Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien sairas vihaaminen on merkki empatian puutteesta. Jos tunnet henkilön joka vihaa työttömiä, lopeta yhteydenpito häneen

Vierailija
07.08.2024 |

Työttömien sairas vihaaminen on merkki empatian puutteesta. Jos tunnet henkilön joka vihaa työttömiä, lopeta yhteydenpito häneen

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivellä eläjien itkupotkuraivari ketju osa 9111100098877654456000 🤣

Sanotko siivellä eläjiksi kaikkia, jotka saavat jotain Kelan tukia? Eläkeläisiä, yh-äitejä, sairaseläkeläisiä? Ehkä, ja todennäköisesti sinäkin tulet saamaan jotain Kelan tukea. Muista sitten että olet SIIVELLÄ ELÄVÄ LOINEN. 

Vierailija
42/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vain voi joutua työttömäksi joten olisi oikeasti aika outoa ja sairasta vihata työttömiä.

Jos on eläkkeellä tai aivan eläkeiän kynnyksellä, riskiä ei juuri ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus heikentää irtisanomissuojaa myös julkisella. 

Kohta työttömien haukkujat on itse työttömiä ja ansiosidonnaiset on leikattu. 

Aika moni noista haukkujista taitaa olla työtön itsekin...

Vierailija
44/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä. Hohhoijaa.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se harmittaa kun ei ihmisten anneta olla rauhassa. En ole tekemisissä enää sellaisten kanssa jotka vee-tuilivat minun elämän valinnoista. Minä saan olla tai olla olematta niin kuin haluan.

Vierailija
45/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömäksi voi joutua kuka vaan. Syitä on paljon.  Ne mee töihin huutelijat ovat itse ilman töitä tai ovat huonoissa hommissa. Täällähän voi sanoa toisille mitä vaan, kun ollaan anonyymejä. 

Vierailija
46/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M E N E    T Ö I H I N

Vierailija
47/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M E N E    T Ö I H I N

Sä se jaksat mainostaa luonnehäiriötäsi päivittäin. Säälin tunteita herää kun lukee juttujasi. 

Vierailija
48/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömäksi voi joutua kuka vaan. Syitä on paljon.  Ne mee töihin huutelijat ovat itse ilman töitä tai ovat huonoissa hommissa. Täällähän voi sanoa toisille mitä vaan, kun ollaan anonyymejä. 

Hetkellisesti kyllä, mutta pitkäaikainen elämäntapatyöttömyys on ihan ihmisen omaa syytä, eikä sellaiselle pidä maksaa minkäänlaisia tukia ennen kuin alkaa ottaa vastuun itsestään.

Vierailija
49/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikea koulutus (DI/juristi/lääkäri/ekonomi) niin töitä riittää. Ei merkonomeille ole kysyntää

Vierailija
50/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli tällainen. Ja ylläripylläri, osoittautui täysin luonnevikaiseksi ja empatiakyvyttömäksi. Myös kostonhimoinen ja melko alhainen älykkyysosamäärä. 

Miksi seurustelit tälläisen henkilön kanssa? Taitaa olla myös oma älykkyysosamääräsi aika alhainen...

Koska narsisti osaa vetää showta, niin että alussa vaikutti niiiiiin empaattiselta ja kiltiltä. Paskanmarjat oli. Valheet alkoi paljastumaan ja sitä myötä myös todellinen luonne. On ne näyttelijöitä. 

Vierailija
51/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt (varmaan) kymmeniltä yrittäjiltä. 

Oletko palkannut työttömän? 

Palkkaatko. 

Eivät ole (jos jotain siskontytön kesätyötä ei lasketa) 

Eli ovat ongelmaa

Vierailija
52/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa taitavat olla ihmiset jotka vihaavat työttömiä työttömyytensä vuoksi. Eri mieltä ollaan lähinnä työttömyyden syistä ja siitä miten asia pitäisi ratkaista. 

