Elon Musk on tekoälyä kehittäessään huomannut, että suuri osa ihmisen aivokapasiteetista käytetään sen miettimiseen miten saada seksiä
Kommentit (8)
Mä oon selibaatissa kun miehet ei ymmärrä ettei se rynkytys oli mitään seksiä vaan runkkausta naisella
Tarkoitat varmaan "miesten". Itse olen nainen ja sinkku enkä mieti seksiä juuri lainkaan.
Onko tulevaisuudessa siis kaksimielisiä vitsejä laukovia, seksiä vonkaavia ja ahdistelevia tekoälyn ohjaamia robotteja?
Ihmiset, miehet ja naiset, miettivät seksiä lukuisia kertoja päivässä. Päivittäin.
Ei se ole ihmeellistä vaan loogista itse asiassa. Lisääntyminen ja elossa säilyminen voidaan nähdä evoluution antamina "tarkoituksina" kaikille eläville.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon selibaatissa kun miehet ei ymmärrä ettei se rynkytys oli mitään seksiä vaan runkkausta naisella
Tulisin kyllä mieluusti nuolemaan ja hellimäänkin
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, miehet ja naiset, miettivät seksiä lukuisia kertoja päivässä. Päivittäin.
Ei se ole ihmeellistä vaan loogista itse asiassa. Lisääntyminen ja elossa säilyminen voidaan nähdä evoluution antamina "tarkoituksina" kaikille eläville.
Of course.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan "miesten". Itse olen nainen ja sinkku enkä mieti seksiä juuri lainkaan.
Niin... Naisethan ei juuri seksistä välitä. Sen olen usein huomannut.
Naiset naiset... Mies ei ole objekti