Sukulainen ei suostu lainaamaan minulle kissaansa, tarvitsen sitä. Hätätilanne
Sain idean aloittaa terapiakissa bisneksen. Laitoin kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen, että teemme sairaala käyntejä kissan kanssa, tarjoitus piristää ihmisiä, tunnin vierailu 50€, en arvannut, että puhelin pirisee näin nopeasti.
Eli ongelma on se, että minulla ei ole edes kissaa itselläni, olin aikeissa lainata tuota sukulaisen kissaa jos keikkaa edes pukkaa, en ollut ehtinyt kysyä vielä, mutta jätin ilmoituksen valmiiksi. Nyt hän sanoi, että ei lainaa.
Ajatuksenani oli heittää muuttama vierailu 4-6 ja tienata noin reilu pari sataa ylimääräistä, mutta nyt ei sitten ole kissaa. En tällaisen takia omaa kissaa hanki.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottvasti provo.
Ikävä kyllä ei. Sen kerran, kun minua alkaa onnistaa ja voisin tienata, ties miten paljon niin tulee tällainen este. Jostain se kissa on hankittava. Ilman lisäkuluja. Muuten tämä ei tee voittoa.
Ap
Ala vuokraamaan kaverien ja sukulaisten mökkejä ja autoja tällä samalla idealla!
Sinun kannattaa itse pukeutua kissaksi, niitä turre-kostyymejä saa netistä. Jos asiakkaat ovat dementoituneita tuskin huomaavat eroa
No en antais mun kissa parkoja tollaseen. Kissat eivät oo sellasia kun koirat, että tykkää kun vieraat räplää vieraassa paikassa..
Hyvät ihmiset käyttävät omia lemmikkejään joskus vanhusten ilona. Siinäkin pitää tietää lemmikin luonne hyvin ja sopia hoivalaitoksen kanssa vierailusta. Eikä siitä makseta rahaa. Eikä varmaan pyydetäkään.
Onhan sulla mirri haarovälissä.