Vierailija
53/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien vihaajat vihaavat ennen kaikkea omaa työtään ja elämäänsä oravanpyörässä.

Työttömien vihaajat elävät palstatyöttömien mielessä,  jotka kuvittelee, että kaikki ajattelee juuri heitä. 

Vierailija
54/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä tuntuu vihaavan tämä yksinkertaisin kansanosa jotka lukevat uutisista pelkät otsikot ja sitten vouhottavat miksi työttömät ei mene töihin kun iltalehdessäkin luki että on työvoimapula.

Näitä ihan oikeasti on. 

Vierailija
55/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että tällä sivustolla käy vain hyvin marginaalinen osa ihmisistä ja heistäkin suurin osa ei todellakaan ota näitä kommentteja tosissaan. Suurin osa ihmisistä tietää mitä on työttömyys ja ymmärtää että se voi osua jokaisen kohdalle. Sitten meillä on hyvin pieni joukko sadistisia ihmisiä jotka syyllistävät kaikesta kaikkia. Jotenkin on alkanut näyttämään siltä että tänne on pesiytynyt hyvin paljon ihmisiä joilla on jonkin sortin ongelmia oman elämänsä kanssa mutta tavallaan on hyvä että pääsevät purkamaan tuntojaan edes tätä kautta. 

Vierailija
56/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli tällainen. Ja ylläripylläri, osoittautui täysin luonnevikaiseksi ja empatiakyvyttömäksi. Myös kostonhimoinen ja melko alhainen älykkyysosamäärä. 

Ei ole kovin korkea äo sinullakaan, kun tuollaisen otit.

Vierailija
57/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
58/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuntea empatiaa sellaista kohtaan, joka ryövää rahojani siksi, että on liian laiska töihin. 

Vierailija
59/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tilanteelle aina voi mitään. Minä olen pitkäaikaistyötön, mutta sairas sellainen. Kelan mielestä töihin vaan. Mitenhän teen mitään, kun en kykene kotitöihinkään. Apuvälineitä on syömiseen ja ruoan laittoon. Vaikeita allergioita, joista osa erikoisia ja saan yhteen näistä biologista lääkettä , joka maksaa yli 700€/kerta ja tätä otettava 3viikon välein. Näyttää siltä, ettei ensi vuonna ole vara tuohon lääkkeeseen. On varmaan sitten oma vika, kun en hoida terveyttäni, mutta tyhjästä on paha nyhjästä. Töihin vaan. Kirpparin myyjäkään ei sovi, koska en voi käydä siellä muutenkaan, kun saan hyvin nopeasti allergiaoireita pölystä. Tosiaankin korpeaa ihmiset, jotka ei ymmärrä. En jaksa kuunnella enää, joten ei huvita tavata sellaisia ihmisiä. 

Vierailija
60/65 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tilanteelle aina voi mitään. Minä olen pitkäaikaistyötön, mutta sairas sellainen. Kelan mielestä töihin vaan. Mitenhän teen mitään, kun en kykene kotitöihinkään. Apuvälineitä on syömiseen ja ruoan laittoon. Vaikeita allergioita, joista osa erikoisia ja saan yhteen näistä biologista lääkettä , joka maksaa yli 700€/kerta ja tätä otettava 3viikon välein. Näyttää siltä, ettei ensi vuonna ole vara tuohon lääkkeeseen. On varmaan sitten oma vika, kun en hoida terveyttäni, mutta tyhjästä on paha nyhjästä. Töihin vaan. Kirpparin myyjäkään ei sovi, koska en voi käydä siellä muutenkaan, kun saan hyvin nopeasti allergiaoireita pölystä. Tosiaankin korpeaa ihmiset, jotka ei ymmärrä. En jaksa kuunnella enää, joten ei huvita tavata sellaisia ihmisiä. 

Kelan lääkärit näkevät yleensä näiden tarinoiden läpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi