Eron jälkeen uusi mies, mistä te muut olette löytäneet?
Olin pari vuosikymmentä yhdessä exän kanssa joka löysi liiton aikana montakin naista....mä olin koko ajan uskollinen.
Mutta mistä nykyään uusia miehiä löytää?! 😅 Varattuja en vie, baareissa en pyöri....Puhuva ja pussaava vielä pitäisi osata olla, onko tällaisia (n. 50-v) edes olemassa, ei ole omakohtaista kokemusta....ex kun puhui ja pussasi ihan muita naisia kuin mua.
Kokemuksia?!
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sun kohdalla ole elämä jo ohitse
No älä ny! kyllä joku 80 vuotias ottaa mielellään viriilin 50 vuotiaan tytön.
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen .
Kolme tapailusuhdetta.
Mikä on tapailu suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin periksi jo aikaa sitten. Kunnollisia miehiä ei neli-viiskymppisistä löydy. On rennompaa ja helpompaa olla yksin, kun jaksaa vääntää suhteessa. Enää en suostu olemaan se kotiorja, ja syntipukki miehen pahalle ololle.
Voit tavata hyvän ja kiinnostavan miehen, kun et etsi, etkä edes välitä, olet vain oma itsesi.
Kuusikymppinen työkaveri ei etsinyt miestä, mutta sellainen tuli vastaan sattumalta. Oikein hyvä mies: koulutettu, sivistynyt, liikunnallinen, työssäkäyvä, hyvät elämäntavat, kiinnostavaa ja tietorikasta seuraa esim. matkalla. Puhuu ja pussaa. Jonkin verran huonohkoja puujalkavitsejä tulee, mutta ei mitään s*ksististä tai r*sistista.
Missä tuli vastaan?
Löysin miehen baarista avioeron jälkeen. Nyt olemme olleet jo muutaman vuoden yhdessä. Hieno juttu!
Kyllähän miehiä baarista saa, mutta ei oman kokemuksen mukaan ketään vakavasti otettavaa.
Minä mietin kannattaako edes erota. Mietin eroa siksi, kun vaimo oppi vasta nyt arvostamaan minua, silti olen rikki kaikesta siitä miten hän kohteli minua aikaisempina vuosina kuin p*skaa enkä todellakaan ollut ansainnut sitä, petti myös. En tiedä kumpi johtui mistäkin. Vaimo on ulkonäöltään lähes täysi kymppi ja kohtelee minua nyt todella hyvin. Seksi on parempaa kuin koskaan. Kai hän pelkää eroa ja tietää mokanneensa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehiä baarista saa, mutta ei oman kokemuksen mukaan ketään vakavasti otettavaa.
Eli et tunne yhtäkään naista, joka olisi tavannut miehensä baarissa?
Omituista, jos näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei työpaikalta ja harrastuksista, niin aika monihan löytää vaikka deittipalstoilta. Itse löysin kumppanin töistä, mutta sen suhteen päätyttyä olen nyt etsinyt netistä.
Onko niillä palstoilla hyviä miehiä? Mulla on jotenkin epäilevä olo niiden suhteen.
Ap
Palstoilla olevat miehet ovat samaan aikaan myös livemaailman miehiä. Kaipa siellä on monenlaisia. Itse kävin tänä kesänä yhden sellaisen miehen kanssa treffeillä, jonka voisin sanoa vaikuttavan hyvältä mieheltä. Ei tosin tullut jatkotreffejä - ei oikein oltu toisillemme sopivia eikä kumpikaan toivonut jatkoa, mutta eihän se sitä tarkoita, että toinen olisi huono mies. Tietenkin kannattaa antaa muutama ajatus sille, millaisia profiileita ei tykkää - esim. itse en tykkää ikinä tekstittömistä, ja tykkään vain se
Tässäpä oli terve kuvaus. Erityisesti siltä osin, ettei pelästy vaikka mies kertoo itsestään. Tykkään.
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen .
Kolme tapailusuhdetta.
😱 No onpa touhua.
En mä mitään vakavaa halua, en tiedä haluanko enää ikinä, mutta joku taso olla pitää exän jälkeen. Törkypettäjäksi osoittautui ja särki sydämen niin pieniksi päreiksi että sitä ei niin vaan ehjäksi saakaan. Mutta niin, kepeys hyvä, sitten kun sen aika on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt ihan vielä 50 ole, mutta kyllä joo kohta oon. Eikö kukaan viiskymppinen mies pidä ikäisistään naisista? Auts. Mutta olen työssäkäyvä ja hyvinsäilynyt muutenkin, auttaakohan nämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt ihan vielä 50 ole, mutta kyllä joo kohta oon. Eikö kukaan viiskymppinen mies pidä ikäisistään naisista? Auts. Mutta olen työssäkäyvä ja hyvinsäilynyt muutenkin, auttaakohan nämä?
Ja ap oli tämän kommentin kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin periksi jo aikaa sitten. Kunnollisia miehiä ei neli-viiskymppisistä löydy. On rennompaa ja helpompaa olla yksin, kun jaksaa vääntää suhteessa. Enää en suostu olemaan se kotiorja, ja syntipukki miehen pahalle ololle.
Voit tavata hyvän ja kiinnostavan miehen, kun et etsi, etkä edes välitä, olet vain oma itsesi.
Kuusikymppinen työkaveri ei etsinyt miestä, mutta sellainen tuli vastaan sattumalta. Oikein hyvä mies: koulutettu, sivistynyt, liikunnallinen, työssäkäyvä, hyvät elämäntavat, kiinnostavaa ja tietorikasta seuraa esim. matkalla. Puhuu ja pussaa. Jonkin verran huonohkoja puujalkavitsejä tulee, mutta ei mitään s*ksististä tai r*sistista.
Missä tuli vastaan?
Tää muakin kiinnostaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen baarista avioeron jälkeen. Nyt olemme olleet jo muutaman vuoden yhdessä. Hieno juttu!
No on! Millä tavalla teillä juttu alkoi siitä käynnistyä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin kannattaako edes erota. Mietin eroa siksi, kun vaimo oppi vasta nyt arvostamaan minua, silti olen rikki kaikesta siitä miten hän kohteli minua aikaisempina vuosina kuin p*skaa enkä todellakaan ollut ansainnut sitä, petti myös. En tiedä kumpi johtui mistäkin. Vaimo on ulkonäöltään lähes täysi kymppi ja kohtelee minua nyt todella hyvin. Seksi on parempaa kuin koskaan. Kai hän pelkää eroa ja tietää mokanneensa pahasti.
Kuulostaa meidän jutulta. Ootko sä varmasti päässyt yli kaikesta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Roskapankista löytyy!
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitää aina 15-25 vuotiaista. Silloin olisi kannattanut pelata kun oli peli merkit kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä ap miestä tarvitset?
Semmoiseen kepeään yhdessäoloon. Ei mitään yhteenmuuttoja eikä kihloja enää! 😅
Ap
Kesäjuhlista. Menin sinne silloisen poikaystäväni kanssa ja tapasin hänet.
Ystäväni veli on homo ja meni veljensä kanssa homobaariin. Tapasi siellä miehensä. Mies oli tullut työkaverinsa kanssa , myös homobaariin, samaan tietty. Kumpikin homo halusi näyttää minkälaista menoa on