Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaisen miesystävän 100% karismattomuus on alkanut vituttaa

Vierailija
28.09.2024 |

Satuin sattumalta kohtaamaan komean ja pitkän ja karismaattisen ns jännämiehen, joka osoitti kiinnostusra ja nyt on päänsisäinen pelipakka täysin sekaisin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt en siis ole. Vielä. Mutta miksi kaikista muista miehistå ikäänkuin haalistui värit tämän alkoholiinmenevän karismapommin vuoksi.

Ap

Vierailija
2/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisman puute siinä miehessäsi, miten se ilmenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen nainen.

Vierailija
4/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla joku karismasokeus. Minulle tuli täydellisenä yllätyksenä, että miestäni pidetään todella karismaattisena. Olin ollut sellaiset 10 vuotta naimisissa, kun tämä selvisi minulle. Enkä vieläkään oikein ymmärrä, mikä tekee hänestä (toisten silmissä) karismaattisen.

Vierailija
5/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No karies korvaa karisman?

Vierailija
6/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen siis pitkä ja komea jännämies, ja välillä huomaan kun joku tosi tasokas nainen, on selkeästi jonkun itseään huomattavasti alemman urpon kanssa. Välillä alan avoimesti flirttailemaan naiselle, ja hän vastaa, eikä meitä haittaa edes se, ettämse urvelo on sen naisen mukana, kun ei se tajua mitään.

Vierailija
7/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Olen siis pitkä ja komea jännämies, ja välillä huomaan kun joku tosi tasokas nainen, on selkeästi jonkun itseään huomattavasti alemman urpon kanssa. Välillä alan avoimesti flirttailemaan naiselle, ja hän vastaa, eikä meitä haittaa edes se, ettämse urvelo on sen naisen mukana, kun ei se tajua mitään.

Olet oivaltanut aika paljon..

Ap

Vierailija
8/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat joskus huomata flirttaavasi sushinsyöntipuikot kaulastasi läpi. Kun se urpo havahtuu kerralla

Vierailija
9/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karisman puute siinä miehessäsi, miten se ilmenee?

En edes huomaa sitä väenpaljoudessa muiden seasta vaikka kävelisi parin metrin päässä. Puhe ei kiiinnitä huomiota ilman ärsyttävää tekonaurua, joka merkkaa, että minäkin sanoin jotain. 

Ap

Vierailija
10/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat joskus huomata flirttaavasi sushinsyöntipuikot kaulastasi läpi. Kun se urpo havahtuu kerralla

Sieltä sellaiset passiivis-aggressiivisen soija-betan murhafantasiat. Kertoo paljon itsetunnon puutteesta, jos tuntee tarvetta koittaa räpistellä fyysisesti komean alfan kimppuun, johon muija iskeny silmänsä. Enhän mä sitä muijaa edes ottaisi, kun saan muitakin, mutta ois kai se hauska nähdä kun urvelo alkaa rääkymään kaupassa itseään päätä pidemmälle tyypille, että hänen naisensa ei saa katsoa sitä.

Vierailija
11/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä sellaiset passiivis-aggressiivisen soija-betan murhafantasiat. Kertoo paljon itsetunnon puutteesta, jos tuntee tarvetta koittaa räpistellä fyysisesti komean alfan kimppuun, johon muija iskeny silmänsä. Enhän mä sitä muijaa edes ottaisi, kun saan muitakin, mutta ois kai se hauska nähdä kun urvelo alkaa rääkymään kaupassa itseään päätä pidemmälle tyypille, että hänen naisensa

Tässä ois ainesta v 2025 menestysromaaniksi. "Soijabetan murhafantasiat"

90% miehistä samaistuisi ja ostaisi

Vierailija
12/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No karies korvaa karisman?

Tälle jo naurahdin. 

Vierailija
13/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen nainen.

Ei ole. Kertonut olevansa mm. alkoholisti, kännissä varmasti nytkin.

Vierailija
14/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupusakin draamat vol 6845.

Vierailija
15/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haisee alkoholismi, tatuoinnit ja vuokralla asuminen. Ehkä jopa työttömyys. hahahaha

Vierailija
16/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä sellaiset passiivis-aggressiivisen soija-betan murhafantasiat. Kertoo paljon itsetunnon puutteesta, jos tuntee tarvetta koittaa räpistellä fyysisesti komean alfan kimppuun, johon muija iskeny silmänsä. Enhän mä sitä muijaa edes ottaisi, kun saan muitakin, mutta ois kai se hauska nähdä kun urvelo alkaa rääkymään kaupassa itseään päätä pidemmälle tyypille, että hänen naisensa

Sellaiset homofantasiat tällä kertaa.

Vierailija
17/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity karismaattiseen liikkeeseen. Siellä on karismaattisia miehiä.

Vierailija
18/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen sana kertoi sinusta riittävästi. 

Ei karismaa vs. alkeellinen käytös. 

Vierailija
19/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOrma Uotisen?

Vierailija
20/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi