Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien sairas vihaaminen on merkki empatian puutteesta. Jos tunnet henkilön joka vihaa työttömiä, lopeta yhteydenpito häneen

Vierailija
07.08.2024 |

Työttömien sairas vihaaminen on merkki empatian puutteesta. Jos tunnet henkilön joka vihaa työttömiä, lopeta yhteydenpito häneen

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä työttömien vihaajia oikeasti on olemassa. Tunnen ainakin kaksi sellaista. Ja kumpikin on juuri ihmisiä, joilla on poikkeavan vähäinen jopa olematon empatiakyky. Ap on aivan oikeassa, että tuommoisten kanssa seurustelu pitäisi lopettaa. Itse välttelen noita kahta ihmistä kuin ruttoa, mutta täysin en voi sattuneesta syystä. Nämä henkilöt ovat tosin muutoinkin ja kaikissa asioissa empatiakyvyttömiä.

Joo, itsekin tunsin yhden. Julma ja empatiakyvytön ihminen. Mielenkiinnonkohteet hyvin väkivaltaisia. Lapsena sai iloa esimerkiksi eläinten rääkkäämisestä. 

Vierailija
22/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin kahdenlaisia työttömiä: on niitä, jotka eivät halua töitä ja niitä, jotka eivät saa töitä yrityksistä huolimatta. Lisäksi on epämääräinen porukka vajaatyökykyisiä. Ketään ei saa vihata. Laiskuus on synti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusyhteistyö uudisti persut. Muzuviha vaihtui kantisköyhävihaksi. Puolue on nykisin nuiva työttömiä kohtaan.

Vierailija
24/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vain voi joutua työttömäksi joten olisi oikeasti aika outoa ja sairasta vihata työttömiä.

Silloin hankitaan yusi työpiakka.

Vierailija
25/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sairastua tai joutua vaikkapa onnettomuuteen. Pitkäaikaisesta sairauslomasta tulee näjetsen potkut. Tämä tiedoksi kaikille kuolemattomille. Että kun esim. niillä skuuteillanne vedätte itsellenne vammat, niin varmistakaa homma niin perusteellisesti että pääsette suoraan arkkuun. Hei, kivaa päivää!

Vierailija
26/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on tällainen työtön- hullu, joka tekee näitä avauksiaan: Työttömät lusmuilee, Miksei työttömät sitä, ja miksei työttömät tätä, jne.

Tällaisen oireilun taustalla on ihan yksinkertaisesti oman surkeuden ja huonon itsetunnon pönkittämisyritys.

Kun itse on täysi vätys ja saamaton nahjus, ja itse sen hyvin tietää, niin pientä lohtua omaan pahoinvointiin tuo se, kun voi tuntea ylemmyyttä vaikkapa sitten työttömiä, tai joitain yh-huoltajia kohtaan, ja saa polkea ja mollata näitä lähimmäisiään. Tietenkin puskista ja nimettömänä. Eihän sitä nyt omalla naamallaan...

Vierailija
27/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus heikentää irtisanomissuojaa myös julkisella. 

Kohta työttömien haukkujat on itse työttömiä ja ansiosidonnaiset on leikattu. 

Peruspalstatyötön fantasioi muiden työttömyydestä, ei omasta työllistymisestä. En tiedä, keitä nämä mystiset työttömien vihaajat ovat, ilmeisesti niitä, joide mukaan ihminen voi vaikuttaa oman työllistymiseensä? Tuskin kenellekään on mikään ongelma ihmiset, jotka jäävät rakennemuutoksen takia työttömiksi ja hakevat sitten uuden työn. Vain palsta jankkaajille työttömyys on joku pysyvä tila. 

Monelle se on ongelma, että on muualla töissä, kilpailijalla töissä, eri työnantajalla töissä, aivan eri alalla töissä, samalla alalla, mutta eri työnantajalla töissä, samalla työnantajalla, mutta eri yksikössä/toimipisteessä töissä, samalla työnantajalla, mutta eri tehtävissä töissä, samalla työnantajalla, mutta eri esimiehen alaisuudessa töissä jne.

Vierailija
28/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin kahdenlaisia työttömiä: on niitä, jotka eivät halua töitä ja niitä, jotka eivät saa töitä yrityksistä huolimatta. Lisäksi on epämääräinen porukka vajaatyökykyisiä. Ketään ei saa vihata. Laiskuus on synti.

Ja on niitä työttömiä, jotka ovat muualla töissä, mutta jotka luetaan työttömiksi kun eivät ole samalla työnantajalla ja samoissa työtehtävissä kuin ennenkin.

Vierailija
29/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivellä eläjien itkupotkuraivari ketju osa 9111100098877654456000 🤣

Vierailija
31/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUNALIPUT LIEHUU MENKÄÄ TÖIHIN!! 

Vierailija
32/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
33/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Vihapuheista tunnistaa helposti narsistin. 

Vierailija
34/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus heikentää irtisanomissuojaa myös julkisella. 

Kohta työttömien haukkujat on itse työttömiä ja ansiosidonnaiset on leikattu. 

Miten hallitus voi koske liittojen maksamiin ansiosidonnaisiin päivärahoihin ?

Vierailija
35/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tällainen. Ja ylläripylläri, osoittautui täysin luonnevikaiseksi ja empatiakyvyttömäksi. Myös kostonhimoinen ja melko alhainen älykkyysosamäärä. 

Vierailija
36/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli tällainen. Ja ylläripylläri, osoittautui täysin luonnevikaiseksi ja empatiakyvyttömäksi. Myös kostonhimoinen ja melko alhainen älykkyysosamäärä. 

Miksi seurustelit tälläisen henkilön kanssa? Taitaa olla myös oma älykkyysosamääräsi aika alhainen...

Vierailija
37/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa työttömiä jotka hakevat työtä, pitävät huolta työkyvystään ja pyrkivät takaisin töihin. Minulla ei myöskään ole mitään niitä työttömiä vastaan jotka ovat liian sairaita työhön tai tarvitsevat kuntoutusta. Tietysti jos joku ryyppää tai muilla tavoin päihdyttää itsensä työkyvyttömäksi niin se on sitten vähän eri asia.

Sitä osaa työttömistä kuitenkin halveksun syvästi joka vapaamatkustaa muiden rahoilla ilman pienintäkään pyrkimystä töihin menoon ja minusta jokaisen työttömänkin pitäisi tehdä samoin sillä tämä ryhmä leimaa kaikki.

Vierailija
38/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivellä eläjien itkupotkuraivari ketju osa 9111100098877654456000 🤣

Vierailija
39/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suurta empatiaa työttömiä kohtaa, mutten elämäntapatyöttömiin. Aina vain ei tiedä kumpaan ryhmään kuulutaan, siksi pyrin olla vihaamatta ketään.

Vierailija
40/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole kovin älykästä kärjistää joidenkin ihmisten ajatusmaailmaa ja vetää johtopäätöstä, että välit poikki sellaisten kanssa. Siinä ei ole tilaa rakentavalle dialogille, joka voisi parantaa ymmärrystä puolin ja toisin. Sen sijaan kootaan ympärille kaikukammio ihmisistä, jotka ajattelevat sinun kanssasi kaikesta samoin, niin ei tarvitse ikinä haastaa itseään tai ajatusmaailmaansa.

Itse pidän ihan arvokkaana sitä, että tuttavapiiriini koostuu laajasta kirjosta ihmisiä, joiden kanssa en välttämättä ole kaikesta samaa mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi