Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysämenmuotoiset kasvot ovat ihanne mutta niitä saa vain harvat ja valitut! Me muut voidaan vaan vinkua ja vikistä täällä palstalla ja lopulta kuolla pois!
Ihanne on kylläkin ovaali.
Ruotsissa pitkuläpää ja jykevä leuka.Maassa maan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysämenmuotoiset kasvot ovat ihanne mutta niitä saa vain harvat ja valitut! Me muut voidaan vaan vinkua ja vikistä täällä palstalla ja lopulta kuolla pois!
----
Ja sydämenmuotoiset, sievät, naiselliset kasvot ovat juuri ne kasvot joita täällä joku katkera, kateellinen natalia parjaa "itäsuomalaisten" kasvoiksi.
Höpsis. Itse aloitit ketjun parjaamalla kauneusihannetta eli leukailet leuattomana.
Mun mutsille tuli syöpä leukaan ja siinä laitettiin implantti julkisella. Mä mietin että olisivat voineet laittaa samalla vähän isomman.
Nykyään laitatetaan leukaimplantteja nimenomaan näyttävän leukalinjan saavuttamiseen. Voimakas ryhdikäs leuka on kauneusihanteena nykyään isosti.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä ajattelet tai olet havainnut, äänestä!
1. Homo tai bi - miehet kiinnostuvat naisista joilla on ns. laatikkoleuka ja voimakkaat piirteet.
Yläpeukku, kyllä.
Alapeukku, ei.
Homoja ei kyllä naiset tapaa kiinnostaa, oli leuka millainen tahansa
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Lähdetään siitä, että miksi heidän pitäisi "kelvata meille"? Sekö sun elämänsisältö on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten,minkä malliset silmälasit sopivat jos on laatikkoleuka ?
Optikkofirmoillahan on netissä hakukoneita, joilla löytyy neliskanttiset kasvot omaavalle sopivia kehyksiä. Esimerkiksi Synsamilla sanotaan, että neliskanttisiin kasvoihin sopii pyöreät rillit tai sitten timanttikasvoisille (ylhäältä kapea ota, levenee leukaan) sopii kehyksettömät tai kehykset, jotka ovat ylhäältä tummat alareunasta vaaleammat. Tasapainottaa kasvoja.
Timanttikasvot eivät ole laatikkoleukoja. Heillä on päinvastoin kapea leuka.Timanttikasvoinen on henkilö, jonka kasvojen levein kohta on pokipäiden kohdalla, kun taas leuka ja otsa ovat kapeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Ja sydämenmuotoiset, sievät, naiselliset kasvot ovat juuri ne kasvot joita täällä joku katkera, kateellinen natalia parjaa "itäsuomalaisten" kasvoiksi.
Höpsis. Itse aloitit ketjun parjaamalla kauneusihannetta eli leukailet leuattomana.
---------
En todellakaan. Minä olen pitkäkalloinen, pitkäkaulainen, selkeäpiirteiset kasvot omaava Itä - Suomessa asuva yksilö.
En ole ikinä nähnyt rumaa ihmistä. Enkä varsinkaan hauku koskaan ihmisten ulkonäköä. Halpamaista luonnetta/käytöstä voin kylläkin joskus haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta.
Tälleen rumana naisena pitää kommentoida
- ihmisen arvo on muussa kuin viehättävyydessä muiden silmiin ja runkkumateriaalina
- Mitä jos et arvostelisi toisten ulkonäköä, tiedäthän niinkuin ihan perus käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta.
Mutta miten korjata sinunkaltaistesi tyhmyys? Siinä ei botoxitkaan auta.
Espoon kermakouluissa puhuttiin pissisleuasta jos oli pieni leuka.Viittasi johonkin julkimoon nimeltä Sofiaan.
Riippuu keneltä kysyy ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanne on kylläkin ovaali.
Ruotsissa pitkuläpää ja jykevä leuka.Maassa maan tavalla.
Unohdit vielä sen kirahvinkaulan, mitä näkee paljon ruotsalaisilla. Julkkiksista esim. Celine Dionilla on toooosi pitkä kaula
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten,minkä malliset silmälasit sopivat jos on laatikkoleuka ?
Optikkofirmoillahan on netissä hakukoneita, joilla löytyy neliskanttiset kasvot omaavalle sopivia kehyksiä. Esimerkiksi Synsamilla sanotaan, että neliskanttisiin kasvoihin sopii pyöreät rillit tai sitten timanttikasvoisille (ylhäältä kapea ota, levenee leukaan) sopii kehyksettömät tai kehykset, jotka ovat ylhäältä tummat alareunasta vaaleammat. Tasapainottaa kasvoja.
Timanttikasvot eivät ole laatikkoleukoja. Heillä on päinvastoin kapea leuka.Timanttikasvoinen on henkilö, jonka kasvojen levein kohta on pokipäiden kohdalla, kun taas leuka ja otsa ovat kapeita.
Synsamin mukaan näin: Timantinmuotoisissa kasvoissa otsa on kapea ja kasvot levenevät vähitellen leukaa kohti. Eli että leuka ei olisi kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ihmisen arvo on muussa kuin viehättävyydessä muiden silmiin ja runkkumateriaalina
- Mitä jos et arvostelisi toisten ulkonäköä, tiedäthän niinkuin ihan perus käytöstapoja?
En Minä ole mitään arvostellut, kuten kommentoinkin pari sivua sitten. Kehitä luetunymmärtämistäsi.
Minä olen yleensä vain jouluisin laatikkoleuka, kun suunpielistäni valuu leukaani niin porkkana-, lanttu-, peruna- kuin maksalaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun tällaiseen ketjuun eksyit, kun koet olevasi vähän ylevämpää sorttia (vaikka runkkaus ei oikein sovi sellaisen suuhun=
Averell Daltoneita on naisissakin, ei kaunista.
----