Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran lihaksia on sopivasti, jos ei lähtökohtaisesti näytä miltään karjulta ruumiinrakenteeltaan?

Vierailija
05.08.2024 |

Eli olen sinänsä käynyt salilla vuosikausia, mutta nyt viimeisen päälle puoli vuotta tullut tehtyä aiempaa isommilla painoilla. Lihakset ovat näkyvästi kasvaneet. Mietin vain, kun en ole "luonnolliselta" ruumiinrakenteeltani ollenkaan sellainen jääkaapin kokoinen lihasjäbä, niin missä kohtaa menee sellainen raja, jossa lihakset kääntyvät sitä vastaan kuinka paljon naiset minusta kiinnostuvat?

Ja ei, edelleenkään minusta ei ole tulossa mitään steroidimonsteria, koska en käytä mitään. Ollaan vain kaverin kanssa treenattu paljon kovempaa kuin aiemmin. Ja samalla tiedostan, että lihaksetkaan eivät muuta synnynnäistä ulkonäköäni, olen enemmän nörtin näköinen kuin alfa chadin. Eli, nainen, jos kuvittelet mielessäsi jonkun tuntemasi nörtin oloisen miehen, ja kuvittelet sille lihaksia päälle, niin missä kohtaa menee raja, josta lähtien lihasten lisääminen vähentää seksikkyyttä sen sijaan että lisäisi sitä? 

Saa laittaa kuvia esimerkeistä. 

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät naamasta nörtiltä, niin et lihaksikkaana näytä naisten mielestä seksikkäältä vaan koomiselta. Itse olen ehkä hieman tavispunttaajaa paremmassa lihassa ja naisilta saanut kuulla kaikkea "naama ja kroppa eri paria" ja "höhö ooks clark kent" tyylistä kuraa. Treenaa itsesi vuoksi.

Vierailija
22/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hauis= epätoivoinen, aivoton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät naamasta nörtiltä, niin et lihaksikkaana näytä naisten mielestä seksikkäältä vaan koomiselta. Itse olen ehkä hieman tavispunttaajaa paremmassa lihassa ja naisilta saanut kuulla kaikkea "naama ja kroppa eri paria" ja "höhö ooks clark kent" tyylistä kuraa. Treenaa itsesi vuoksi.

No tässä oli nyt ensimmäinen viesti, jossa ymmärrettiin keskustelun ydin. Tosin ihan rehellisesti: treenaan paitsi itseni vuoksi ja tulosten parantumisesta saatavan fiiliksen, myös siksi että naiset pitäisivät siitä miltä kehoni näyttää.

Vierailija
24/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naisena, ja yksi tärkeä pointti tässä on se, että miehen täytyy voida ostaa vaatteita kaupasta, eli jos alkaa hauiksen kohdalla kiristämään, ja muuten on sopiva koko, niin eikö silloin ole liikaa lihaksia, sopusuhtaiseen olemukseen. 

Siis en ota kantaa miehen itsensä näkökulmiin, vaan tuon oman näkökulmani asiaan. 

Malliesimerkkejä sopusuhtaisista miesten vartaloista:

joogaajat, futarit, pyöräilijät... nämä tulivat mieleen, ovat sopusuhtaisia, lihaksikkaita, mutteivät massiivisia ja liikkuvat luontevasti. 

Naisen silmä lepää ja tekee mieli lähentyä...

Vierailija
25/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla käyminen ja lihaksien kasvattaminen on todella monelle naiselle turn-off. Vähän yllättäen ehkä. Sama logiikka, kuin miesten "luonnollisen" näköisen naisen pebassa ja hoikkuudessa. Tietysti lajityypit voivat pariutua, mutta silloin ei ole suotavaa lisääntyä.

Tuo pätee lähinnä ääritapauksissa kuten steroideja käyttävä.

Roidit eli yleiskäsitteenä roinan todella tunnistaa. Kovaakin treenaten ei mies saa ilman kemiallista apua sellaista sarjakuvamaista vartaloa. Toki jotkut kauan kovaa treenanneet voivat näyttää jopa isommilta kuin sellaiset roinanneet, joiden keho ei vastaa kemiaan kovin hyvin. 

Vierailija
26/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka painpja nostaisi vuosia joka päivä niin lihakset saa kyllä katoamaan  kahdessa kuukaudessa

Vierailija
27/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä oli nyt ensimmäinen viesti, jossa ymmärrettiin keskustelun ydin. Tosin ihan rehellisesti: treenaan paitsi itseni vuoksi ja tulosten parantumisesta saatavan fiiliksen, myös siksi että naiset pitäisivät siitä miltä kehoni näyttää.

Naisia kiinnostaa lihakset yleensä todella vähän. Olet todennäköisesti jo kauan sitten saavuttanut ulkonäkömaksimisi lihasten suhteen.

Vierailija
28/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauis on kieltämättä hiukan iso, 7 kieltä, kirjallisuuden klassikoita viimeksi Homer's Iliad uudelleen, Bratja Karamazovy kesken, piano, Online shakki 1812

Vierailija
29/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauis on kieltämättä hiukan iso, 7 kieltä, kirjallisuuden klassikoita viimeksi Homer's Iliad uudelleen, Bratja Karamazovy kesken, piano, Online shakki 1812

Lakkaa tekemästä hauiksia ja lakkaa pätemästä. Nainen

Vierailija
30/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ajattelitko vastaavasi minulle, mutta selkeyden vuoksi: tuo edellinen viesti ei ollut minulta.

t. ap

Vierailija
31/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa seurassa ei ketään eikä varsinkaan naisia kiinnosta paljonko sinulla on lihasta. Joten älä huoli. Nyt vaan livenä naisten seuraan noissa porukoissa. Siitä se lähtee. Olet 100 % vetovoimaisempi kuin suurin osa miehistä!

Vierailija
32/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olen. Saa päteä tuntemattomana :P hauiksiin en ikinä käytä lakkaa. 

Vierailija
33/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huvittava keskustelu taas kerran. Naiset eivät syty lihaksista..

Jännä juttu kun olin 4v sitten sinkku olin 3kk tinderissä, harrastin ainoastaan juoksua. Sit tapasin treenaavat naisen ja aloin itse bodata.  

Mun of seuraaja määrä nousi 240-1400..

Tinderissä 2020 tuli 5 matchiä jotka vastasivat mun ulkonäkö kriteereitä. 

2024 3kk saldo n 100-150 Match jotka vastaavat ulkonäkö kriteereitä.

Vierailija
34/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes varmuudella voi sanoa, että et tule koskaan saamaan niin paljon lihasta, että se kääntyisi sinua vastaan naisten silmissä. Ilman roinaa siis. Kunhan et anna läskin kertyä kroppaan kuten moni lihaksikas mies tekee.

Vierailija
35/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se että lihaksia ei ole hankittu kuntosalilla, vaan arkisen puuhastelun lomassa. Näihin lukeutuvat mm. marjojen poimiminen ja kävely. Edellämainituilla aktiviteeteilla tulee saavuttaa olympiatason voimistelijan ruumiinrakenne. 

Vierailija
36/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on se että lihaksia ei ole hankittu kuntosalilla, vaan arkisen puuhastelun lomassa. Näihin lukeutuvat mm. marjojen poimiminen ja kävely. Edellämainituilla aktiviteeteilla tulee saavuttaa olympiatason voimistelijan ruumiinrakenne. 

Uinti on ok. Nainen

Vierailija
37/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kun olin 4v sitten sinkku olin 3kk tinderissä, harrastin ainoastaan juoksua. Sit tapasin treenaavat naisen ja aloin itse bodata.  

Et taida näyttää naamasta Schrödingeriltä?

Vierailija
38/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä on kuvottavaa, ovat miehen isot rintalihakset! Ai saakeli.

Vierailija
39/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Craig bondina sinisissä uikkareissa rannalla on kai naisten mielestä ok ja sopivan lihaksikas eli ei mikään treeniaddikti ja rahkamake, vähän tehnyt puutarhatöitä. (IRL tuollainen kroppa vaatii uskomattoman työn hyvien geenien päälle.)

Mutta tuossa varmaan se mittakaava, josta ei ehkä lisäämällä naisten kiinnostus lisäänny.

https://fi.pinterest.com/pin/431501208037944948/

Vierailija
40/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida näyttää naamasta Schrödingeriltä?

Erwin?

Ihan perus naama, pisteyttäisin 5/10. On lasit ja hieman karkaava hiusraja..

Kuitenkin viestin sanoma oli että kyllä ne naiset niistä lihaksista kiinnostuu vaikka harva sitä myöntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi