Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?

Vierailija
06.08.2024 |

Miten on?

Kommentit (486)

Vierailija
181/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne Pohtamo on yksi kauneimmista laatikkoleuista, miss Universum. Onhan toi malli ollut jo kauan kauneusihanne. Pään pitää olla pitkulainen, ei pyöreä.

Pään pitää olla ovaali. Ei pyöreä, ei pitkä hevosenpää eikä laatikkoleuka. 

Pään ei "pidä" olla yhtään mitään, riittää kun se on kiinni kaulassa ja siellä liikkuu jotain muuta kuin ilmaa niin pääsee jo aika pitkälle. 

Tämä, juuri näin.

Ovaalinmallinen kallo naisella on määritelty usein kauneimmaksi päänmalliksi. Siihen sopii kaikki kampaukset ja silmälasit, eli on onnekas jos on syntymälahjaksi saanut ovaalinmallisen kallon. Tietenkin on kauniita pyöräkasvoisia tai pitkäkasvoisia naisiakin.

Vierailija
182/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt taas kateellinen Sannalle. En tajua miksi näin. Erittäin kaunis.

Oikeasti meidät on aivopesty pitämään tiettyjä piirteitä kauniina, Hollyweird ja telkkari. Komeuskin on samoin määritelty Hollywoodissa.

Millainen on oikeasti komea mies? Leveät hartiat ja kapea lantio ja ja kasvot kuin kirveellä veistetyt. Kauniilla naisella on taas leveä lantio, löytyy siitä reisien yläosan kohdalta.

Leveä lantio ei tee kauniksi, jos on muuten  kuin kirveeellä veistetty. Leveälantioiset  lihoessaan tulevat  läskireisiksi

Naisilla on enemmän rasvaa kehossa kuin miehillä. Ehkä naiset on opetettu näkemään itsensä läskireitenä, jollei ole tikkujalkoja. Sitä se aivopesu teettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten leuattoman leukapussin saa hallittua neck liftillä. Sitä tehdään Helsingissä mut en mainosta missä. Hinta vaihtelee 6000-13000e tekijästä riippuen eli aika iso summa. Tulokset hyviä ja ottaisin tuon jos olisin leuaton. En implanttia. Jos ei ole rahaa, leuattoman kannattaa jo nuorena välttää mahallaan nukkumista ja auringonottoa sekä lihomista. Kosmetologi

Vierailija
184/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut et pitäisi olla kunnon leukakin. Maailma on mennyt kummalliseksi! Minulla on ajattelemista että selviän ruokalaskuista ja vuokrasta.

Vierailija
185/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruununprinsessalla ruma leuka. Leveä ja suippopäinen, sellainen väpäleuka

Onneksi tyttärelle ei ole periytynyt

Kun minusta näyttää, että saattaa olla perinyt äitinsä leuan. Se ei ehkä näy vielä tässä iässä, mutta murrosiän jälkeen näkyy. Kuten äidilläänkin, Viktoriallahan oli siinä iäsä kauhea anorexia, kun yritti laihduttaa itsensä tikunlaihaksi.

Kuuluisa Habsburgien leuka. Kai se Kalle kuninkaan puolelta tulee, vaikka Silviahan siellä on käynyt jo vuosikymmeniä Brasiliassa kauneusleikkauksissa. 

Vierailija
186/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neck liftillä saa kauniin kaulankin jos on jykeväleukainentämähän se villiinnyttää jo Ruotsissa jossa operaatioita tehdään Suomea enemmän. Tietty kun ruotsalaisilla on se leuka. Kattokaa Akademikliniken.

Vierailija
187/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?

Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta. 

Tämä on ihan hirveä keskustelu. Menetkö sinä sanomaan väärännäköisille ihmisille että he ovat rumia? Oletko itse täydellinen?

En tietenkään mene kenenkään ulkonäköä päin naamaa arvostelemaan. Jostain syystä todella monet suomalaiset tekevät niin. Se aiheuttaa epäviehättäville paljon pahaa oloa. Halusin jakaa avuliaita vinkkejä, kuinka puuttua asioihin, jos ne jotakuta vaivaavat ja on kyllästynyt tuohon ihmisten päin naamaa arvosteluun. Täälläkin joku tuntui olevan kiitollinen, kun sai joltain vinkkejä Siluetin tarjoamista operaatioista. 

Vierailija
188/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kunnon leukaperät ja tein tekoälypohjaisen arvion kauneudesta (kuva edestä päin). Sain kokonaisuudesta 92 pros  (100 täydelliset mittasuhteet). Mä luulen että mittasuhteet ratkaisee tosi paljon.Olen aika tavallisen näköinen mutta vanhemmat on hokeneet että kiitä luojaasi että sait symmetriset kasvot.Jotkut pitää kauniina ja olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
189/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän ne on muodissa. Paljon on malleissa ja kauniina pidetyissä näyttelijöissä laatikkoleukaisia. Usein vielä sellaisia "louttuposkisia". Mun nuoruudessa semmoisia olisi pidetty rumina, oli pehmeän naiselliset piirteet enemmän muotia. Semmoiset laihat posket oli ikääntymisen tai nälkiintymisen merkki. Nykyään jotkut menee kauneusoperaatioihin saadakseen ne semmoiset posket (buccal fat removal). 

Harmittaa kun itse synnyin väärään aikaan, mä olen aika laatikkoleukainen ja luisevakasvoinen nainen, ja hauska kun oma tytär ihasteli ylioppilaskuvaa, että äiti sä näytät ihan huippumallilta tossa. Siihen aikaan taas minua nimiteltiin "kirveellä veistetyksi", sanottiin ettei tiedä onko mies vai nainen, käskettiin mennä kotiin syömään ettei ole posket niin loutulla. Oma äitikin kommentoi, että teki ehkä virheen kun otti perinteisen maskuliinisen näköisen miehen, kun nyt tyttäristä tuli samanlaisia leuakkaita ja rotevia.

E

Mäkin olen vähän kolhopiirteinen ja nyt 4kymppisenä olen saanut enemmän kehuja ulkonäöstä kuin teininä. Tuntui että silloin moni tyttökaverini pitivät mua vähän rumana mutta nykyään olen muodikas, mallimainen.

Vierailija
190/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?

Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta. 

Tämä on ihan hirveä keskustelu. Menetkö sinä sanomaan väärännäköisille ihmisille että he ovat rumia? Oletko itse täydellinen?

En tietenkään mene kenenkään ulkonäköä päin naamaa arvostelemaan. Jostain syystä todella monet suomalaiset tekevät niin. Se aiheuttaa epäviehättäville paljon pahaa oloa. Halusin jakaa avuliaita vinkkejä, kuinka puuttua asioihin, jos ne jotakuta vaivaavat ja on kyllästynyt tuohon ihmisten päin naamaa arv

Olen samaa mieltä.on hyvä havaita, että asia ei ole niin mustavalkoinen.Sekä leuaton että leuallinen voi olla viehättävä.onhan se nyt nähty että molemmissa ryhmissä on kauneuskuningattaria.tai ainakin siis vahvaleukainen ja ns suippo ovat menestyneet.

Vierailija
191/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän ne on muodissa. Paljon on malleissa ja kauniina pidetyissä näyttelijöissä laatikkoleukaisia. Usein vielä sellaisia "louttuposkisia". Mun nuoruudessa semmoisia olisi pidetty rumina, oli pehmeän naiselliset piirteet enemmän muotia. Semmoiset laihat posket oli ikääntymisen tai nälkiintymisen merkki. Nykyään jotkut menee kauneusoperaatioihin saadakseen ne semmoiset posket (buccal fat removal). 

Harmittaa kun itse synnyin väärään aikaan, mä olen aika laatikkoleukainen ja luisevakasvoinen nainen, ja hauska kun oma tytär ihasteli ylioppilaskuvaa, että äiti sä näytät ihan huippumallilta tossa. Siihen aikaan taas minua nimiteltiin "kirveellä veistetyksi", sanottiin ettei tiedä onko mies vai nainen, käskettiin mennä kotiin syömään ettei ole posket niin loutulla. Oma äitikin kommentoi, että teki ehkä virheen kun otti perinteisen maskuliinisen näköisen miehen, kun nyt tyttäristä

Tämä trendi on kasvanut vuosi vuodelta ja uskon hyvin,että noin on.

Vierailija
192/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko valita ottaisin kunnon leuan koska se ikääntyy hyvin.Sannalla on hyvä tulevaisuus kauneuskuningattarena.

Vierailija
193/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana palsta. Olen laatikkoleukainen, kolho, leveälanteinen ja lihavareitinen. Kaikki toivo siis menetetty. Ikisinkkuna mennään loppuikä. 

Vierailija
194/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne Ruotsin miljonääriäidit ja se eilisen ruotsalaisen lauluohjelman juontaja. Siinäpä laatikkoleukaa kerrakseen ! Mutta hyvältä näyttää ainakin se juontaja

Vierailija
195/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lea Michele on vähän pelottavan näköinen, varsinkin se leuka niihin lommoposkiin yhdistettynä

Vierailija
196/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Horola hyvä esimerkki.

Vierailija
197/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana palsta. Olen laatikkoleukainen, kolho, leveälanteinen ja lihavareitinen. Kaikki toivo siis menetetty. Ikisinkkuna mennään loppuikä. 

Jos sulla on laatikkoleuka, sehän on kauneusstandardi. Reisistä en tiedä.

Vierailija
198/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä - länsi ero on kiinnostava. Jo Tukholmassa sen huomaa! Kaikki Turusta tulleet missit ovat olleet pitkuläpäisiä ja hyväleukaisia. Myös Suvi Miinala, joka ei ole vissiin länsi-Suomesta. Hänkin todella todella kaunis vieläkin.

----

Minä asun Itä - Suomessa ja minulla on pitkä pää, korkea otsa ja kasvonpiirteet ovat selkeät. Ettet sinä vain haukkuisi suomalaisia sieltä moskovasta?

--

Ja pitkä kaula. Suomalaiset ovat geneettisesti lähimpänä ruotsalaisia ja virolaisia sekä saksalaisia.

Osa on eli länsisuomalaiset. Menepä Vaasaan, niin näet kunnon leualla siunattuja pitkäkoipisia naisia. Olen mies Vaasasta.

------

Se on turhaa, koska geenini tulevat paljolti Ruotsista, Keski - Euroopasta, mm. Saksasta. Paljon sieltä Vaasaa etelämmästä.

Vierailija
199/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neck liftillä saa kauniin kaulankin jos on jykeväleukainentämähän se villiinnyttää jo Ruotsissa jossa operaatioita tehdään Suomea enemmän. Tietty kun ruotsalaisilla on se leuka. Kattokaa Akademikliniken.

Ulkomailla puhuvat kirahvinkauloista. Enpä ole kuullut, että niitä ihan operoitaisiin.

Vierailija
200/486 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri meni töihin Tukholmaan kesäduuniin ja sanoi että Ruotsissa saa ihailua jos on pitkä ja pitkäpäinen (ja vahvaleukainen).Hän on kotoisin Etelä-Pihjanmaalta.Ruotsissa on yhä edelleen se luokkayhteiskunta ja yläluokka on just tota kallotutkimussettiä, jossa ruotsalais-saksalainen pitkulainen pää leukoineen on se juttu.Järkyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi