Olen päässyt pois hoitoalalta
ja saanut uuden elämän, mutta minua niin pelottaa, että hoitajuuteni paljastuu ja kaikki romahtaa.
Kommentit (43)
Tuolla on sossuja haukkuva ketju auki. Mitäs jos menet sinne larppaamaan valaistuksen kokenutta ja rapujuhliin kutsun saanutta ex-sossua vaihteeksi?
Täällä on ihanaa, ennen jouduin itse hoitamaan. Nyt mulla on täällä omat hoitajat ja kaltaisiani ihania kavereita. Kaikki mennään ruokailemaankin yhdessä.
AP
Ap ei edes päässyt hoitoalalle ja silti kuvittelee päässeensä sieltä pois...
Kyllä voi jonkun elämä ollakin jännää!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihanaa, ennen jouduin itse hoitamaan. Nyt mulla on täällä omat hoitajat ja kaltaisiani ihania kavereita. Kaikki mennään ruokailemaankin yhdessä.
AP
Lol
oikea ap
Heh.
Itse valmistuin ensin nuorena amk-insinööriksi ja parin vuoden jälkeen huomasin että bisnespuoli tekniikan alalla kiinnostaa enemmän, joten opiskelin työn ohessa ktm:ksi. Nyt sitten taas vappuna valmistuin 45-vuotiaana lääkäriksi.
Kävin viikonloppuna shoppailemassa ja tuhlasin yli 300 euroa kaikkiin ihaniin vaatteisiin, koruihin ja kenkiin. Kovin moni ei enää edes huomannut minussa mitään erikoista. Ihmiset alkavat unohtaa minun olleen hoitaja ja ovat alkaneet ottaa minua mukaan joukkoon 🥹
Ap
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Itse valmistuin ensin nuorena amk-insinööriksi ja parin vuoden jälkeen huomasin että bisnespuoli tekniikan alalla kiinnostaa enemmän, joten opiskelin työn ohessa ktm:ksi. Nyt sitten taas vappuna valmistuin 45-vuotiaana lääkäriksi.
Miksi lääkäriksi?
Ap
Lopetin hoitajana 2 vuotta sitten ja olen nyt onnellisempi. Nykyään on hyvä työ ja ei stressiä. Nykyisessä työssä kyllä tiedetään että olin hoitaja.
JA KYNSILAKAT! Kun minä saan käyttää kaikkia ihania lakkoja, sormuksia, rannekoruja ja muita koruja 🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Miksi lääkäriksi?
Ap
Koska halusin. Ja miksikäs ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Miksi lääkäriksi?
Ap
Koska halusin. Ja miksikäs ei?
Jaa. Kunhan kysyin.
Ap
Itse en halua enää koskaan lähellekään sotealaa.
Ap
Ja kohta minä käyn elokuvissa ja sitten, kun saan poikaystävän niin menemme ravintolaan. Ja sitten kun kukaan ei enää muista minun olleen hoitaja niin menen kaupungille kävelemään aina silloin tällöin ihan vain huvin vuoksi ja sitten menen kahvilaan tai jätskille shoppailun lomassa.
Ap
Tai en juo kahvia, mutta haluaisin ostaa jotain sellaista pientä. Mielellään jotain terveellistä, mutta ei noista paikoista aina saa.
Ap
Miinustakaa vain, mutta kyllä minä saan vielä poikaystävän. En lue ketjua enää. Pahaa yötä kaikille!
Ai, se on tämä joka ne aikaisemmatkin shoppailu- yms. ketjut aloitti...
Nyt selkis, kuka on sekaisin kuin käkikello😆
Tai siis esittää olevansa...
Siis tällä on jotain muka- kaunaa hoitajille ja keksinyt sitten tällaisen hahmon?