Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Ei pelkkä leuka tee kenestäkään kaunista tai rumaa.
Laatikkoleukaiset miehet tykkäävät.
Onko Angelina Jolien leuka laatikkoleuka? Minusta hän on yksi maailman kauneimpia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Ymmärtää olla lisääntymättä, ettei tule lisää rumia ihmisiä.
Nykyäänhän ne on muodissa. Paljon on malleissa ja kauniina pidetyissä näyttelijöissä laatikkoleukaisia. Usein vielä sellaisia "louttuposkisia". Mun nuoruudessa semmoisia olisi pidetty rumina, oli pehmeän naiselliset piirteet enemmän muotia. Semmoiset laihat posket oli ikääntymisen tai nälkiintymisen merkki. Nykyään jotkut menee kauneusoperaatioihin saadakseen ne semmoiset posket (buccal fat removal).
Harmittaa kun itse synnyin väärään aikaan, mä olen aika laatikkoleukainen ja luisevakasvoinen nainen, ja hauska kun oma tytär ihasteli ylioppilaskuvaa, että äiti sä näytät ihan huippumallilta tossa. Siihen aikaan taas minua nimiteltiin "kirveellä veistetyksi", sanottiin ettei tiedä onko mies vai nainen, käskettiin mennä kotiin syömään ettei ole posket niin loutulla. Oma äitikin kommentoi, että teki ehkä virheen kun otti perinteisen maskuliinisen näköisen miehen, kun nyt tyttäristä tuli samanlaisia leuakkaita ja rotevia.
Eli aika paljon muotiasioita nuo. Useimpien mielestä tällä hetkellä laatikkoleukaiset naiset voi olla kauniita, jos muuten on symmetriset kasvonpiirteet yms. Siitä mikä on muoti 10 tai 20 vuoden päästä, ei kukaan tiedä.
Beata Papp ja Janni Hussi ovat laatikkoleukoja. Ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtää olla lisääntymättä, ettei tule lisää rumia ihmisiä.
Sinun äitisi olisi pitänyt ymmärtää olla lisääntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Janni Hussi ei näytä hyvältä, niin ongelma on kyllä katsojassa.
Vierailija kirjoitti:
Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Angelina Jolien leuka laatikkoleuka? Minusta hän on yksi maailman kauneimpia naisia.
On, juuri tuollainen on laatikkoleuka. Nykyään useimmat pitää tosiaan kauniina. Suomessakin vähän kansainvälistynyt tuo minkä näköisistä tykätään. Suomalaisillahan on perinteisesti ollut aika pehmeäpiirteiset kasvot, ja aikanaan sellaisia lähinnä pidettiin kauniina. Angelina olisi ollut vain kolhon näköinen. Mutta nykyään kun on niin paljon nähty joka paikassa myös ulkomaalaisia ihmisiä, joilla usein on voimakkaammat piirteet, niitäkin on totuttu pitämään kauniina. Oikeastaan vähän jopa siihen äärilaitaan asti, että perinteisen suomalaisia piirteitä halveksitaan, ja jotkut niitä jopa "korjauttaa" plastiikkakirurgian avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Janni Hussi ei näytä hyvältä, niin ongelma on kyllä katsojassa.
Leuan malli on hänellä ruma. Ei kauniit nappisilmät sitä mihinkään muuta.
Hayley Atwell, pretty, both of them
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Angelina on ruma, enimmäkseen leukansa takia. Vain Scarlett Johanssonin näköinen nainen voi olla kaunis.
Laatikkoleuka ei näytä hyvältä, ei naisilla eikä miehillä.