Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran lihaksia on sopivasti, jos ei lähtökohtaisesti näytä miltään karjulta ruumiinrakenteeltaan?

Vierailija
05.08.2024 |

Eli olen sinänsä käynyt salilla vuosikausia, mutta nyt viimeisen päälle puoli vuotta tullut tehtyä aiempaa isommilla painoilla. Lihakset ovat näkyvästi kasvaneet. Mietin vain, kun en ole "luonnolliselta" ruumiinrakenteeltani ollenkaan sellainen jääkaapin kokoinen lihasjäbä, niin missä kohtaa menee sellainen raja, jossa lihakset kääntyvät sitä vastaan kuinka paljon naiset minusta kiinnostuvat?

Ja ei, edelleenkään minusta ei ole tulossa mitään steroidimonsteria, koska en käytä mitään. Ollaan vain kaverin kanssa treenattu paljon kovempaa kuin aiemmin. Ja samalla tiedostan, että lihaksetkaan eivät muuta synnynnäistä ulkonäköäni, olen enemmän nörtin näköinen kuin alfa chadin. Eli, nainen, jos kuvittelet mielessäsi jonkun tuntemasi nörtin oloisen miehen, ja kuvittelet sille lihaksia päälle, niin missä kohtaa menee raja, josta lähtien lihasten lisääminen vähentää seksikkyyttä sen sijaan että lisäisi sitä? 

Saa laittaa kuvia esimerkeistä. 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanovat toista ja tekevät toista. Keskivertoihminen kuvittelee, että joku järkyttävillä steroidimäärillä pumpattu iso-Arska on standardi salillakävijä. Jos ei vedä mitään mömmöjä, salilla saa käydä todella usein ja tavoitteellisesti, että on "liian lihaksikas". Nämä kaikki bullmentulat käyttävät steroideja samoin kuten toimintafilmien arskat ja stallonet. Salilla kannattaa käydä jo ihan oman terveyden takia, mutta huonoimmassakin tapauksessa ryhti paranee, lihaskivut katoavat ja yleinen vointi paranee. Ja naiset tykkäävät - kaikki. Luonteeseen voi kaatua, mutta perusterveen ja hyvän lihaskunnon omaava mies on kaikkien mieleen.

Samoin miehet sanovat haluavansa naapurintytön, mutta kuitenkin onanoivat katsellen jonkun Iida-Maisa Torppa-Vainion kuvia. Sama pätee myös vastakkaiseen suuntaan.

Vierailija
62/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just katselen Areenasta Pako New Yorkista -leffaa ja tässä Kurt Russel edustaa ehkä sitä isompaa päätyä mikä vielä omaa silmää miellyttää. Kaikkein ideaalein omasta mielestä on jotain maratoonarin ja uimarin väliltä. Kropan malli ja sopusuhtaisuus on aika tärkeä ja itse huomaan kiinnittäväni erityisesti huomiota vahvoihin jalkoihin ja hyvin muodostuneisiin pakaroihin. Myös vahva selkä viehättää. Hauikset on yliarvostetut.

Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä itsessäni sen että jos kundi on liian pumpattu, niin oletan sen olevan hillitön fuckboy. 

Jos väität, että "tutkitusti", niin laita linkki tutkimukseen tai lakkaa valehtelemasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hauis todella on tutkitusti naisia eniten kiinnostavia osia miehen kehossa. On kokonaan toinen asia myöntääkö nainen itsekään tätä.

Vierailija
64/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katselen Areenasta Pako New Yorkista -leffaa ja tässä Kurt Russel edustaa ehkä sitä isompaa päätyä mikä vielä omaa silmää miellyttää. Kaikkein ideaalein omasta mielestä on jotain maratoonarin ja uimarin väliltä. Kropan malli ja sopusuhtaisuus on aika tärkeä ja itse huomaan kiinnittäväni erityisesti huomiota vahvoihin jalkoihin ja hyvin muodostuneisiin pakaroihin. Myös vahva selkä viehättää. Hauikset on yliarvostetut.

Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä itsessäni sen että jos kundi on liian pumpattu, niin oletan sen olevan hillitön fuckboy. 

Voi olla että juoksijana arvostan eri asioita kuin naiset keskimäärin, mutta tämä olikin minun mielipiteeni. Omaan silmään se on lähinnä koomisen näköistä kun hauikset pullistelee, mutta reidet on ohuemmat kuin mulla. Lisäksi suomalaisilla miehillä on valitettavan usein ihan lättänä peppu. Farkut roikkuu puolitangossa paljastaen 10cm rekkamiehen hymyä, kun mikään ei pidä vyötä ylhäällä. Kyllä siinä kannattaisi joksikin aikaa priorisoida jalkapäivä hauistreenin edelle.

Vierailija
65/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä treenaat naturaalina. Perus ohjelmalla. Ilman optimoitua ruokavaliota ja lisäravinteita susta ei tule koskaan liian lihaksikasta.

Miksi tätä on alapeukutettu. Täysin totta.

Varmaan siksi kun ei monellakaan ole hajuakaan kuinka hidasta lihasten saanti on.  Mä olen treenannut nyt 3v ilman taukoja 5-6x viikko. Optimoinut levon ja ravinnon. 174cm/ 88kg.  Väitän että nyt olen aikalailla naisten silmää miellyttävässä kunnossa.. Jos jatkan samaa kaavaa olen 3v päästä n 93kg ja sitten jo liian lihaksikas..

Ei se kehitys kulje lineaarisesti. 

Vierailija
66/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä treenaat naturaalina. Perus ohjelmalla. Ilman optimoitua ruokavaliota ja lisäravinteita susta ei tule koskaan liian lihaksikasta.

Varmaan siksi kun ei monellakaan ole hajuakaan kuinka hidasta lihasten saanti on.  Mä olen treenannut nyt 3v ilman taukoja 5-6x viikko. Optimoinut levon ja ravinnon. 174cm/ 88kg.  Väitän että nyt olen aikalailla naisten silmää miellyttävässä kunnossa.. Jos jatkan samaa kaavaa olen 3v päästä n 93kg ja sitten jo liian lihaksikas..

Ei se kehitys kulje lineaarisesti. 

Ei kuljekkaan. 5kg seuraavaan 3vuoteen on realistinen. Mikäli pidän ruokavalion ja treenit kunnossa.

Vierailija
67/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli salimake saa parhaan osan! Parisuhteella ei tee mitään..

Vierailija
68/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla käyminen ja lihaksien kasvattaminen on todella monelle naiselle turn-off. Vähän yllättäen ehkä. Sama logiikka, kuin miesten "luonnollisen" näköisen naisen pebassa ja hoikkuudessa. Tietysti lajityypit voivat pariutua, mutta silloin ei ole suotavaa lisääntyä.

Miehen kannattaa käydä salilla terveyden, toimintakyvyn, voiman ja suorituskyvyn vuoksi. Sivutuotteena kasvaneet lihakset täytyy sitten vaan hyväksyä ikävänä sivutuotteena. Ikinä ei saa jäädä naiselle kiinni peilin edessä poseeraamisesta.

Vierailija
69/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä on New York Postin artikkeli aiheesta. Löydät tätä kautta varmasti tutkimuksen mihin tässä viittaavat. 

https://www.bodyandsoul.com.au/relationships/sex/women-prefer-flings-wi…

Vierailija
70/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä itsessäni sen että jos kundi on liian pumpattu, nii

Hieno lähde 😂.

Lihaksikas mies ei voi olla kiltti ja hauska?

Vierailija
71/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa just sen verran kuin kiinnostaa. Ole mies ja tee omat päätöksesi. 

Vierailija
72/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää taas sanattomaksi ihmisten tyhmyys täällä. Artikkelissa..  Tutkimuksessa naiset arvioivat kiltteyden, perhekeskeisyyden ja hauskuuden tärkeämmäksi kuin isot lihakset.. Loppuelämän suhteessa.

Eli k.......pää podari joka ajattelee vaan itseään on huonompi vaihtoehto pitkään suhteeseen kuin perhekeskeinen kiltti ja mukava mies.. ihme homma.

Bodarihan ei tietenkään voi olla tuollainen

Vierailija
73/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten persiistä. Yritän tässä katsella USAn telinevoimistelutiimin kuvia ja ei noista miesten jaloista näe mitään. Naiset juoksentelee pikkuisissa uikkareissa, mutta kundeilla on lökäpöksyt päällä. Kuvittelisin kuitenkin että noilla on lihaksia myös jaloissa, sillä kai ne hypyt ja pomput vaativat ihan kohtalaista räjähtävää voimaa myös alakropassa. Toki heppa ja renkaat on hyvin kuormittavia yläkropalle. 

Vierailija
74/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä itsessäni sen että jos kundi on liian pumpattu, nii

Teline voimistelijoiden jalat on pienet koska niissä tulee vipuvarsi mukaan. Siksi he välittävät treenaamasta niitä erityisen kovaa. Myöskään lajitreenissä ei treenata juurikaan jalkoja.

Vierailija
75/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä i

Siksi niillä muuten varmaan on ne lökäpöksyt kun näyttäisivät shortseissa typeriltä tikkujalkoineen. Naiset voivat paljastaa koko kropan kun ovat kauttaaltaan sopusuhtaisia.  

Vierailija
76/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetää taas sanattomaksi ihmisten tyhmyys täällä. Artikkelissa..  Tutkimuksessa naiset arvioivat kiltteyden, perhekeskeisyyden ja hauskuuden tärkeämmäksi kuin isot lihakset.. Loppuelämän suhteessa.

Eli k.......pää podari joka ajattelee vaan itseään on huonompi vaihtoehto pitkään suhteeseen kuin perhekeskeinen kiltti ja mukava mies.. ihme homma.

Bodarihan ei tietenkään voi olla tuollainen

Toki bodari voi olla tuollainen, mutta osa miehistä bodaa koska se on niiden intohimo ja elämäntapa. Eli ne käy salilla 5-7 kertaa viikossa ( ehkä n. 2h/reissu). Vaimo tietysti hoitaa lapsia sen aikaa ja ikinä ei tietenkään voida käydä pitsalla tai kaljalla. Sitten on ne miehet, jotka treenaa nättiä kroppaa saadakseen enemmän pimperoa. Eli  fuckboyt, joiden kanssa suhteesta ei tule mitään. Sitten on se porukka jotka treenaa pysyäkseen terveinä ja hyväkuntoisina. Mutta iso osa miehistä joilla motivaatio on tämä, harrastaa jotain muuta urheilulajia, esim. jalkapalloa tai juoksua tms. Siksi mutuilen että tosi treenattu ja nimenomaan salia harrastava mies on suhteen kannalta epäilyttävä.

Vierailija
77/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisankannattajaksi ei kannata

Vierailija
78/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatessa jokainen lisäkilo lihasta on edellistä vaikeampi saavuttaa. Jossain kohtaa se käy kaikille mahdottomaksi. Geenit ja treeniin, lepoon sekä ruokaan panostaminen ratkaisevat sen kuinka paljon on mahdollista saavuttaa. Useimpien kohdalla 10-15 kg lienee käytännön maksimi muun elämän ohella. Eli 180 cm:n pituinen ja 70-kiloinen mies mies muuttuisi vuosien työn avulla 82-87-kiloiseksi, jos rasvaa tulisi pari kiloa siinä sivussa. Ei taida kuitenkaan olla juuri kenenkään naisen mielestä liian lihaksikas. Vaikka olisi lahjakkaampi kaveri, niin 20 kg lihasta ja 3 kg rasvaa ei silti olisi kuin 93 kg. Isot ukot saavat lähes aina noiden lihasten ohella 15-20 kg rasvaa, ja ovat siksi isoja. 

Vierailija
79/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet osalle naisia liian lihaksikas. Joudut mittojesi takia ostamaan jotain erikoisvaatteita, koska tavallisissa kaupasta löytyvissä vaatteissa on erilaiset mittasuhteet.

Ei tarvitse olla salimake tai edes kovin lihaksikas niin saattaa olla vaikeuksia löytää hyvin istuvia vaatteita tavallisesta kaupasta. Riittää, että on harteikas ja pitkä, koska jostain syystä pitkälle sopivat vaatteet myös leveitä ellei slimfit löydy. Ärsyttää, kun moni paita mukava hartioista, mutta vyötäröltä löysä kuin mikä. Ja varsinkin kauluspaidoissa keski- ja alaselkään muodostuva pussi. 

T. 192cm 85kg

Vierailija
80/92 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tärkeintä on se, että lihakset ovat tulleet rankassa duunissa.

Salipellet on pellejä.

Eli älä missään nimessä kerro harrastavasi kuntosalia vaan sano että vapaa-ajalla tykkäät olla tukkimettässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme