Minkä verran lihaksia on sopivasti, jos ei lähtökohtaisesti näytä miltään karjulta ruumiinrakenteeltaan?
Eli olen sinänsä käynyt salilla vuosikausia, mutta nyt viimeisen päälle puoli vuotta tullut tehtyä aiempaa isommilla painoilla. Lihakset ovat näkyvästi kasvaneet. Mietin vain, kun en ole "luonnolliselta" ruumiinrakenteeltani ollenkaan sellainen jääkaapin kokoinen lihasjäbä, niin missä kohtaa menee sellainen raja, jossa lihakset kääntyvät sitä vastaan kuinka paljon naiset minusta kiinnostuvat?
Ja ei, edelleenkään minusta ei ole tulossa mitään steroidimonsteria, koska en käytä mitään. Ollaan vain kaverin kanssa treenattu paljon kovempaa kuin aiemmin. Ja samalla tiedostan, että lihaksetkaan eivät muuta synnynnäistä ulkonäköäni, olen enemmän nörtin näköinen kuin alfa chadin. Eli, nainen, jos kuvittelet mielessäsi jonkun tuntemasi nörtin oloisen miehen, ja kuvittelet sille lihaksia päälle, niin missä kohtaa menee raja, josta lähtien lihasten lisääminen vähentää seksikkyyttä sen sijaan että lisäisi sitä?
Saa laittaa kuvia esimerkeistä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Lähes varmuudella voi sanoa, että et tule koskaan saamaan niin paljon lihasta, että se kääntyisi sinua vastaan naisten silmissä. Ilman roinaa siis. Kunhan et anna läskin kertyä kroppaan kuten moni lihaksikas mies tekee.
Salityypit jäävät ehkä koukkuun tuloksiin ja "massaan" ja moni alkaa näyttää wannabe voimamieskilpailijalta. En usko, että ovat naisten silmissä erityisen vetovoimaisia, ehkä jopa toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa huvittava keskustelu taas kerran. Naiset eivät syty lihaksista..
Jännä juttu kun olin 4v sitten sinkku olin 3kk tinderissä, harrastin ainoastaan juoksua. Sit tapasin treenaavat naisen ja aloin itse bodata.
Mun of seuraaja määrä nousi 240-1400..
Tinderissä 2020 tuli 5 matchiä jotka vastasivat mun ulkonäkö kriteereitä.
2024 3kk saldo n 100-150 Match jotka vastaavat ulkonäkö kriteereitä.
Et taida näyttää naamasta Schrödingeriltä?
Erwin?
Ihan perus naama, pisteyttäisin 5/10. On lasit ja hieman karkaava hiusraja..
Kuitenkin viestin sanoma oli että kyllä ne naiset niistä lihaksista kiinnostuu vaikka harva sitä myöntää.
Nainen ei voi paljastaa todellista mielipidettään, koska hive mind. Mikä toimii yhteen naiseen toimii melkein kaikkiin, ja totuuden paljastaminen tietää vain lisää kilpailijoita toisista naisista. Siksi et kuuntele naisten puheita vaan katsot toimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes varmuudella voi sanoa, että et tule koskaan saamaan niin paljon lihasta, että se kääntyisi sinua vastaan naisten silmissä. Ilman roinaa siis. Kunhan et anna läskin kertyä kroppaan kuten moni lihaksikas mies tekee.
Salityypit jäävät ehkä koukkuun tuloksiin ja "massaan" ja moni alkaa näyttää wannabe voimamieskilpailijalta. En usko, että ovat naisten silmissä erityisen vetovoimaisia, ehkä jopa toisinpäin.
Varmaan joo. Kaikki miehet kuitenkaan eivät treenaa salilla ensisijaisesti siksi, että näyttäisivät hyvältä mahdollisimman monen naisen silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joo. Kaikki miehet kuitenkaan eivät treenaa salilla ensisijaisesti siksi, että näyttäisivät hyvältä mahdollisimman monen naisen silmissä.
