Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Laatikkonaama slash leuka,juu olen törmännyt useita kertoja,kertakaikkiaan hupaisia ilmestyksiä. Noooo mutta kaikki ansaitsee olla olemassa, ja tietysti monipuolisuus juu kato, aika tylsää olisi jos kaikki olisi samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne Ruotsin miljonääriäidit ja se eilisen ruotsalaisen lauluohjelman juontaja. Siinäpä laatikkoleukaa kerrakseen ! Mutta hyvältä näyttää ainakin se juontaja
All song på skansen
Vierailija kirjoitti:
Lea Michele on vähän pelottavan näköinen, varsinkin se leuka niihin lommoposkiin yhdistettynä
Piti oikein katsoa, miltä näyttää. On tosiaan pelottavan näköinen. Ne mustat mulkosilmät sen tekevät yhdistettynä leukaan. Sinisilmäisenä olisi parempi, kuin Margot Robbie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä - länsi ero on kiinnostava. Jo Tukholmassa sen huomaa! Kaikki Turusta tulleet missit ovat olleet pitkuläpäisiä ja hyväleukaisia. Myös Suvi Miinala, joka ei ole vissiin länsi-Suomesta. Hänkin todella todella kaunis vieläkin.
----
Minä asun Itä - Suomessa ja minulla on pitkä pää, korkea otsa ja kasvonpiirteet ovat selkeät. Ettet sinä vain haukkuisi suomalaisia sieltä moskovasta?
--
Ja pitkä kaula. Suomalaiset ovat geneettisesti lähimpänä ruotsalaisia ja virolaisia sekä saksalaisia.
Osa on eli länsisuomalaiset. Menepä Vaasaan, niin näet kunnon leualla siunattuja pitkäkoipisia naisia. Olen mies Vaasasta.
-----
Lisään vielä, etteä geenini tulevat siis paljolti etelämmästä kuin Vaasa, mutta myös paljon lännemmästä, kuin sinulla Vaasasta.
Miten sinulla? Mistä päin olet kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Laatikkonaama slash leuka,juu olen törmännyt useita kertoja,kertakaikkiaan hupaisia ilmestyksiä. Noooo mutta kaikki ansaitsee olla olemassa, ja tietysti monipuolisuus juu kato, aika tylsää olisi jos kaikki olisi samaa.
Olet varmaan se leuaton. Arvon kieltäminenkö pitää sinut tasapainossa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä - länsi ero on kiinnostava. Jo Tukholmassa sen huomaa! Kaikki Turusta tulleet missit ovat olleet pitkuläpäisiä ja hyväleukaisia. Myös Suvi Miinala, joka ei ole vissiin länsi-Suomesta. Hänkin todella todella kaunis vieläkin.
----
Minä asun Itä - Suomessa ja minulla on pitkä pää, korkea otsa ja kasvonpiirteet ovat selkeät. Ettet sinä vain haukkuisi suomalaisia sieltä moskovasta?
--
Ja pitkä kaula. Suomalaiset ovat geneettisesti lähimpänä ruotsalaisia ja virolaisia sekä saksalaisia.
Osa on eli länsisuomalaiset. Menepä Vaasaan, niin näet kunnon leualla siunattuja pitkäkoipisia naisia. Olen mies Vaasasta.
Olen syntyisin turkulainen ja vanhemmat Halikosta.
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on toivoa jos säästät operatsuuniin!
Muuten,minkä malliset silmälasit sopivat jos on laatikkoleuka ?
Ruotsi ei ole aina paree vaikka pitävät itseään parempina, mokomatkin viikingit ja laatikkopäöt.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kissalasit.Itselläni myös.
Tämä ketju pelasti päiväni. Olen jykeväleukainen ja ollut hiukka epävarma kauneusasioista. Tämä antoi perspektiiviä! Leuka siis pystyyn! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
-------
Laatikkoleukaan sopivat monenlaiset silmälasit. Pienemmät, suuremmat, soikeat, kulmikkaammat.
Olen sitä mieltä, että esim. nainen jolla on naisellisemmat, söpöt piirteet ja pienempi leuka, vain hänelle
sopii lasit joiden ulkokulmat kaartuvaut vinosti ylös, mutta juurikin niille naisellisille naisille
joita täällä haukutaan.
Soikeat kasvot ovat harmoniset mutta mielenkiinnottomammat. Esim. nuori Shannen Doherty. En jää tuijottamaan niitä kasvoja koska ne ovat liian täydelliset ja muodottomat. Kauniit toki kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kissalasit.Itselläni myös.
----
Juuri mielestäni kissalasit eivät sovi heille, joilla on voimakkaat piirteet.
Voimakaspiirteiden laseissa pitää olla tyylikästä olla näyttävyyttä ja/tai särmää. Sekä miehillä että naisilla.
Naisellisille ja söpöille naisille kissalasit.
Laatikkomainen leuka kuten se Barbie leffan nainen on täydellinen. T. Mies
Kyllä mä ainakin tykkään.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Laatikkomainen leuka kuten se Barbie leffan nainen on täydellinen. T. Mies
Et ole mies. Olet laatikkoleukanainen. Miesten mieleen on vain Scarlet ja Madeleine. Naiset kehuvat täällä Barbie-Margoa ja Viktoriaa.
Onko Salma Hayek laatikkoleukanainen? Ainakin hänen kasvojaan lievä miesmäisyys pukee, tai ainakin puki nuorena.
Kiinnostava ketju. Elämäni aikana joka ainoa nainen, joka on ollut kiinnostavan miehen ykkösvalinta, on ollut jättileuka. Itselläni on pienehkö tyttömäinen leuka, ja kun näen kuvia noista itseni voittaneista naisista, en huomaa muun kuin leuan. Joten tämä aihe hieman niinkuin rassaa mieltäni. Mitä miehet näkevät jämeräleukaisissa naisissa? Itsensä naisversion?
Vierailija kirjoitti:
Onko Salma Hayek laatikkoleukanainen? Ainakin hänen kasvojaan lievä miesmäisyys pukee, tai ainakin puki nuorena.
Kiinnostava ketju. Elämäni aikana joka ainoa nainen, joka on ollut kiinnostavan miehen ykkösvalinta, on ollut jättileuka. Itselläni on pienehkö tyttömäinen leuka, ja kun näen kuvia noista itseni voittaneista naisista, en huomaa muun kuin leuan. Joten tämä aihe hieman niinkuin rassaa mieltäni. Mitä miehet näkevät jämeräleukaisissa naisissa? Itsensä naisversion?
Salma on kamala laatikkoleuka. Ei ole kaunis. Laatikkoleuat ovat voittaneet sinut muilla ominaisuuksilla kuin ulkonäöllä.
Naiset täällä kirjoittelee enimmäkseen. Jos olet miehiin päin, sulle löytyy kyllä ihailija. Mutta älä odota sitä naisilta.