Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen uusi mies, mistä te muut olette löytäneet?

Vierailija
05.08.2024 |

Olin pari vuosikymmentä yhdessä exän kanssa joka löysi liiton aikana montakin naista....mä olin koko ajan uskollinen.

Mutta mistä nykyään uusia miehiä löytää?! 😅 Varattuja en vie, baareissa en pyöri....Puhuva ja pussaava vielä pitäisi osata olla, onko tällaisia (n. 50-v) edes olemassa, ei ole omakohtaista kokemusta....ex kun puhui ja pussasi ihan muita naisia kuin mua.

Kokemuksia?! 

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ihan Tinderistä löytyy. Joutuu vaan seulomaan aika paljon sieltä saastan seasta, että se helmi löytyy. Sitä oikeeta odotellessa voi pitää muutaman vuoden hauskaa

Vierailija
22/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse haluain löytää naisen mutta kelpaan heille vain kaveriksi tai jopa ystäväksi mutta parisuhteeseen naiset ovat halunneet yleensä edetä jonkun 2  kuin minun kanssani. - Siitä vaiheesta, jolloin koin lähes pakottavaa tarvetta löytää kumppani olen onneksi päässyt yli. Toki toivoisin edelleen löytäväni ja kohtaavani oman tulevan rakkaani -ja, jolle minä vastaavasti olla rakas ja erityinen. Mutta olenko kasvatranut itselleni huomaamattani suojamuurin kun toisinaan huomaan kysyväni itseltäni, että miksi oikeastaan haluaisinkaan elää parisuhteessa? Mitä siihen voisin antaa? Tai se tarjota minulle? 

Kumppanikandidaatit vaistoavat sen, jos olet liian selvästi parisuhdetta vailla. Varsinkin miehelle liian selvä läheisyydenkaipuu on ongelma, sillä naiset vaistoavat sen. He haluavat olla haluttuja omana itsenään, ei jonain geneerisenä naisena, mikä on ymmärrettävää. Jos olisin sinkkumies, jolla on vaikeuksia löytää kumppania, yrittäisin:

1. Opetella viihtymään omassa elämässäni ja freimaamaan asiat positiivisesti. Voin antaa esimerkkejä tarvittaessa.

2. Kehittää yleissivistystä lukemalla kirjoja tms. Mitä enemmän pystyt tarttumaan toisen kertomiin asioihin, sitä enemmän on yhteistä. Se kiehtoo. Ajankohtaisia asioita ja ilmiöitä kannattaa seurata, ne ovat hyviä keskustelunaiheita.

3. Opetella näkemään asiat myötätuntoisesti ja suhtautumaan suvaitsevaisesti asioihin. Ja olemaan nöyrä muodostamaan lukittua näkemystä monimutkaisiin kysymyksiin. Esimerkiksi jos tuntee vihaa muunsukupuolisia kohtaan, voisi sen sijaan ajatella, että ei ole helppoa syntyä ja kasvaa kehoon, joka ei tunnu omalta. Ja olla kiitollinen, kun on itse päässyt helpolla tässä

---------------lainaus ei toimi--------------

Tuo kohta kolme ei toimi. Miehet ajattelee järjellä eikä tunteella. He eivät kykene pohtimaan miltä esim. pihalla kastemadosta tuntuu sillä he kokee sen järjettömänä ja haluavat keskittyä johonkin järkevämpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei työpaikalta ja harrastuksista, niin aika monihan löytää vaikka deittipalstoilta. Itse löysin kumppanin töistä, mutta sen suhteen päätyttyä olen nyt etsinyt netistä.

Ei töistä mitään, mieluummin vaikka rautakaupasta.

Vierailija
24/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin miehen? Mitä tekisin miehellä? En keksi pienintäkään syytä

Joo, silloin ei kannata ottaa miestä. Ne syövätkin ihan hirveesti ja kouluttaminen vaatii todella pitkää pinnaa. Moni niistä myös hylkii naista, joka ei tiedä mitä miehellä tehdään.

Jep ja kun ovat "vapaita", niin koulutuksen seurauksena tietysti taso nousee ja yrittävät alkaa kiipimään sosiaalisesti. Usein miehestä tulee pettäjäkin vasta sen jälkeen, kun yksi nainen opettaa tälle, miten naista rakastetaan. Sitä ennen ovat uskollisia. Valta korruptoi välittömästi

Niin, kotona saa harjoitella ilmaiseksi muita varten.

Vierailija
25/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan vaadi, että pitäisi olla raitis ja työssäkäyväkin.

Ihan ylivoimaisia vaatimuksia.

Vierailija
26/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristä. Kaverien kaverit ovat yleensä hekin täyspäisiä ja toisella kierroksella aika lailla samoihin aikoihin.

Vierailija
27/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin periksi jo aikaa sitten. Kunnollisia miehiä ei neli-viiskymppisistä löydy. On rennompaa ja helpompaa olla yksin, kun jaksaa vääntää suhteessa. Enää en suostu olemaan se kotiorja, ja syntipukki miehen pahalle ololle.

Voit tavata hyvän ja kiinnostavan miehen, kun et etsi, etkä edes välitä, olet vain oma itsesi.

Kuusikymppinen työkaveri ei etsinyt miestä, mutta sellainen tuli vastaan sattumalta. Oikein hyvä mies: koulutettu, sivistynyt, liikunnallinen, työssäkäyvä, hyvät elämäntavat, kiinnostavaa ja tietorikasta seuraa esim. matkalla. Puhuu ja pussaa. Jonkin verran huonohkoja puujalkavitsejä tulee, mutta ei mitään s*ksististä tai r*sistista.

Vierailija
28/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse haluain löytää naisen mutta kelpaan heille vain kaveriksi tai jopa ystäväksi mutta parisuhteeseen naiset ovat halunneet yleensä edetä jonkun 2  kuin minun kanssani. - Siitä vaiheesta, jolloin koin lähes pakottavaa tarvetta löytää kumppani olen onneksi päässyt yli. Toki toivoisin edelleen löytäväni ja kohtaavani oman tulevan rakkaani -ja, jolle minä vastaavasti olla rakas ja erityinen. Mutta olenko kasvatranut itselleni huomaamattani suojamuurin kun toisinaan huomaan kysyväni itseltäni, että miksi oikeastaan haluaisinkaan elää parisuhteessa? Mitä siihen voisin antaa? Tai se tarjota minulle? 

Mitä sinä etsit ja kaipaat Ap kun kerrot, että haluaisit löytää kumppanin?

En mä vielä tiedä, kiitos kysymästä. Varmaan aluksi kepeää yhdessäoloa, ei mitään sitoumuksia. Ehkä se siitä sitten kasvaisi, kuka tietää. Kosteista illanvietoista en piittaa, toki nyt viinilasillisia voi ottaa, ei mitään ryyppäämistä eikä pitkiä poikien reissuja hiihtokeskuksiin...ne on nähty. Semmonen mies joka tykkäisi olla lähekkäin ja pitää sylissä. Ex työnsi aina pois, mulla on pitkä vajaus läheisyydessä. 😁 Laastaria en ole hakemassa, vaikkakin kyllä kelpaisi kunnon xxx ilman tunteita silloin tällöin.

Ap

Vierailija
29/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin miehen? Mitä tekisin miehellä? En keksi pienintäkään syytä

Ei tässä sitä aloittaja kysynyt.

Vierailija
30/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei työpaikalta ja harrastuksista, niin aika monihan löytää vaikka deittipalstoilta. Itse löysin kumppanin töistä, mutta sen suhteen päätyttyä olen nyt etsinyt netistä.

Onko niillä palstoilla hyviä miehiä? Mulla on jotenkin epäilevä olo niiden suhteen.

