Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ilkeää vanhempasi on sanonut kropastasi?

Vierailija
05.08.2024 |

Hesarissa tänään juttu aiheesta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te äidit puhutte lapsillenne näin?

Valehdellako pitää? Mitä se lapsi hyötyy pumpulissa kierittelystä? Olen antanut lapsilleni kaikkeni: katon pään päälle ja ruokaa pöytään. Kasvattanut rehellisyydellä.

Katso viesti #35.

Vierailija
62/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä ovat sanoneet minua lapsesta asti kauniiksi.

Äiti sen sijaan haukkui itseään. Hänellä on suolistosairaus ja sen takia hän on aina ollut laiha. Muistan kun äiti kokeili useita vaatteita peilin edessä ja tuskaili; Liian laihat nilkat hameisiin, kylkiluut näkyy paidan läpi, solisluut törröttää kaula-aukosta, kädet kuin linnun jalat, posketkin lommolla,,, Minua suututti, sillä minulle se vartalo edusti rakkautta ja ne kasvot ovat kaikista kauneimmat 😢 Tuosta on jäänyt itsellekin sellainen, että mietin peilin edessä mitä kummallisimpia juttuja. Onko mun polvet kauheat pattipolvet ja erottuuko selkärangan kyhmyt 😬 Vanhempien ei pitäisi arvostella lapsia, eikä myöskään itseään lasten kuullen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiaan haukkuvat äidit ja isät ovat vain kateellisia siitä, että nuorella on koko elämä edessään. Heillä itsellään taas osa elämästä on jo takanapäin. He eivät voi sietää nuoruuden raikkautta ja kauneutta, koska ovat katkeria siitä, että nuori on ohittanut heidät "kauneuden" saralla. 

Ei välttämättä. Voivat olla puhtaasti v..ttumaisia, sadistisia, alemmuuskompleksisia kiusaajaluonteita. Anoppi oli tytärtään kohtaan juuri tuollainen.

Vierailija
64/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski oli vakiokommentti. Muistan myös kerran teini-iässä, miten riitelin äitini kanssa jostain. Kesken kaiken hänen naamansa vääntyi ilkeään koulukiusaaja-virneeseen ja suusta pääsi aiheeseen mitenkään liittymättä läski, kun ilmeisesti muut argumentit loppuivat kesken. Olin 16 ja silloin tajusin lopullisesti, että olen sairaan ja persoonaltaan kehittymättömän ihmisen kanssa tekemisissä.

Mutta olihan näitä muitakin, kuten et säkään hääviltä näytä ja onpa sulla valtava perse jne. Mitään kaunista ei voinut vahingossakaan sanoa. Lapsena kysyin, millaiset ovat korkeat poskipäät, kun olin lukenut jostain naistenlehdestä asiasta enkä tiennyt, mistä on kyse. Äitini tiuskaisi, että sulla ei ainakaan ole, älä luule itsestäs liikoja :D Piti tässäkin päästä käyttämään hyväkseen mahdollisuus loukata, vaikka neutraalisti kysyin asiasta.

Vierailija
65/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan vanhemmistani ei ole kommentoinut kroppaani millään tavalla, onneksi.

Vierailija
66/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoivat sekä minun että lastenlasten painoa ja ulkonäköä lähes joka kerta tyyliin:  "Herran jestas, miten sä oot lihonu. Paljonko painat? " Ovat itse reilusti ylipainoisia, me emme. Nähdään harvakseltaan, ihan syystä