Eron jälkeen uusi mies, mistä te muut olette löytäneet?
Olin pari vuosikymmentä yhdessä exän kanssa joka löysi liiton aikana montakin naista....mä olin koko ajan uskollinen.
Mutta mistä nykyään uusia miehiä löytää?! 😅 Varattuja en vie, baareissa en pyöri....Puhuva ja pussaava vielä pitäisi osata olla, onko tällaisia (n. 50-v) edes olemassa, ei ole omakohtaista kokemusta....ex kun puhui ja pussasi ihan muita naisia kuin mua.
Kokemuksia?!
Kommentit (164)
Valinta kai tapahtuu ikärajan perusteella, josta etsit seuraa ja jotka etsii sun ikäistä. Jos on ilmainen, se varmaan näyttää vähemmän. En ole expertti.
Olet ollut mielessä ja olen miettinyt laittaisitko sulle sähköpostiosoitteeni tänne. Olen se mies, joka on kokenut saman kuin sinä ja kirjoitin myös viestin 143.
Voi jee, ei kyllä tuu mieleenkään etsiä uutta miestä, aivan ihanaa olla yksin, saa mennä ja tulla miten haluaa, saa syödä tai olla syömättä, telkkarista ei tasan tuu mitään urheilukisoja, eikä tarvi siivota kenenkään jälkiä eikä passata, ei tarvi sietää miehen huonoa tuulta jne jne. Kyllä on aivan ihanaa asua ja olla yksin. Tulijoita kyllä ois mutta en huoli. Olen kohta 60v ja eronnut pitkästä liitosta. Syynä miehen mt ongelmat ja alkoholin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Valinta kai tapahtuu ikärajan perusteella, josta etsit seuraa ja jotka etsii sun ikäistä. Jos on ilmainen, se varmaan näyttää vähemmän. En ole expertti.
Olet ollut mielessä ja olen miettinyt laittaisitko sulle sähköpostiosoitteeni tänne. Olen se mies, joka on kokenut saman kuin sinä ja kirjoitin myös viestin 143.
Kiitos tästä. En mä osaa nyt sanoa tähän oikein mitään. 🙈
Ap
En tiedä lukeeko kukaan enää tätä ketjua, mutta kokeillaan! Hei Tinderistä vielä kysyisin: Jos teen sinne profiilin, miten ikinä se tehdäänkään, niin ketkä kaikki näkee että mä olen siellä?
Ap-ummikko 😋