Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen uusi mies, mistä te muut olette löytäneet?

Vierailija
05.08.2024 |

Olin pari vuosikymmentä yhdessä exän kanssa joka löysi liiton aikana montakin naista....mä olin koko ajan uskollinen.

Mutta mistä nykyään uusia miehiä löytää?! 😅 Varattuja en vie, baareissa en pyöri....Puhuva ja pussaava vielä pitäisi osata olla, onko tällaisia (n. 50-v) edes olemassa, ei ole omakohtaista kokemusta....ex kun puhui ja pussasi ihan muita naisia kuin mua.

Kokemuksia?! 

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun kohdalla ole elämä jo ohitse

No älä ny! kyllä joku 80 vuotias ottaa mielellään viriilin 50 vuotiaan tytön.

No en mä nyt ihan vielä 50 ole, mutta kyllä joo kohta oon. Eikö kukaan viiskymppinen mies pidä ikäisistään naisista? Auts. Mutta olen työssäkäyvä ja hyvinsäilynyt muutenkin, auttaakohan nämä? 

Miehet pitää aina 15-25 vuotiaista. Silloin olisi kannattanut pelata kun oli peli merkit kädessä.

Pelasin ja olinkin vuosikymmenet yhdessä mieheni kanssa. 😋 Unohtunut vaan nämä pelaamiset enkä tiedä missä ihmiset nykyään pariutuvat.

Vierailija
62/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin periksi jo aikaa sitten. Kunnollisia miehiä ei neli-viiskymppisistä löydy. On rennompaa ja helpompaa olla yksin, kun jaksaa vääntää suhteessa. Enää en suostu olemaan se kotiorja, ja syntipukki miehen pahalle ololle.

Voit tavata hyvän ja kiinnostavan miehen, kun et etsi, etkä edes välitä, olet vain oma itsesi.

Kuusikymppinen työkaveri ei etsinyt miestä, mutta sellainen tuli vastaan sattumalta. Oikein hyvä mies: koulutettu, sivistynyt, liikunnallinen, työssäkäyvä, hyvät elämäntavat, kiinnostavaa ja tietorikasta seuraa esim. matkalla. Puhuu ja pussaa. Jonkin verran huonohkoja puujalkavitsejä tulee, mutta ei mitään s*ksististä tai r*sistista.

Mitenkähän kauan sitä pitää odotella (odottamatta kuitenkaan)? Itse en ole aktiivisesti etsinyt seuraa ja olen saanut eroni jälkeen eli puolitoista vuotta olla täysin rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viriili tarkoittaa:

1a: jolla on perinteisesti maskuliinisia piirteitä erityisen selvästi

1b: miehille ominaista tai miehiin liittyvää : maskuliininen

2: jolla on aikuisen miehen luonne, ominaisuuksia tai ominaisuuksia erityisesti : kykenee toimimaan miehenä yhdynnässä

Lähde: https://www.merriam-webster.com/dictionary/virile

Tarkoitit varmaankin seksuaalisesti aktiivia feminiiniä, eli hedelmällistä tyttöä.

Vierailija
64/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä ap miestä tarvitset?

Semmoiseen kepeään yhdessäoloon. Ei mitään yhteenmuuttoja eikä kihloja enää! 😅 

Ap

raivopanoihin.

Vierailija
65/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö tuota voi harrastaa naisystävien kanssa? On muutenkin jutut enemmän samalla tasolla. Siitä miehestä on tullut vain tapa ja kaikki helpottuu kun hankkiudut siitä tavasta eroon.

Vierailija
66/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

raivopanoihin.

Nekin kelpaavat!

Ap

Vierailija
67/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö tuota voi harrastaa naisystävien kanssa? On muutenkin jutut enemmän samalla tasolla. Siitä miehestä on tullut vain tapa ja kaikki helpottuu kun hankkiudut siitä tavasta eroon.

Sen ymmärtäisin jos kullia pitäisi saada mutta jos kyse on tosiaan vain kepeästä yhdessä olosta niin kannattaa pysyä erossa miehistä.

Vierailija
68/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen .

Kolme tapailusuhdetta.

Mikä on tapailu suhde?

MIes maksaa kahvit, ruuat, teatteri, taksit, &c, ja saa sitten illemmalla omaa lämmintä kättään.

Vierailija
69/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen ymmärtäisin jos kullia pitäisi saada mutta jos kyse on tosiaan vain kepeästä yhdessä olosta niin kannattaa pysyä erossa miehistä.

No mutta se kul** tietysti sisältyy siihen kepeyteen! 

Ap

Vierailija
70/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa!

Vierailija
71/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä nyt ihan vielä 50 ole, mutta kyllä joo kohta oon. Eikö kukaan viiskymppinen mies pidä ikäisistään naisista? Auts. Mutta olen työssäkäyvä ja hyvinsäilynyt muutenkin, auttaakohan nämä? 

Miehet pitää aina 15-25 vuotiaista. Silloin olisi kannattanut pelata kun oli peli merkit kädessä.

Pelasin ja olinkin vuosikymmenet yhdessä mieheni kanssa. 😋 Unohtunut vaan nämä pelaamiset enkä tiedä missä ihmiset nykyään pariutuvat.

Pidätkö itseäsi voittajana?

Vierailija
72/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varattuja en vie, baareissa en pyöri" Tuskin kukaan tulee kotoa hakemaan joten ehkä kannattaa tarkistaa periaatteita ja alkaa vaikkka pyörimään siellä baareissa. Mielellään sen verran hönössä, että omat estot poistuu. Alkaa miestä löytymään. M54

Vierailija
73/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viriili tarkoittaa:

2: jolla on aikuisen miehen luonne, ominaisuuksia tai ominaisuuksia erityisesti : kykenee toimimaan miehenä yhdynnässä

Tarkoitit varmaankin seksuaalisesti aktiivia feminiiniä, eli hedelmällistä tyttöä.

Tarkoittaa myös seksuaalisesti aktiivinen

Vierailija
74/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen .

Kolme tapailusuhdetta.

Mikä on tapailu suhde?

MIes maksaa kahvit, ruuat, teatteri, taksit, &c, ja saa sitten illemmalla omaa lämmintä kättään.

Eli sama suhde kuin isällä ja tyttärellä?

Vierailija
75/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua vanhusnaista, enkä edes ikänaista, ja melkein poikkeuksetta kaikki kuuluisat miehet (joista uutisoidaan) hylkäävät vanhan naisensa kun nainen tullut noin 45v ikään, eli kun hänellä on alkanut vaihdevuodet.

Miehet haluavat harrastaa hyvää seksiä naisensa kanssa (ei liukkariseksiä eikä feikkiseksiä), ja seksileikkejä ja erotiikkaa muutenkin. Se kaikki saa miehet tuntemaan rakkautta naistaan kohtaan.

Vierailija
76/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varattuja en vie, baareissa en pyöri" Tuskin kukaan tulee kotoa hakemaan joten ehkä kannattaa tarkistaa periaatteita ja alkaa vaikkka pyörimään siellä baareissa. Mielellään sen verran hönössä, että omat estot poistuu. Alkaa miestä löytymään. M54

Sielläkö ne miehet pyörii?

Ap

Vierailija
77/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjua lukee niin voi huomata yhden asian aloitukseen liittyen eli vastaus aloitukseen on " ei mistään".

Vierailija
78/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viriili tarkoittaa:

Tarkoittaa myös seksuaalisesti aktiivinen

Oletpa kovapäinen.

Adjektiivi: mieskuntoinen, miehekäs. Lähde https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/viriili

Vierailija
79/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua vanhusnaista, enkä edes ikänaista, ja melkein poikkeuksetta kaikki kuuluisat miehet (joista uutisoidaan) hylkäävät vanhan naisensa kun nainen tullut noin 45v ikään, eli kun hänellä on alkanut vaihdevuodet.

Miehet haluavat harrastaa hyvää seksiä naisensa kanssa (ei liukkariseksiä eikä feikkiseksiä), ja seksileikkejä ja erotiikkaa muutenkin. Se kaikki saa miehet tuntemaan rakkaut

Ronkelit runkkaa. Sun ei tarvitse ottaa vanhusnaista eikä mitään muutakaan naista, joka ei kiinnosta, mutta jos 50+ miehenä kuvittelet saavasi nuoren naisen eroottisiin seksileikkeihin, niin hyvin suurella todennäköisyydellä joudut loihtimaan ne naiset mielikuvituksestasi. Samaan aikaan seksileikkejä leikkivät ne ikätoverisi, joilla on suunnilleen samanikäinen kumppani.

Olen yhdellä seksiin liittyvällä nettisaitilla, jonka deittipalstalla nimenomaan nuoria naisia etsivät keski-ikäiset miehet ovat sinkkuina etsimässä vuodesta toiseen. Samaan aikaan siellä saa kyllä moni seuraakin, mutta edes siellä, vaikka haetaan seksimieltymykset edellä, ei löydy vanhoille miehille seuraa nuorista naisista. Ei edes, vaikka siellä voisi kuvitella tällaisiakin fetissejä joillain (naisillakin) olevan. Mutta kun heillekään ei riitä vain se miehen ikä...

Vierailija
80/164 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta.

Mikä on tapailu suhde?

Eli sama suhde kuin isällä ja tyttärellä?

Panisin ennemmin niin päin että sama suhde kuin miehellä ja äidillään tai isoäidillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän