Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pannut 300 miehen kanssa

Vierailija
05.08.2024 |

Olette kade? Taidatte olla. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa sitä voimaantumisen määrää. 

Vierailija
2/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. Paksu Bertta ja 750

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla homoille kade.

Vierailija
4/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinulle. Oletko mies vai nainen?

Vierailija
5/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halvalla sait. Millainen oli 300:n mies?

Vierailija
6/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä sitä pidetään ihailtavana saavutuksena. Hyvä hyvä. 

Vierailija
7/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen pannut yli 2000 kertaa yhden miehen kanssa.

Vierailija
8/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hom*!!! En todellakaan ole kateellinen.

Vierailija
9/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki City Boy?

Vierailija
10/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi Kokkonen: minulle huoarittelu edustaa vain naisen voimaannuttavaa seksuaalisuutta. 

Vierailija
11/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli miesten kalun keskikoko?

Vierailija
12/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla homoille kade.

On täysin toissijainen asia kun puhutaan kullista jota myös te naiset jahtaatte. 

Vierailija
13/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä nautinnon määrää!

Vierailija
14/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko cuppaa, zyfilistä, äidsiä, contylomaa?

Vierailija
15/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu varmaan n.sadan kanssa. Isoin osa oli nuorempana ennen pitkää suhdetta ja jonkinlainen osa sen jälkeen viime vuosina. 15vuotta oli vain yksi mies. Tarkka oon ollu ja suosinut tuttuja. Yhdenillan jutuista en oo ikinä tykännyt mutta jos mies on ekalla kerralla täysin turha tai jotain muuta vaivaavaa niin miksi nähdä uudestaan. Säästynyt aina sukupuoli taudeista. Yks raskaus nuorena mitä ei oo suunniteltu mutta silloinkin kumi puhkesi. Muuta suunnitellusti.

Vierailija
16/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu varmaan n.sadan kanssa. Isoin osa oli nuorempana ennen pitkää suhdetta ja jonkinlainen osa sen jälkeen viime vuosina. 15vuotta oli vain yksi mies. Tarkka oon ollu ja suosinut tuttuja. Yhdenillan jutuista en oo ikinä tykännyt mutta jos mies on ekalla kerralla täysin turha tai jotain muuta vaivaavaa niin miksi nähdä uudestaan. Säästynyt aina sukupuoli taudeista. Yks raskaus nuorena mitä ei oo suunniteltu mutta silloinkin kumi puhkesi. Muuta suunnitellusti.

Mielenkiintoista kun joku näistä myyttisistä + 100 bodycountin ihmisistä tulee itse vastaamaan, yleensä kun kaikki vaan huhuaa tuntevansa jonkun sellaisen kaverin kaverin. Miten tuo on mahdollista, että olet suosinut tuttuja, siis onko sinulla niin paljon kavereita vai mitä kautta nuo on olleet sun tuttuja? Jännä yhdistelmä, että sata tyyppiä ollut sängyssä muttei tykkää yhden illan jutuista :)

Vierailija
17/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi 300 paljon. Jos tykkää kerätä miehiä tai naisia, niin siitä vaan. Itseä ei kiinnosta yhtään jotkut irtopanot. Kotona ollaan vaimon kanssa naitu noin 10000 kertaa 25:ssa vuodessa. Vertaampa hiukan. Kotona ei tartte kortsua. Ei tarvi nähdä vaivaa saadakseen naisen sänkyyn. Tietää mistä toinen tykkää. Tietää mitä ei saa tehdä. Tunteet on mukana. Irtopanoissa taas: Joutuu usein näkemään vaivaa, eikä siltikään varma saanti. Kortsun kanssa pitää pelleillä, tai pelätä tauteja/raskautta. Ei tiedä mistä neito tykkää. Pitää miettiä mitä tekee, jottei saa mitään rais-kaussyytettä. Ei hitto, ei kiinnosta.

Vierailija
18/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi 300 paljon. Jos tykkää kerätä miehiä tai naisia, niin siitä vaan. Itseä ei kiinnosta yhtään jotkut irtopanot. Kotona ollaan vaimon kanssa naitu noin 10000 kertaa 25:ssa vuodessa. Vertaampa hiukan. Kotona ei tartte kortsua. Ei tarvi nähdä vaivaa saadakseen naisen sänkyyn. Tietää mistä toinen tykkää. Tietää mitä ei saa tehdä. Tunteet on mukana. Irtopanoissa taas: Joutuu usein näkemään vaivaa, eikä siltikään varma saanti. Kortsun kanssa pitää pelleillä, tai pelätä tauteja/raskautta. Ei tiedä mistä neito tykkää. Pitää miettiä mitä tekee, jottei saa mitään rais-kaussyytettä. Ei hitto, ei kiinnosta.

Same pussy for ever

Vierailija
19/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on voinnut olla 100 tuttua? Kerro joistain erikoisimmista kaluista mitä on tullut vastaan esim paksu, pitkä, tosi käyrä, laukesi heti tai paljon spermaa.

Vierailija
20/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä nautinnon määrää!

No se ei kyllä siitä miesyen määrästä kasva, vaan ennemminkin laadusta kun harrastaa paljon seksiä yhden tai muutaman todella hyvän kanssa. Kun jo valmiiksi hyvä mies oppii kunnolla tuntemaan ja tietämään miten toimia juuri minun kanssa, eikä vaan yleisellä tasolla, niin silloin voidaan puhua nautinnosta! En ole ap, mutta kokemusta kertynyt elämän varrelta noin sadan miehen verran, ja ylivoimaisesti suurin osa yhden illan jutuista on ollut pelkkiä peruspanoja. Kyllä se paras seksi vaatii sen, että molemmat tuntee ja tietää toistensa tarpeet ja halut. Hyvä voi muuten olla minkä kokoinen vaan, jos nyt joku vielä kuvittelee virheellisesti että mitä isompi sen parempi. Tosin ihan jätti ison kanssa miehen on osattava olla varovainen ettei satuta. Liian pientä ei ole vastaan kyllä tullut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan