Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen uusi mies, mistä te muut olette löytäneet?

Vierailija
05.08.2024 |

Olin pari vuosikymmentä yhdessä exän kanssa joka löysi liiton aikana montakin naista....mä olin koko ajan uskollinen.

Mutta mistä nykyään uusia miehiä löytää?! 😅 Varattuja en vie, baareissa en pyöri....Puhuva ja pussaava vielä pitäisi osata olla, onko tällaisia (n. 50-v) edes olemassa, ei ole omakohtaista kokemusta....ex kun puhui ja pussasi ihan muita naisia kuin mua.

Kokemuksia?! 

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ketjua lukee niin voi huomata yhden asian aloitukseen liittyen eli vastaus aloitukseen on " ei mistään".

Näköjään! 😅

Ap

Vierailija
82/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin. Enkä pelkästään miestä vaan elämäni rakkauden. Tietysti ymmärrän että mulla kävi ihan mieletön munkki. Kolme päivää Tinderissä ja heti osui ja upposi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun kohdalla ole elämä jo ohitse

No älä ny! kyllä joku 80 vuotias ottaa mielellään viriilin 50 vuotiaan tytön.

Viriili tarkoittaa:

1a: jolla on perinteisesti maskuliinisia piirteitä erityisen selvästi

1b: miehille ominaista tai miehiin liittyvää : maskuliininen

2: jolla on aikuisen miehen luonne, ominaisuuksia tai ominaisuuksia erityisesti : kykenee toimimaan miehenä yhdynnässä

Lähde: https://www.merriam-webster.com/dictionary/virile

Tarkoitit varmaankin seksuaalisesti aktiivia feminiiniä, eli hedelmällistä tyttöä.

Onko siinä lähteessä sinun kuva siinä kohdassa missä lukee pilkunnussija? Kyllä minulle ainakin asia tuli selväksi tuosta viestistä mihin viittaat.

Vierailija
84/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löysin. Enkä pelkästään miestä vaan elämäni rakkauden. Tietysti ymmärrän että mulla kävi ihan mieletön munkki. Kolme päivää Tinderissä ja heti osui ja upposi. 

Oho! Onnea! 

Ap

Vierailija
85/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit tämän edellisen?

Vierailija
86/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy pancake, sieltä löysin itse about saman ikäisenä vuotta nuoremman miehen.

Vierailija
87/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun sinkkuryhmiin facessa ja whatsapissa. Tuolla whatsapissa varsinkin kun yleisesti jutellaan, niin tutustuu kyllä hyvin toisiin.

Vierailija
88/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista, mutta olin alle 20-v.

Ap

Vierailija
89/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin kaikki Tinderit, muut aplikaatiot ja nettideittailut unohtaa. Sieltä ei kumppania löydy kuin jäätävällä tuurilla. Kyllähän ihmisessä lähtökohtaisesti jotain vikaa on jos ei saa kontaktia IRL joten ei siellä netissä ole kuin sosiaalisesti rajoittuneita yksilöitä. Miehen saa sieltä missä niitä on. Vaikka ruokakaupasta. Pitää olla itse aloitteellinen koska kaikkien metoo ulinoiden jälkeen miehet eivät voi enää lähestyä naisia.

Vierailija
90/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaatko, että siellä ei enää ole yhtään? Mene nyt ihmeessä katsomaan. Mitä iällä on tämän kanssa tekemistä? Tai on sillä sen verran, että ehkä ei kannata mennä sinne missä käy 20v porukkaa. Tai no, sekin riippuu siitä mitä haet. Noissa 20v paikoissa sinulla on kyllä melko varmasti vienitä mutta tykkäätkö siitä sitten itse on oikeastaan oma asiasi.

Vierailija
91/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun ei tarvitse ottaa vanhusnaista eikä mitään muutakaan naista, joka ei kiinnosta,"

Kitos tiedosta. Helpottaa, vaikka arvelinkin että noin olisi vielä näinä päivinäkin, toistaiseksi.

"mutta jos 50+ miehenä kuvittelet saavasi nuoren naisen eroottisiin seksileikkeihin, niin hyvin suurella todennäköisyydellä joudut loihtimaan ne naiset mielikuvituksestasi."

Loihdin leikkikumppanin lompakostani, kerran viikossa, hän on kaunotar ja täyttää kohta 23.  Miksi ottaisin taakakseni vanhusnaisen tai ikänaisen?  Joka on pelkkä taakka, pelkkä palvelua vaativa kuluerä.   

"Samaan aikaan seksileikkejä leikkivät ne ikätoverisi, joilla on suunnilleen samanikäinen kumppani."

Tuo ei lainkaan ole totta.  Ajatellaan vaikka leikkejä, kuinka usein näet 50+ vanhusnaisen minihameessa, tai sheer paidassa ilman liivejä? Ja leikit eivät alkuunkaan riitä, mies haluaa hyvää seksiä (seksuaalinen tunkeutuminen, lakikielellä). Liukkarin kanssa seksi ei ole hyvää eikä edes tyydyttävää. Tiedän myös  miksi vanhemmillani ei ollut seksiä ym. ja siksi erosivat,  samoin monet sukulaisten liitot.

Vierailija
92/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun sinkkuryhmiin facessa ja whatsapissa. Tuolla whatsapissa varsinkin kun yleisesti jutellaan, niin tutustuu kyllä hyvin toisiin.

Mitä ovat Whatsapin sinkkuryhmät? Onko ne näitä yhteisöjä, vai pitääkö jonkun ylläpitäjän lisätä henkilö erikseen näihin ryhmiin?

Vierailija
93/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat Whatsapin sinkkuryhmät? Onko ne näitä yhteisöjä, vai pitääkö jonkun ylläpitäjän lisätä henkilö erikseen näihin ryhmiin?

Ylläpitäjät laittaa kutsulinkkejä esim. facen ryhmiin

Vierailija
94/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks olkoon! Itse en ole löytänyt Tinderistä kuin seksin perässä juoksevia Peter pan syndrooman omaavia pikku poikia tai feikkiprofiileja, joten luovuttanut sen suhteen. Viimeksi tapasin festareiden jatkoilla miehen kavereiden kautta.

Vierailija
95/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee niin kylläpä on kohtaaminen vaikeaa. Mun exälle ei ollu, jostain sille riitti naisia. No tulee jos on tullakseen, erokin on niin tuore että ainoa mitä tähän hetkeen juuri nyt kaipaisin olisi kunnon *eksi! Olisi yksi mies jolta sitä saisin, mutta kun hän on naimisissa enkä tahdo heidän elämäänsä sekoittaa kuten mun elämä sekoitettiin. No, kenties hekin jossain vaiheessa eroavat huterasta liitostaan.

Ap

Vierailija
96/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaatko, että siellä ei enää ole yhtään? Mene nyt ihmeessä katsomaan. Mitä iällä on tämän kanssa tekemistä? Tai on sillä sen verran, että ehkä ei kannata mennä sinne missä käy 20v porukkaa. Tai no, sekin riippuu siitä mitä haet. Noissa 20v paikoissa sinulla on kyllä melko varmasti vienitä mutta tykkäätkö siitä sitten itse on oikeastaan oma asiasi.

No mä ajattelin että baarit on mun osalta käytynä. Hei mites some? Facebookiin en kuulu, mutta ig?

Ap

Vierailija
97/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin kaikki Tinderit, muut aplikaatiot ja nettideittailut unohtaa. Sieltä ei kumppania löydy kuin jäätävällä tuurilla. Kyllähän ihmisessä lähtökohtaisesti jotain vikaa on jos ei saa kontaktia IRL joten ei siellä netissä ole kuin sosiaalisesti rajoittuneita yksilöitä. Miehen saa sieltä missä niitä on. Vaikka ruokakaupasta. Pitää olla itse aloitteellinen koska kaikkien metoo ulinoiden jälkeen miehet eivät voi enää lähestyä naisia.

Niin joo tuo me too tosiaan! Totta.

Ap

Vierailija
98/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin kannattaako edes erota. Mietin eroa siksi, kun vaimo oppi vasta nyt arvostamaan minua, silti olen rikki kaikesta siitä miten hän kohteli minua aikaisempina vuosina kuin p*skaa enkä todellakaan ollut ansainnut sitä, petti myös. En tiedä kumpi johtui mistäkin. Vaimo on ulkonäöltään lähes täysi kymppi ja kohtelee minua nyt todella hyvin. Seksi on parempaa kuin koskaan. Kai hän pelkää eroa ja tietää mokanneensa pahasti.

Kuulostaa meidän jutulta. Ootko sä varmasti päässyt yli kaikesta?

Ap

Rehellisesti, en vielä, mutta oppikirjojen mukaan olen viimeisessä vaiheessa. Olen parannellut itseä tässä parisuhteessa, katsonut myös itse peiliin, mitä olisin voinut tehdä paremmin. Mutta mä olen ollut se uskollinen ja toinen se riidanhaluinen. En tiedä olisinko pystynyt millään teoilla vaikuttamaan siihen miten kaikki meni, kun se toinen ei vaan kuullut minua missään vaiheessa. Tiedän, että yritin kaikkeni. Puoliso on nyt ollut asioista hiljaa. Kirjoittaminen on ollut mun tieni parantua. Mutta olen alkanut pitämään silmiäni auki, jos törmään johonkin timanttiin.

Vierailija
99/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin kannattaako edes erota. Mietin eroa siksi, kun vaimo oppi vasta nyt arvostamaan minua, silti olen rikki kaikesta siitä miten hän kohteli minua aikaisempina vuosina kuin p*skaa enkä todellakaan ollut ansainnut sitä, petti myös. En tiedä kumpi johtui mistäkin. Vaimo on ulkonäöltään lähes täysi kymppi ja kohtelee minua nyt todella hyvin. Seksi on parempaa kuin koskaan. Kai hän pelkää eroa ja tietää mokanneensa pahasti.

Ap

Rehellisesti, en vielä, mutta oppikirjojen mukaan olen viimeisessä vaiheessa. Olen parannellut itseä tässä parisuhteessa, katsonut myös itse peiliin, mitä olisin voinut tehdä paremmin. Mutta mä olen ollut se uskollinen ja toinen se riidanhaluinen. E

Mä oon naispuolinen sinä. Tiedän hyvin miltä susta tuntuu. 

Ap

Vierailija
100/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rehellisesti, en vielä, mutta oppikirjojen mukaan olen viimeisessä vaiheessa. Olen parannellut itseä tässä parisuhteessa, katsonut myös itse peiliin, mitä olisin voinut tehdä paremmin. Mutta mä ole

Kiitos 😊,  joo, elämä menee mankelin läpi😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän