Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä töihin koska en kestä ihmisten seuraa 8 tuntia

Vierailija
05.08.2024 |

4 tuntia on sekin max mutta ei sillä elä saman saa sossukelasta ja ruokajonosta ruoat. Voin tehdä työtä jos saan tehdä sen yksin mutta rekkaa en jaksa ajaa

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi töitä ulkomailta. Minustakin suomalaisten ympärillä oli vaikeaa ja minulla on traumataustaa, mutta ulkomailla olen sosiaalinen ja ihmiset on ihania! Täällä tekee mieli olla koko ajan ihmisten seurassa ja tehdä töitä vaikka kaikkien kanssa.

Sinulla on ankea ja vaikea jopa välttelevä suomalainen luonne. Siinä syy miksi et pärjännyt ulkomaalaisten kanssa. 

No en edes yritä kieltää :D Lopulta totesin, että kyllä näin perisuomalaisella ihmiselle Suomi vaan on paras paikka, vaikka sitten ilmasto puolet vuodesta vähän ahdistaakin. Ja se 100% etätyö auttaa kyllä myös kummasti.

Vierailija
42/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia saat jakaa ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opinto-ohjausta pitäisi kehittää sillä lailla, että osaisivat neuvoa paremmin meitä epäsosiaalisia löytämään meille sopivaa yksin tehtävää työtä. Tämä tulisi edullisemmaksi ja tuottavammaksi niin yksilön kuin koko yhteiskunnan kannalta. Itse olen esimerkki siitä, miten sosiaalisen hälinan ja kiusaamisen aiheuttaman totaalisen romahduksen jälkeen olen lähes työkyvytön ja syrjäytynyt. Kenen kannalta tämmöisestä on mitään iloa? Noh, toki kokoomuslaiset ja vihreät tykkää, kun on meidänlaisia "huonompia" ihmisiä, joihin voivat itseään verrata ja joihin nähden voivat itseään kohottaa.

Miksi epäsosiaalinen olisi itse sen kyvyttömämpi etsimään itselleen sopivia töitä kuin muut ihmiset? Ei se sosiaalisuuden puute estä ajattelemasta ja toimimasta. On jotain muutakin ongelmaa kuin ihmisistä kuormittuminen, jos mieluummin makaa kotona ja käyttää syynä sitä, ettei jaksa ihmisiä.

Vierailija
44/44 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta 8 tunnin työpäivän vastapainoksi olen sitten muut 16 tuntia yksin.

Haluaisin parisuhteen ja perheen, mutta ei tule tapahtumaan, kun jollain pitää itsensä elättää eikä korkeakaan koulutus tuonut sellaisia tuloja, että voisi elättää itsensä vähällä työllä.