Ap

Palstoilla olevat miehet ovat samaan aikaan myös livemaailman miehiä. Kaipa siellä on monenlaisia. Itse kävin tänä kesänä yhden sellaisen miehen kanssa treffeillä, jonka voisin sanoa vaikuttavan hyvältä mieheltä. Ei tosin tullut jatkotreffejä - ei oikein oltu toisillemme sopivia eikä kumpikaan toivonut jatkoa, mutta eihän se sitä tarkoita, että toinen olisi huono mies. Tietenkin kannattaa antaa muutama ajatus sille, millaisia profiileita ei tykkää - esim. itse en tykkää ikinä tekstittömistä, ja tykkään vain sellaisista, jotka vaikuttavat samanhenkisiltä kuin itse olen. Näitä on vähän, koska valtaosa miehistä ei halua kertoa itsestään mitään - yrittää tälla lailla maksimoida mahdollisuutensa. Mutta itse en jaksa alkaa seuloa sadoista randomeista niitä mahdollisesti oikeanlaisia. Käytäntöni on, että jos mies haluaa tutustua minuun, hän kertoo itsestään, ja sen mukaan katsotaan ollaanko sen verran samantyyppisiä, että kannattaa tavata.

Vierailija
31/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itsekin kaipaisin kumppania, mutta mistä löytää sellaisen jonka seuraa jaksaa? En jaksa enää negatiivisia tai itsekkäitä miehiä. 

No hei tämä! Tällaisen kanssa elin vuosikymmenet!

Ap

Vierailija
32/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun kohdalla ole elämä jo ohitse

Vierailija
33/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin uuden miehen tinderistä. 

Vierailija
34/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vaan vaadi, että pitäisi olla raitis ja työssäkäyväkin.

Ihan ylivoimaisia vaatimuksia.

No ei raitis, mutta työssäkäyvä! Saa alkoa ottaa, mutta kuten edellä kuvasin niin poikien reissut on nyt mun osalta nähty. On kai niitä sellaisiakin jotka eivät läträä Levillä monta kertaa vuodessa ilman suksia...näen vieläkin painajaisia tuosta!

Ap

Vierailija
35/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä ihan Tinderistä löytyy. Joutuu vaan seulomaan aika paljon sieltä saastan seasta, että se helmi löytyy. Sitä oikeeta odotellessa voi pitää muutaman vuoden hauskaa

En ehkä uskalla kokeilla. 😅

Ap

Vierailija
36/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalleni sattui ulkomaan työreissulla, suomalainen mies joka oli sattumalta myös työreissulla ja samassa pubissa käymässä miesporukassa. Vaikka ei varsinaisesti baareissa pyörisikään, niin ehkä joskus alkuillasta kannattaa poiketa pubiin. Sieltä voi löytää miehen. 

Vierailija
37/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin periksi jo aikaa sitten. Kunnollisia miehiä ei neli-viiskymppisistä löydy. On rennompaa ja helpompaa olla yksin, kun jaksaa vääntää suhteessa. Enää en suostu olemaan se kotiorja, ja syntipukki miehen pahalle ololle.

Voit tavata hyvän ja kiinnostavan miehen, kun et etsi, etkä edes välitä, olet vain oma itsesi.

Kuusikymppinen työkaveri ei etsinyt miestä, mutta sellainen tuli vastaan sattumalta. Oikein hyvä mies: koulutettu, sivistynyt, liikunnallinen, työssäkäyvä, hyvät elämäntavat, kiinnostavaa ja tietorikasta seuraa esim. matkalla. Puhuu ja pussaa. Jonkin verran huonohkoja puujalkavitsejä tulee, mutta ei mitään s*ksististä tai r*sistista.

No tää kuulostaa hyvältä! 

Ap

38/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen .

Kolme tapailusuhdetta.

Vierailija
39/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun kohdalla ole elämä jo ohitse

No hei kiitos.

Ap

Vierailija
40/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa suhde syveni rakkaudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi