Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
Suippoleuka on just se itäpuolen mongolisysteemi. Ne hollywoodin kapeat mallit on erilaisia.
Millaisen näköinen on suippoleuka?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole.
https://www.como.fi/uutiset/missina-tunnettu-essi-unkuri-lahti-opiskele…ovat äärettömän rumia, kuten kuvasta näkyy.
Höpsis taas. Olet varmasti vain epävarma nuori tai teini. Ulkonäköpaineet kuuluvat tuohon ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suippoleuka on just se itäpuolen mongolisysteemi. Ne hollywoodin kapeat mallit on erilaisia.
Millaisen näköinen on suippoleuka?
Vrt joulutontun suippoparta 🤣
Rikostutkijathan ja antropologithan pystyvät määrittelemään kallon perusteella, onko mies vai nainen.
He ovat ASIANTUNTIJOITA.
Kauniilla laatikkoleuka vain kaunistaa, tekee persoonallisen loppusilauksen. Kauniit silmät, hymy, iho, hiukset sekä se leuka, niin on upeaa.
Sanna on kaunein jykeväleukainen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta. Oon laatikkoleukainen nainen, boss ja tykkään kauniista miehistä.
----
Ole tarkkana, koska ne voivat olla homoja. Kannattaa olla pelkkä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Rikostutkijathan ja antropologithan pystyvät määrittelemään kallon perusteella, onko mies vai nainen.
He ovat ASIANTUNTIJOITA.
Toki toki, ja siihen ei leuka vaikuta, ratkaisevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Siluetissa leukani takia tai siis sen puutteen takia. Minulle ei suositeltu Sannan tai Margotin kaltaista muotoa (implanttia) koska pää on niin lyhyt. Ymmärsin että pään pitää olla pidempi ja otsan korkeampi, jos tavoitellaan skandinaavista, länimaista muotoa. Turkissa tekevät näitä, Suomessa arvioidaan kuulemma aina kokonaisuus. Jäin miettimään asiaa.
Tämä alkoi kiinnostamaan. Sanottiinko Siluetin hintaa? Minulla on pitkänomainen pää mutta leuka on olematon.
En saanut paperilla arviota koska eivät leikkaa pään muodon takia. Eettistä toimintaa siis. Selvittelin, että jos joku leikkaisi, olisi lähellä 10 000 nukutuksessa. Ei pysty laittamaan puudutuksessa.
Kiitos, selvitän itsekin. Vielä, tiedätkö pysyykö implantti lop
En usko, käyväthän monet korjauttamassa leukaansa uudelleen. Iso operaatio ymmärtääkseni.
- eri
Vierailija kirjoitti:
He ovat ASIANTUNTIJOITA.
Juu, ne ruotsalaisten mongolitutkimukset tehtiin juuri antropologien ja Karolinskan lääkäreiden toimesta. Suomalaiset -sekä miehet että naiset -ovat pallopäisiä leuattomia. Nykyisin ero itä-länsi.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla laatikkoleuka vain kaunistaa, tekee persoonallisen loppusilauksen. Kauniit silmät, hymy, iho, hiukset sekä se leuka, niin on upeaa.
Sanna💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat ASIANTUNTIJOITA.
Höpö höpö, tietenkin vaikuttaa.
Se turkulainen missi Nina joka oli Ressu Redfordin puoliso oli tyypillinen ruotsalaismallinen jykeväleukainen kaunotar. Samoin Tanja Vienonen eli Karpela.Sukujuuret lännessä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat ASIANTUNTIJOITA.
Juu, ne ruotsalaisten mongolitutkimukset tehtiin juuri antropologien ja Karolinskan lääkäreiden toimesta. Suomalaiset -sekä miehet että naiset -ovat pallopäisiä leuattomia. Nykyisin ero itä-länsi.
Oisko laittaa linkkiä tästä tutkimuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän ne on muodissa. Paljon on malleissa ja kauniina pidetyissä näyttelijöissä laatikkoleukaisia. Usein vielä sellaisia "louttuposkisia". Mun nuoruudessa semmoisia olisi pidetty rumina, oli pehmeän naiselliset piirteet enemmän muotia. Semmoiset laihat posket oli ikääntymisen tai nälkiintymisen merkki. Nykyään jotkut menee kauneusoperaatioihin saadakseen ne semmoiset posket (buccal fat removal).
Harmittaa kun itse synnyin väärään aikaan, mä olen aika laatikkoleukainen ja luisevakasvoinen nainen, ja hauska kun oma tytär ihasteli ylioppilaskuvaa, että äiti sä näytät ihan huippumallilta tossa. Siihen aikaan taas minua nimiteltiin "kirveellä veistetyksi", sanottiin ettei tiedä onko mies vai nainen, käskettiin mennä kotiin syömään ettei ole posket niin loutulla. Oma äitikin kommentoi, että teki ehkä virheen kun otti perinteisen maskuliinisen näköisen miehen, kun nyt tyttäristä tuli samanlaisia leuakkaita ja rotevia.
E
On hullua miettiä miten syvältä tämä on miten muoti muuttuu naisten ulkonäönkin suhteen. Oma ulkonäkö on joko muotia tai ei ja sen mukaan määritellään onko joku kaunis vai ei. Milloinkahan me naiset saadaan oikeasti keho- ja naamarauha?
Vierailija kirjoitti:
Onko Angelina Jolien leuka laatikkoleuka? Minusta hän on yksi maailman kauneimpia naisia.
Ei minusta ole kauneimpia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat ASIANTUNTIJOITA.
Höpö höpö, tietenkin vaikuttaa.
Se on yksi kriteeri, mutta malli ei ratkaise vaan mittasuhteet. En kehtaisi sanoa, mutta olen lääk.kand. (Ja vauvalla🤭). Leuan malli voi olla sama miehellä ja naisella. Alueelliset geneettiset piirteet ovat tiedetty asia. Sitä on tuotu esiin tässäkin ketjussa. Skandinaavinen muoto on omanlaisensa ja itäpuoli omansa.
Vierailija kirjoitti:
Se turkulainen missi Nina joka oli Ressu Redfordin puoliso oli tyypillinen ruotsalaismallinen jykeväleukainen kaunotar. Samoin Tanja Vienonen eli Karpela.Sukujuuret lännessä varmasti.
Nina Björkqvist 😘
Ei, esim Essi Unkuri. Ihmettelin kun missiksi valittiin. oli selvää että ei ulkomailla pärjänyt
Hänellä on siis molemmat! Sitten ei tarvi miettiä