Niin. Aloitin treenaamisen vasta seurustelun ollessa jo pitkällä.
Kaikki tämänsisältöiset ketjut päätyvät yleensä naisten kommentti- ja peukutusvyöryyn, jossa lihaksilla ja ylipäätään miehen vartalolla ei ole mitään merkitystä miehen kiinnostavuuden suhteen.
IRL-koelabra tähän on suosikki disco/yökerho/baari. Ja kas kummaa: Kiinnostavimmat naiset ulkonäöltään löytyvät kropaltaan leveäharteisten ja keskivertoa selvästi lihaksikkaampien ja pidempien miesten ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä treenaat naturaalina. Perus ohjelmalla. Ilman optimoitua ruokavaliota ja lisäravinteita susta ei tule koskaan liian lihaksikasta.
Miksi tätä on alapeukutettu. Täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan näin. Mutta erittäin suurelle osalle se peilissä näkyvä on erittäin tärkeää. Eivätkä kaikki naisetkaan kuitenkaan treenaa salilla ensisijaisesti siksi, että näyttäisivät hyvältä mahdollisimman monen miehen/naisen/henkilön/muun mielestä. Mutta kovin suosittua se gluteus maximuksen kasvatus on yli tasapainoisen kehon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä treenaat naturaalina. Perus ohjelmalla. Ilman optimoitua ruokavaliota ja lisäravinteita susta ei tule koskaan liian lihaksikasta.
Varmaan siksi kun ei monellakaan ole hajuakaan kuinka hidasta lihasten saanti on. Mä olen treenannut nyt 3v ilman taukoja 5-6x viikko. Optimoinut levon ja ravinnon. 174cm/ 88kg. Väitän että nyt olen aikalailla naisten silmää miellyttävässä kunnossa.. Jos jatkan samaa kaavaa olen 3v päästä n 93kg ja sitten jo liian lihaksikas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun ei monellakaan ole hajuakaan kuinka hidasta lihasten saanti on. Mä olen treenannut nyt 3v ilman taukoja 5-6x viikko. Optimoinut levon ja ravinnon. 174cm/ 88kg. Väitän että nyt olen aikalailla naisten silmää miellyttävässä kunnossa.. Jos jatkan samaa kaavaa olen 3v päästä n 93kg ja sitten jo liian lihaksikas..
Luultavasti olet osalle naisia liian lihaksikas. Joudut mittojesi takia ostamaan jotain erikoisvaatteita, koska tavallisissa kaupasta löytyvissä vaatteissa on erilaiset mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet osalle naisia liian lihaksikas. Joudut mittojesi takia ostamaan jotain erikoisvaatteita, koska tavallisissa kaupasta löytyvissä vaatteissa on erilaiset mittasuhteet.
Juu, ihan kaikki vaatteet ei enää käy. Mutta löytyy vielä normi kaupoista mun kokoiselle vaatteet.
Viime kesänä oli 85kg. Tänä kesänä olen huomannut todella ison nousun siinä miten naiset ottaa muhun kontaktia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin tämä riippuu tietty myös kasvoista ja synnynnäisestä hartioiden leveydestäsi. Jos olet luonnostaan ns ladonovi, niin ne naiset jotka sitä miehestä hakevat, varmasti pitävät sinusta entistäkin enemmän isojen lihasten takia. Jos sen sijaan olet enemmän juoksijan näköinen luonnnostaan, niin varmasti osalle naisia lihaksesi ovat jo liaan isot.
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill - Man of Steel
Chris Evans - Captain America
Noille maksetaan miljoonia siitä, että näyttävät tietynlaiselta kuvauksissa. Ja tietysti käytetään kaikki elokuvaohjauksen kikat vielä, jotta saadaan näyttämään mahdollisimman vaikuttavalta. Normitreenaajalla ei ole mahdollisuutta panostaa samalla tavalla treeniin valmennuksineen, ravintovalmentajineen ja tarvittaessa testokorvaushoitoineen. Ja noilla molemmilla on vielä hyvät geenit, niitä ei voi ostaa millään määrällä rahaa tai itsekuria.
Naiset sanovat toista ja tekevät toista. Keskivertoihminen kuvittelee, että joku järkyttävillä steroidimäärillä pumpattu iso-Arska on standardi salillakävijä. Jos ei vedä mitään mömmöjä, salilla saa käydä todella usein ja tavoitteellisesti, että on "liian lihaksikas". Nämä kaikki bullmentulat käyttävät steroideja samoin kuten toimintafilmien arskat ja stallonet. Salilla kannattaa käydä jo ihan oman terveyden takia, mutta huonoimmassakin tapauksessa ryhti paranee, lihaskivut katoavat ja yleinen vointi paranee. Ja naiset tykkäävät - kaikki. Luonteeseen voi kaatua, mutta perusterveen ja hyvän lihaskunnon omaava mies on kaikkien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se että lihaksia ei ole hankittu kuntosalilla, vaan arkisen puuhastelun lomassa. Näihin lukeutuvat mm. marjojen poimiminen ja kävely. Edellämainituilla aktiviteeteilla tulee saavuttaa olympiatason voimistelijan ruumiinrakenne.
Uinti on ok. Nainen
Luuletko sinä, että kilpauimarit eivät nosta painoja?
Just katselen Areenasta Pako New Yorkista -leffaa ja tässä Kurt Russel edustaa ehkä sitä isompaa päätyä mikä vielä omaa silmää miellyttää. Kaikkein ideaalein omasta mielestä on jotain maratoonarin ja uimarin väliltä. Kropan malli ja sopusuhtaisuus on aika tärkeä ja itse huomaan kiinnittäväni erityisesti huomiota vahvoihin jalkoihin ja hyvin muodostuneisiin pakaroihin. Myös vahva selkä viehättää. Hauikset on yliarvostetut.
Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä itsessäni sen että jos kundi on liian pumpattu, niin oletan sen olevan hillitön fuckboy.
No naturaalina et kyllä niin isoja lihaksia saa aikaan, että niistä joku nainen häiriintyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene noin. Erikoisvaatteet on pienen marginaalin asia, käytännössä heidän, jotka ovat buustanneet kemialla itseään.
Vierailija kirjoitti:
Just katselen Areenasta Pako New Yorkista -leffaa ja tässä Kurt Russel edustaa ehkä sitä isompaa päätyä mikä vielä omaa silmää miellyttää. Kaikkein ideaalein omasta mielestä on jotain maratoonarin ja uimarin väliltä. Kropan malli ja sopusuhtaisuus on aika tärkeä ja itse huomaan kiinnittäväni erityisesti huomiota vahvoihin jalkoihin ja hyvin muodostuneisiin pakaroihin. Myös vahva selkä viehättää. Hauikset on yliarvostetut.
Mitä muuten etsit? En nyt muista mistä luin, mutta tutkitusti naiset ottaa salimaken kyllä sänkyyn, mutta ei niinkään parisuhteeseen. Liian isot lihakset ilmeisesti vaikuttaa naisiin samalla tavalla kuin jos mimmi näyttää törröhuuli-seksinukelta, eli sen kanssa voidaan pitää hauskaa, mutta sitä ei nähdä vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana. Tunnistan kyllä itsessäni sen että jos kundi on liian pumpattu, niin oletan sen olevan hillitön fuckboy.
Ja isossa tutkimuksessa naiset viehättyivät telinevoimistelu joiden fysiikasta. Hirveät hauikset ja pienet jalat.
Syväluotausta:
Kaikki mikä on naisista totta inhottaa naisia, koska on toisia naisia joihin totuus pätee yhtä lailla ja naiset ei pärjää keskenään.
Vin diesel / Jason momoa sit varmaan ihan liian lihaksikkaita?