Pitkäaikaisen miesystävän 100% karismattomuus on alkanut vituttaa
Satuin sattumalta kohtaamaan komean ja pitkän ja karismaattisen ns jännämiehen, joka osoitti kiinnostusra ja nyt on päänsisäinen pelipakka täysin sekaisin
Kommentit (21)
Karisman puute siinä miehessäsi, miten se ilmenee?
Mulla taitaa olla joku karismasokeus. Minulle tuli täydellisenä yllätyksenä, että miestäni pidetään todella karismaattisena. Olin ollut sellaiset 10 vuotta naimisissa, kun tämä selvisi minulle. Enkä vieläkään oikein ymmärrä, mikä tekee hänestä (toisten silmissä) karismaattisen.
Tiedän tunteen. Olen siis pitkä ja komea jännämies, ja välillä huomaan kun joku tosi tasokas nainen, on selkeästi jonkun itseään huomattavasti alemman urpon kanssa. Välillä alan avoimesti flirttailemaan naiselle, ja hän vastaa, eikä meitä haittaa edes se, ettämse urvelo on sen naisen mukana, kun ei se tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Olen siis pitkä ja komea jännämies, ja välillä huomaan kun joku tosi tasokas nainen, on selkeästi jonkun itseään huomattavasti alemman urpon kanssa. Välillä alan avoimesti flirttailemaan naiselle, ja hän vastaa, eikä meitä haittaa edes se, ettämse urvelo on sen naisen mukana, kun ei se tajua mitään.
Olet oivaltanut aika paljon..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saatat joskus huomata flirttaavasi sushinsyöntipuikot kaulastasi läpi. Kun se urpo havahtuu kerralla
Vierailija kirjoitti:
Karisman puute siinä miehessäsi, miten se ilmenee?
En edes huomaa sitä väenpaljoudessa muiden seasta vaikka kävelisi parin metrin päässä. Puhe ei kiiinnitä huomiota ilman ärsyttävää tekonaurua, joka merkkaa, että minäkin sanoin jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat joskus huomata flirttaavasi sushinsyöntipuikot kaulastasi läpi. Kun se urpo havahtuu kerralla
Sieltä sellaiset passiivis-aggressiivisen soija-betan murhafantasiat. Kertoo paljon itsetunnon puutteesta, jos tuntee tarvetta koittaa räpistellä fyysisesti komean alfan kimppuun, johon muija iskeny silmänsä. Enhän mä sitä muijaa edes ottaisi, kun saan muitakin, mutta ois kai se hauska nähdä kun urvelo alkaa rääkymään kaupassa itseään päätä pidemmälle tyypille, että hänen naisensa ei saa katsoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä sellaiset passiivis-aggressiivisen soija-betan murhafantasiat. Kertoo paljon itsetunnon puutteesta, jos tuntee tarvetta koittaa räpistellä fyysisesti komean alfan kimppuun, johon muija iskeny silmänsä. Enhän mä sitä muijaa edes ottaisi, kun saan muitakin, mutta ois kai se hauska nähdä kun urvelo alkaa rääkymään kaupassa itseään päätä pidemmälle tyypille, että hänen naisensa
Tässä ois ainesta v 2025 menestysromaaniksi. "Soijabetan murhafantasiat"
90% miehistä samaistuisi ja ostaisi
Vierailija kirjoitti:
No karies korvaa karisman?
Tälle jo naurahdin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tyypillinen nainen.
Ei ole. Kertonut olevansa mm. alkoholisti, kännissä varmasti nytkin.
Nyt haisee alkoholismi, tatuoinnit ja vuokralla asuminen. Ehkä jopa työttömyys. hahahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä sellaiset passiivis-aggressiivisen soija-betan murhafantasiat. Kertoo paljon itsetunnon puutteesta, jos tuntee tarvetta koittaa räpistellä fyysisesti komean alfan kimppuun, johon muija iskeny silmänsä. Enhän mä sitä muijaa edes ottaisi, kun saan muitakin, mutta ois kai se hauska nähdä kun urvelo alkaa rääkymään kaupassa itseään päätä pidemmälle tyypille, että hänen naisensa
Sellaiset homofantasiat tällä kertaa.
Liity karismaattiseen liikkeeseen. Siellä on karismaattisia miehiä.
Viimeinen sana kertoi sinusta riittävästi.
Ei karismaa vs. alkeellinen käytös.
Pettänyt en siis ole. Vielä. Mutta miksi kaikista muista miehistå ikäänkuin haalistui värit tämän alkoholiinmenevän karismapommin vuoksi.
Ap