Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pannut 300 miehen kanssa

Vierailija
05.08.2024 |

Olette kade? Taidatte olla. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä voimaantumisen määrää. 

Ajatelkaa sitä nautinnon määrää!

No se ei kyllä siitä miesyen määrästä kasva, vaan ennemminkin laadusta kun harrastaa paljon seksiä yhden tai muutaman todella hyvän kanssa. Kun jo valmiiksi hyvä mies oppii kunnolla tuntemaan ja tietämään miten toimia juuri minun kanssa, eikä vaan yleisellä tasolla, niin silloin voidaan puhua nautinnosta! En ole ap, mutta kokemusta kertynyt elämän varrelta noin sadan miehen verran, ja ylivoimaisesti suurin osa yhden illan jutuista on ollut pelkkiä peruspanoja. Kyllä se paras seksi vaatii sen, että molemmat tuntee ja tietää toistensa tarpeet ja halut. Hyvä voi muuten olla minkä kokoinen vaan, jos nyt joku vielä kuvittelee virheellisesti että mitä isompi sen parempi. Tosin ihan jätti ison kanssa miehen on osattava olla va

Miten ootte ehtineet olla sadan kanssa? Onko ne kertyneet nuoruudessa kaikki vai myöhemminkin? Siihen on varmaan mahtunut monennäköistä ja ikäistä miestä.

Vierailija
22/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu varmaan n.sadan kanssa. Isoin osa oli nuorempana ennen pitkää suhdetta ja jonkinlainen osa sen jälkeen viime vuosina. 15vuotta oli vain yksi mies. Tarkka oon ollu ja suosinut tuttuja. Yhdenillan jutuista en oo ikinä tykännyt mutta jos mies on ekalla kerralla täysin turha tai jotain muuta vaivaavaa niin miksi nähdä uudestaan. Säästynyt aina sukupuoli taudeista. Yks raskaus nuorena mitä ei oo suunniteltu mutta silloinkin kumi puhkesi. Muuta suunnitellusti.

Miten sulla on voinnut olla 100 tuttua? Kerro joistain erikoisimmista kaluista mitä on tullut vastaan esim paksu, pitkä, tosi käyrä, laukesi heti tai paljon spermaa.

En mä ajattelen niitä kaluja. Varsinkaan kun koolla ei oo väliä. Muut jutut ratkaisee. On ollu eri ikäisiä ja eri kokoisia. Sopivassa tilanteessa pieni on tuntunut tosi hyvältä ja iso ei aina tunnu hyvältä. Erilaisia miehiä, toisia ei kiinnosta tippaakaan naisen nautinto ja toiset on tehnyt paljon sen eteen. Enimmäkseen kuitenki niitä ketkä ottaa vaan omansa ja ei välitä naisesta. Siksi onkin niin paljon Kertyny. Aina olisin suosinut vakityyppejä mutta niitä ei niin vaan löydy sopivia. Sitä paitsi en mä edes muista paljon niitä on, arvelin vaan. Voi olla hyvin 50 tai si 80. En oo pitäny kirjaa ja tuo 15v minkä ainaka ei tullut uusia.

Tuli heti, sellainen on joukossa. Ei ehtinyt kertaakaan laittaa sisään ku sperma lensi mun jaloille hehe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultapa et saa ikinä buhahhaaa

Vierailija
24/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks

Vierailija
25/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultapa et saa ikinä buhahhaaa

En sua mun sänkyyn kelpuuttaisikaan. Mä otan vain aikuisia järkeviä miehiä.

Vierailija
26/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisen seksinnälkäinen ja tod.näk. myös hyvän näköinen ja seksikäs nainen. Oletettavasti tunnet jo varsin hyvin erilaiset miehet, ja tiedät mitä heiltä haluat. Siihen liittyen, minkälaista seksiä haluat eri miesten kanssa:

- Kunnollista peruspanoa lähärissä, takaapäin ja ratsastaen?

- Nautinnollista nuolentaa ja siihen laukeamista?

- jotain spessumpaa? Mitä se voisi olla?

Vierailija
27/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 pistettä ja papukaijamerkki. 

Vierailija
28/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko onnellinen saavutuksestasi?

Onko sinulla pidempiä ihmissuhteita? Pystytkö sellaiseen?

Oletko yksin? Ja yksinäinen?

Vierailija
29/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 petikaveria, muttei yhtään kaveria?

Vierailija
30/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko onnellinen saavutuksestasi?

Onko sinulla pidempiä ihmissuhteita? Pystytkö sellaiseen?

Oletko yksin? Ja yksinäinen?

En ap, mutta en häpeä sitä, että minulla oli 17-23v välillä reilu parisataa seksikumppania. Tykkäsin seksistä (tykkään edelleen) ja halusin kokea paljon. Kokemusnälkäni eri miesten kanssa tuli tyydytettyä. Tämän jälkeen on ollut kaksi, joista ensimäisen kanssa olin yli 20v ja saimme kolme lasta. Hän valitettavasti menehtyi, ja pari vuotta sen jälkeen tapasin toisen miehen, ja en kaipaa mitään muuta. Eli en ole yksin, enkä yksinäinen.

Vierailija
31/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade. Omat kumppanini ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Olen elänyt, kuten itselleni parhaiten sopii. En kadu mitään. Olen tottunut yksineloon. 

Meillä on vain yksi ero, vaikka miehet muuta väittäisivätkin. Sinä olet haluttu kumppani, minä en. Olen ollut elämäni aikana vuosia itsekseni, kaikki kaverit, jotka ei ole turhan tarkkoja kenen kanssa touhuavat, ovat suosittuja miesten keskuudessa ja haluttuja parisuhteeseen asti. 

Vierailija
32/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä yhteensä seitsemän miehen ja yhden naisen kanssa. 

Alhanen body count, alle 10.

Ikää 54 v./nainen

Vierailija
33/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinulle. Minulle miehenä toi olisi show stopper, mutta ei sillä väliä kun emme ole alkamassa seukkaamaan tai mitään vastaavaa. Kukin tyylillään.

Mies xxx vuotta.

Vierailija
34/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta vaimon kanssa takana . Yli 200 kertaa vuodessa. Tekee yli 4000 kertaa ja kerta kerran jälkeen kiihkeämpää. En vaihtaisi mihinkään yhden yön juttuihin. Kun molemmat tietää mistä toinen tykkää niin ei muuta kaipaa vaikka kaupassa, uimarannalla yms on kiva vilkuilla muita. Saa vaimo sitten illalla senkin edestä, ja takaa 🤤

Vierailija
35/44 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu varmaan n.sadan kanssa. Isoin osa oli nuorempana ennen pitkää suhdetta ja jonkinlainen osa sen jälkeen viime vuosina. 15vuotta oli vain yksi mies. Tarkka oon ollu ja suosinut tuttuja. Yhdenillan jutuista en oo ikinä tykännyt mutta jos mies on ekalla kerralla täysin turha tai jotain muuta vaivaavaa niin miksi nähdä uudestaan. Säästynyt aina sukupuoli taudeista. Yks raskaus nuorena mitä ei oo suunniteltu mutta silloinkin kumi puhkesi. Muuta suunnitellusti.

Miten sulla on voinnut olla 100 tuttua? Kerro joistain erikoisimmista kaluista mitä on tullut vastaan esim paksu, pitkä, tosi käyrä, laukesi heti tai paljon spermaa.

En mä ajattelen niitä kaluja. Varsinkaan kun koolla ei oo väliä. Muut jutut ratkaisee. On ollu eri ikäisiä ja eri kokoisia. Sopivassa tilanteessa pieni on tuntunut tosi hyvältä ja is

Kiitos kun vastasit, rupesin haluamaan sua.

Vierailija
36/44 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ajattelen niitä kaluja. Varsinkaan kun koolla ei oo väliä. Muut jutut ratkaisee. On ollu eri ikäisiä ja eri kokoisia. Sopivass

Niitä ois paljon enemmän jos olis ottanut kaikki halukkaat. Mut en mä niin halua tehdä. Pitää vähä valkata ja olla kuitenkin jotain. Nykyään mulla on seksihalut kasvanut paljon entisestä. Silti vain muutama uus mies parin vuoden aikana. Yhden joutu jättää pois hänen hölmöilyjen takia. Pitää varoa tauteja. Mutta tosiasiassa nää jäljellä olevat ei pysty mua tyydyttää. Varsinkaan ku en halua missään ryhmässä. Silloin ainakin saisi tarpeeksi. Vaikka on noin monta niin en oo ku kerran törmännyt mieheen kuka jaksais antaa riittävästi seksiä. Jos oon vaikka muutaman tunnin paikalla tai yön. Ei kun yksi vaan. Se turhauttaa.  Mä en halua uusia enkä monia miehiä, mulle riittäisi yks sopiva.

Vierailija
37/44 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai nainen joka on pannut 300 ihmisen kanssa, kertoo hänestä itsestään miten ei osaa arvostaa itseään eikä osaa arvostaa muitakaan.

Itsekkyys paistaa läpi ja ehkä on muitakin mielenterveysongelmia.

En ymmärrä mitä tuolla saa itselleen?

Vierailija
38/44 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300 petikaveria, muttei yhtään kaveria?

Alkaisitko itse seurustella naisen kanssa jolla on 300 panoa? Voisin olla pano 301 mutta en yhtään enempää.

Vierailija
39/44 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalinko haluat, ap? Kunniakirjan? Kantakirjan?

Vierailija
40/44 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin noin 300 Miestä. Ja päälle noin 100 naista. M57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän