Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?

Vierailija
06.08.2024 |

Miten on?

Kommentit (486)

Vierailija
161/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukanainen voi olla hyvinkin viehättävä 👍 "normaalista" poikkeava usein lisää mielenkiintoa. Hörökorvat naisella on todella upeat 😍

Moni mies tykkää mm prinsessa Victorian ulkonäöstä, vaikka leukaa on runsaasti.

Suomen leuka-sana on ongelmallinen, kun sillä viitataan kahteen eri asiaan. Victorialla on leukaperien (jaw) lisäksi ongelmana myös leuan kärki (chin). Laatikkoleuoilla on jykevä jaw, mutta olematon chin. 

Ok, alan tajuta tätä hypervaativaa ja kriittistä ajatusmaailmaa,  jossa kauniit on "ongelmia".

Vierailija
162/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikostutkijathan ja antropologithan pystyvät määrittelemään kallon perusteella, onko mies vai nainen.

He ovat ASIANTUNTIJOITA.

Juu, ne ruotsalaisten mongolitutkimukset tehtiin juuri antropologien ja Karolinskan lääkäreiden toimesta. Suomalaiset -sekä miehet että naiset -ovat pallopäisiä leuattomia. Nykyisin ero itä-länsi.

Oisko laittaa linkkiä tästä tutkimuksesta?

Googlaa tai käy Kuopion maakuntakirjastossa. Kalloja ollaan muuten palauttamassa Suomeen. Ne on nyt Ruotsissa. Etkö seuraa uutisia. / eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Itse tykkään, joku muu ei välttämättä tykkää. 

Vierailija
164/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä - länsi ero on kiinnostava. Jo Tukholmassa sen huomaa! Kaikki Turusta tulleet missit ovat olleet pitkuläpäisiä ja hyväleukaisia. Myös Suvi Miinala, joka ei ole vissiin länsi-Suomesta. Hänkin todella todella kaunis vieläkin.

----

Minä asun Itä - Suomessa ja minulla on pitkä pää, korkea otsa ja kasvonpiirteet ovat selkeät. Ettet sinä vain haukkuisi suomalaisia sieltä moskovasta?

Vierailija
165/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalialla on paha päivä tänään.

Vierailija
166/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikostutkijathan ja antropologithan pystyvät määrittelemään kallon perusteella, onko mies vai nainen.

He ovat ASIANTUNTIJOITA.

Juu, ne ruotsalaisten mongolitutkimukset tehtiin juuri antropologien ja Karolinskan lääkäreiden toimesta. Suomalaiset -sekä miehet että naiset -ovat pallopäisiä leuattomia. Nykyisin ero itä-länsi.

Oisko laittaa linkkiä tästä tutkimuksesta?

Löysin heti jotain sanoilla kallo ja ruotsalaiset rotutkijat.suomalaisia uutisia toissavuodelta tosiaan.

Vierailija
167/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?

Voisivat leikkauttaa itsensä takaisin miehiksi mitä oikeasti ovatkin.

Vierailija
168/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajat on kiinni.

Vierailija
169/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä - länsi ero on kiinnostava. Jo Tukholmassa sen huomaa! Kaikki Turusta tulleet missit ovat olleet pitkuläpäisiä ja hyväleukaisia. Myös Suvi Miinala, joka ei ole vissiin länsi-Suomesta. Hänkin todella todella kaunis vieläkin.

----

Minä asun Itä - Suomessa ja minulla on pitkä pää, korkea otsa ja kasvonpiirteet ovat selkeät. Ettet sinä vain haukkuisi suomalaisia sieltä moskovasta?

--

Ja pitkä kaula. Suomalaiset ovat geneettisesti lähimpänä ruotsalaisia ja virolaisia sekä saksalaisia.

Vierailija
170/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt taas kateellinen Sannalle. En tajua miksi näin. Erittäin kaunis.

Oikeasti meidät on aivopesty pitämään tiettyjä piirteitä kauniina, Hollyweird ja telkkari. Komeuskin on samoin määritelty Hollywoodissa.

Millainen on oikeasti komea mies? Leveät hartiat ja kapea lantio ja ja kasvot kuin kirveellä veistetyt. Kauniilla naisella on taas leveä lantio, löytyy siitä reisien yläosan kohdalta.

Leveä lantio ei tee kauniksi, jos on muuten  kuin kirveeellä veistetty. Leveälantioiset  lihoessaan tulevat  läskireisiksi

Vierailija
171/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----

Onnittelut!

Vierailija
172/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajat on kiinni.

------

Natalia kirjoittaa älypuhelimen kautta moskovasta.

Vierailija
173/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?

Voisivat leikkauttaa itsensä takaisin miehiksi mitä oikeasti ovatkin.

Jopas oli defensiivinen postaus. Säästämään leikkausta varten, jotta saat leuan.

Vierailija
174/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta. 

Tämä on ihan hirveä keskustelu. Menetkö sinä sanomaan väärännäköisille ihmisille että he ovat rumia? Oletko itse täydellinen?

Vierailija
175/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruununprinsessalla ruma leuka. Leveä ja suippopäinen, sellainen väpäleuka

Onneksi tyttärelle ei ole periytynyt

Vierailija
176/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----

Onnittelut!

------

En ole ikinä nähnyt rumaa ihmistä.

Vierailija
177/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----

--

Ja pitkä kaula. Suomalaiset ovat geneettisesti lähimpänä ruotsalaisia ja virolaisia sekä saksalaisia.

Osa on eli länsisuomalaiset. Menepä Vaasaan, niin näet kunnon leualla siunattuja pitkäkoipisia naisia. Olen mies Vaasasta.

Vierailija
178/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne Pohtamo on yksi kauneimmista laatikkoleuista, miss Universum. Onhan toi malli ollut jo kauan kauneusihanne. Pään pitää olla pitkulainen, ei pyöreä.

Pään pitää olla ovaali. Ei pyöreä, ei pitkä hevosenpää eikä laatikkoleuka. 

Pään ei "pidä" olla yhtään mitään, riittää kun se on kiinni kaulassa ja siellä liikkuu jotain muuta kuin ilmaa niin pääsee jo aika pitkälle. 

Tämä, juuri näin.

Vierailija
179/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt taas kateellinen Sannalle. En tajua miksi näin. Erittäin kaunis.

Oikeasti meidät on aivopesty pitämään tiettyjä piirteitä kauniina, Hollyweird ja telkkari. Komeuskin on samoin määritelty Hollywoodissa.

Millainen on oikeasti komea mies? Leveät hartiat ja kapea lantio ja ja kasvot kuin kirveellä veistetyt. Kauniilla naisella on taas leveä lantio, löytyy siitä reisien yläosan kohdalta.

Leveä lantio ei tee kauniksi, jos on muuten  kuin kirveeellä veistetty. Leveälantioiset  lihoessaan tulevat  läskireisiksi

Aina on tiedetty, jo antiikin aikana, että leveälantioiset on hyviä synnyttään. Sehän se on, mikä tekee naisesta kauniin.

Vierailija
180/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta. 

Tämä on ihan hirveä keskustelu. Menetkö sinä sanomaan väärännäköisille ihmisille että he ovat rumia? Oletko itse täydellinen?

Joku leuaton kärsii huonosta itsetunnosta, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi