuutta se oli vain. Aistit ovat tulleet herkemmiksi airsoftin myötä.

Vierailija
146/152 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei siellä sittenkään ketään käynyt ovea rynkyttämässä. Harhoja ja vainoharhaisuutta se oli vain. Aistit ovat tulleet herkemmiksi airsoftin myötä.

Hävis tosiaan se eilinen avautumisvideo?! Ei näy enää. Puolisen tuntia oli paatosta...

Vierailija
147/152 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyödyttää noista ahdistelijoista mesota?

Siis ihan vilpittömästi: tosi ikävä juttu. Itse saattaisin suosiolla vetää henkeä ja miettiä mitä järkeä koko julkisuusjutussa on. Että ottaako kuitenkin enemmän kuin antaa tuollainen formaatti.

Olen nähnyt vähän vastaavia ulkomaisia kanavia mutta luullakseni salaavat yksityisyytensä paremmin. Ja usein vähän vanhempia nuo naiset jo. Pariskuntia korvessa on myös. Tyypillisesti kelaillaan ja pohditaan maailmanmenoa, vähemmän touhutaan.

Vierailija
148/152 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkatkaa minua.

https://www.suomi24.fi/profiili/wintageman

Vierailija
149/152 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa miten turmeltunutta on suuri osa suomalaisista. Järjetöntä touhua haukkua

täällä. Eikö ole järkevää tekemistä. oon aina sanonut että pirulliset piruilevat niin kauan

kun ovat terveitä. Kun sairastuu vakavasti, joutuu onnettomuuteen tai läheinen kuolee

niin se lannistaa varmasti. 

Vierailija
150/152 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lava-autosta joutui luopumaan. 

Mikä järki roolipelata jenkkiä täällä Suomessa? Ei kovin laajaa katselukuntaa kiinnosta kommandoleikit. 

Vierailija
151/152 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liikaa näitä jokamiehen ja omankädenoikeuksia. Ei kunnioiteta ihmisten yksityisyyttä, eikä ihmisten oikeutta olla rauhassa.

Eurooppaan ja Suomeen pitäisi tulla vähän Amerikan meininkiä. Jos luvatta tulee pihaan, niin voisi haulikon tuella käskeä poistumaan. Sisälletunkeutujan voisi laillisesti ampua siihen paikkaan.

Vierailija
152/152 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun koira tullee kippeeksi. eläinlekurien palkkiot hirvittää. saunan taa ja nirri pois