Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi konservatiivit haluavat lopettaa abortit ja ehkäisymenetelmät kokonaan?

Vierailija
06.08.2024 |

Mikä on se syy, että naiset ovat ainoastaan tämän kohteena? Ja valkoiset miehet ovat tyytyväisiä? 

Kommentit (285)

Vierailija
101/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun arvosi ja sinun mielipiteesi. Minusta jokaisella saa olla oma mielipiteensä ja ITSE toimia sen mukaan. Kukaan ei pakota ketään hankkimaan aborttia, tai käyttämään ehkäisyä. On jokaisen oma valinta käyttääkö ehkäisyä, ja miten menetellä muuten.

Ei siis ole reilua eikä oikein käskeä/pakottaa muita elämään tai ehkåisemään tietyllä tapaa, koska itse on sitä vastaan. 

Kyllä, nämä ovat arvojani vastaavia omia mielipiteitäni, joiden mukaan itse pyrin elämään. En ole vaatimassa, että kukaan muu elää niiden mukaan. Olen keskustelupalstalla esittämässä omia käsityksiäni, kuten muutkin tässäkin ketjussa. 

Kuten aiemmin kirjoitin, vauvalla kirjoittaminen ei vie keneltäkään aborttioikeutta. En itse edes haluaisi joutua päättämään kenenkään aborteista ja ehkäisyistä. Sen sijaan olisi mielenkiintoista keskustella niistä perusteista, joiden pohjalta täällä itse kukin oman mielipiteensä on muodostanut.

Vierailija
102/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä yhteisöistä puhut. On selvää, että naisten on hyvä pukeutua siten, ettei kaikki ole esillä. Vastaavasti miesten tulee hallita ja hillitä itsensä. Surkeahan sellainen mies on, joka pavlovin koirana alkaa kuolata ja kähmiä, kun naisen näkee. Naiset hoitavat oman osansa ja miehet omansa?

Kohtuulliset yhteiset säännöt on ihan ok, mutta yleensä näitä kaadetaan naisten niskaan aivan älyttömällä tavalla. Mies voi opettaa itsensä olematta katsomaan naista himoiten. Jos naiselle on vähemmän päällä, käännä katse pois. Kanna vastuu itsestäsi ja toiminnastasi. Jos miehellä on kireät housut, voihan sekin aiheuttaa naiselle ongelmia, s

Olen ihan samaa mieltä tästä. Kummankin sukupuolen tulisi pukeutua siten, ettei tahallaan aiheuta ongelmia. Kumpikin sukupuoli on myös itse vastuussa toiminnastaan eikä vaikka paljastava pukeutuminen anna oikeutta käyttäytyä asiattomasti. Tilanteesta ja paikasta riippuen tosin liian paljastavasta pukeutumisesta ystävällisesti ja vaivihkaa mainitseminen ei mielestäni ole asiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huonoin läppä tässä koko hommassa on se, kun jotkut tääläkin perustelee vastustavansa aborttia koska kokevat sen murhana & abortin estämällä suojelevat elämää. Näitä samoja pässinpäitä ei kuitenkaan kiinnosta pätkääkään sen syntyvän lapsen hyvinvointi ja pärjääminen syntymän jälkeen, vai milloin viimeksi olette kuulleet konservatiivien aborttimölötyksen yhteydessä puhuttavan vaikka lapsilisien tason nostosta? aivan.

Se lapsi pitää elättää työssä käymällä ansaituilla rahoilla eikä yhteiskunnan rahoilla. Ei oo liikaa vaadittu.

Ei ole myöskään liikaa vaadittu, että ymmärtäisi että aikaisempi kirjoittaja käytti tuota lapsilisän nostoa YHTENÄ esimerkkinä. On muitakin asioita, mitä olisi tuohon voinut laittaa, kuten vaikka oikeus ilmaiseen varhaiskasvatukseen. Myös kannattaa miettiä, kuinka hyvin asiat toimii maissa joissa valtio ei tue vanhempia siten kuin suomessa, ja minkätasoista se lasten hyvinvointi on sielä, missä tukea ei saa valtiolta missään muodossa.

Vierailija
104/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole oikeutta, eikä valtaa, päättää mikä on miesten oikeaa käytöstä.

Aivan. :D here we go...

Viisaat miehet toimivat yhteistyössä naisten kanssa ja pyrkivät kohtuuteen. Tyrannimiehet kylvävät seuraavan feministisukupolven. Kuka nainen uskoo miehen haluavan hänelle mitään hyvää, jos nuoruudessa isä tai yhteisön muut miehet ovat olleet kuten tuo ylempi lainattu kommentti?

Vierailija
105/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän paljon jossain jenkkilässä naiset tekee abortteja ihan vaan taloudellisen syyn takia. Siellähän ei ole Suomen sosiaaliturvaa, yritäpä siinä käydä töissä ja hoitaa 2kk ikäistä vauvaa samalla. Surullista mutta totta. Miehet yleensä näistä tilanteista katoaa vastuunsa kieltäen, nainen jää vaikeaan tilanteeseen yksin. Jos nainen raskautuu, tarkoitus on, että nainen saa levätä ja keskittyä huolehtimaan vauvasta, tämä tarkoittaa sitä, että lapsen isä kantaa vähintään taloudellisen vastuun. Kun isä ei kanna vastuutaan, lopputulos on mikä on, naiset ja lapset on ahtaalla.

Vierailija
106/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viittaat kristittyihin konservatiiveihin, niin ehkäisy ei ole kielletty. Vain sellainen ehkäisy missä tapahtuu hedelmöittyminen, spiraalin käyttö. Siinä hedelmöittynyt munasolu tuhoutuu kun ei pysty kiinnittymään kohdun seinämään.

Esim. Kondomi ja ehkäisypillerit ovat täysin sallittuja. 

Abortti on murha, ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä.

Olen itse nainen, konservatiivikristitty = Raamatun Sanaan uskova.

Vierailija
107/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivit ovat tekopyhiä paskoja. Turhmpia ihmisiä maapallolla jotka saisivat kadota kokonaan.

Haluatko handmaids talen? Näin saat sen.

Eiköhän kävisi päinvastoin jos kaikki konservatiivit vain lopettaisivat itsensä.

Luulet ettei konservatiivisuus ole synnynnäinen ominaisuus?  Sille on syynsä ettei neuvostoihmisen muokkausprojektikaan onnistunut vaikka aivopesu alkoi synnytyslaitokselta.  Tietty jos haluat alkaa tuhoamaan ihmisryhmää synnynnäisen ominaisuuden perusteella...

Ei ole synnynnäinen ominaisuus.

Vierailija
108/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaat miehet toimivat yhteistyössä naisten kanssa ja pyrkivät kohtuuteen. Tyrannimiehet kylvävät seuraavan feministisukupolven. Kuka nainen uskoo miehen haluavan hänelle mitään hyvää, jos nuoruudessa isä tai yhteisön muut miehet ovat olleet kuten tuo ylempi lainattu kommentti?

Niin, siis todellisuudessa miehen tulisi käyttäytyä naista kohtaan kunnioittavasti kaikissa tilanteissa. Tätä pitäisi hokea, eikä rajoittaa naisen elämää.

Vierailija
109/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat kristittyihin konservatiiveihin, niin ehkäisy ei ole kielletty. Vain sellainen ehkäisy missä tapahtuu hedelmöittyminen, spiraalin käyttö. Siinä hedelmöittynyt munasolu tuhoutuu kun ei pysty kiinnittymään kohdun seinämään.

Sun kannattaa todella toivoa, ettet joudu raiskauksen uhriksi tai koe tuulimunaraskautta

Vierailija
110/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehelle ei voi tehda aborttia.

Ja miesten ehkaisykin hankalampaa. 

Mutta abortti on murha . 10% suomalaisista jo abortoitu. Saisi enemman tukea aiteja ja adoptioita. Aborttia seuraa usein masennus. Se ei todellakaan voimauta naist, niinkuin uskotellaan

Vierailija
111/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärifeministinen ketju taas. Feminismi on myrkkyä.

Vierailija
112/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehelle ei voi tehda aborttia.

Ja miesten ehkaisykin hankalampaa. 

Mutta abortti on murha . 10% suomalaisista jo abortoitu. Saisi enemman tukea aiteja ja adoptioita. Aborttia seuraa usein masennus. Se ei todellakaan voimauta naist, niinkuin uskotellaan

Ihan liian vähän on abortoitu. Tällekin palstalle kirjoitellaan semmoisia juttuja, että parempi olisi ollut jos olisi vaan abortoitu.

Vierailija
113/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova lisää vielä; seksi kuuluu vain ja ainoastaan avioliittoon. Avioliitto on miehen ja naisen välinen. Älkää harrastako irtoseksiä. Irtoseksin seurauksena tulette sitten raskaaksi ja murhaatte lapsenne.

Vierailija
114/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis todellisuudessa miehen tulisi käyttäytyä naista kohtaan kunnioittavasti kaikissa tilanteissa. Tätä pitäisi hokea, eikä rajoittaa naisen elämää.

Olen samaa mieltä, kunhan myös nainen käyttäytyy kunnioittavasti. Parhaassa tapauksessa molemmat osapuolet rajoittavat itse omaa käyttäytymistään soveliaisiin rajoihin, eikä ulkoista pakkoa tarvita.

Vierailija
115/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huonoin läppä tässä koko hommassa on se, kun jotkut tääläkin perustelee vastustavansa aborttia koska kokevat sen murhana & abortin estämällä suojelevat elämää. Näitä samoja pässinpäitä ei kuitenkaan kiinnosta pätkääkään sen syntyvän lapsen hyvinvointi ja pärjääminen syntymän jälkeen, vai milloin viimeksi olette kuulleet konservatiivien aborttimölötyksen yhteydessä puhuttavan vaikka lapsilisien tason nostosta? aivan.

Se lapsi pitää elättää työssä käymällä ansaituilla rahoilla eikä yhteiskunnan rahoilla. Ei oo liikaa vaadittu.

Ei ole myöskään liikaa vaadittu, että ymmärtäisi että aikaisempi kirjoittaja käytti tuota lapsilisän nostoa YHTENÄ esimerkkinä. On muitakin asioita, mitä olisi tuohon voinut laittaa, kuten vaikka oikeus ilmaiseen varhaiskasvatukseen. Myös kann

Ei ole olemassa ilmaista varhaiskasvatusta. Tämäkin kollektivismi joutaa mennä.

Vierailija
116/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskova lisää vielä; seksi kuuluu vain ja ainoastaan avioliittoon. Avioliitto on miehen ja naisen välinen. Älkää harrastako irtoseksiä. Irtoseksin seurauksena tulette sitten raskaaksi ja murhaatte lapsenne.

Suomessa abortteja tekee myös pienten lasten äidit, jotka on vakaassa parisuhteessa.

Vierailija
117/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa todella toivoa, ettet joudu raiskauksen uhriksi tai koe tuulimunaraskautta

Toivooko joku joutuvansa rikoksen uhriksi?? 

Vierailija
118/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa abortteja tekee myös pienten lasten äidit, jotka on vakaassa parisuhteessa.

Kyllä, surullista kyllä.

Vierailija
119/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Konservatiivisuudessa lasta ei koskaan nähdä vahinkona, vaan mittaamattoman arvokkaana, uutena ihmiselämänä. "

Hieno periaate. Ikävä vain että se arvostus loppuukin juuri siihen sikiövaiheeseen ja syntymän jälkeen lasta ei toki kannata auttaa sellaisilla turhilla asioilla kuten säälliset kotiolot turvaavalla sosiaaliturvalla tai kaikille maksuttomalla opiskelulla. Tulkoon toimeen itsekseen koska onhan jokainen oman onnensa seppä!

Vierailija
120/285 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan samoin, kuten täällä on jo vastattu: naisviha sekä vallan ja kontrollin halu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi