Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulainen ei suostu lainaamaan minulle kissaansa, tarvitsen sitä. Hätätilanne

Vierailija
04.08.2024 |

Sain idean aloittaa terapiakissa bisneksen. Laitoin kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen, että teemme sairaala käyntejä kissan kanssa, tarjoitus piristää ihmisiä, tunnin vierailu 50€, en arvannut, että puhelin pirisee näin nopeasti.

Eli ongelma on se, että minulla ei ole edes kissaa itselläni, olin aikeissa lainata tuota sukulaisen kissaa jos keikkaa edes pukkaa, en ollut ehtinyt kysyä vielä, mutta jätin ilmoituksen valmiiksi. Nyt hän sanoi, että ei lainaa.

Ajatuksenani oli heittää muuttama vierailu 4-6 ja tienata noin reilu pari sataa ylimääräistä, mutta nyt ei sitten ole kissaa. En tällaisen takia omaa kissaa hanki.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sinulle kissaani lainais. Idari..

Vierailija
22/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä, että olen monesti tuota kissaa hoitanut ihan ilmaiseksi, kun hän on matkoilla ja alkaa nyt tällaisessa asiassa niskuroida. En hoida enää jatkossa.

Ap

En usko että kaipaakaan sinulta minkäänlaista apua jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän voi edes vastata että kissathan vihaavat uusia paikkoja ja ympäristönvaihdosta, kun on niin tyhmä provo.

Vierailija
24/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska PROVO

ilm.yp

Vierailija
25/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottvasti provo.

Ikävä kyllä ei. Sen kerran, kun minua alkaa onnistaa ja voisin tienata, ties miten paljon niin tulee tällainen este. Jostain se kissa on hankittava. Ilman lisäkuluja. Muuten tämä ei tee voittoa.

Ap

Kissa on elävä ja tunteva inhimillinen olento. Se ei ole mikään käyttöhyödyke. Edes sinulle. Jos sinua ei pätkääkään kiinnosta hankkia suunnittelemaasi bisnesideaasi varten omaa kissaa niin parempi ettet edes harkitse moista touhua. 

Vierailija
26/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että ihmisten on kovin vaikea lainata toisilleen mitään, jopa puolisoiden. Se oli aluksi vaikea itsellekin ymmärtää kun tulen perheestä, jossa kaikki tavarat oli kaikkien lainattavissa.

Nytkö jo puolisoakin olet lainaamassa...🤑🤑🤑

Vierailija
27/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilm yp

Vierailija
28/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää terapiakoirat jotka kiertävät useissa paikoissa. Moni lääppii, ropeltaa, ellei osaa koskea oikein ja koira joutuu kestämään laitoskierrokset. Olisihan siihen eri koiria, ettei sama aina.

Vierailija
29/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sairaalan päättäjät bongaavat yksityishenkilöiden tarjoamia terapiaideoita kauppojen ilmoitustauluilta ja tilailevat niitä? Pidän epätodennäköisenä.

Vierailija
30/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie naapurin koira, ei ne dementikot erota elukoita toisistaan.

Vierailija
31/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei välttämättä halua työskennellä terapeuttinen vieraissa ja vaihtuvissa paikoissa.

Vierailija
32/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että ihmisten on kovin vaikea lainata toisilleen mitään, jopa puolisoiden. Se oli aluksi vaikea itsellekin ymmärtää kun tulen perheestä, jossa kaikki tavarat oli kaikkien lainattavissa.

Kissa ei ole tavara. Ehkä se ei ole ollenkaan sellainen kissa joka sopisi sairaalaterapeutiksi.

Vierailija
33/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä, että teidän superlainaajien mielestä kaikki on yhteistä eikä mitään tarvitse palauttaa. 

Vierailija
34/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasta naapurin kissa. Tai naamioi tosiaan joku toinen eläin kissaksi, vaikka gerbiili. 

Vierailija
35/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei ole tavara. Ehkä se ei ole ollenkaan sellainen kissa joka sopisi sairaalaterapeutiksi.

Ei tosiaan. Kissat on liian tyhmiä siihen.

Vierailija
36/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei enää ole kissaa mutta jos olisi en lainaisi. En ainakaan niin etten itse olisi mukana ja voisin keskeyttää toiminnan heti jos näyttää että kissani ei voi hyvin tai sitä pelottaa. Vaikka muuten olen hyvinkin avulias ja antelias ihminen, tavarat, raha ja aika on ihan eri juttu kuin eläin.

Vierailija
37/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan. Kissat on liian tyhmiä siihen.

Eivät ole tyhmiä ollenkaan vaan hyvin herkkiä.

Vierailija
38/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei välttämättä halua työskennellä terapeuttinen vieraissa ja vaihtuvissa paikoissa.

Eikä kukaan halua koskea raapivia purevia elukoita.

Koira on lempeä ja sopiva. Terapiakoirat on tärkeitä.

Vierailija
39/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassarit haluavat kaiken ilmaiseksi. muiden pitäisi antaa ja lainata kaikki heille.

Vierailija
40/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei enää ole kissaa mutta jos olisi en lainaisi. En ainakaan niin etten itse olisi mukana ja voisin keskeyttää toiminnan heti jos näyttää että kissani ei voi hyvin tai sitä pelottaa. Vaikka muuten olen hyvinkin avulias ja antelias ihminen, tavarat, raha ja aika on ihan eri juttu kuin eläin.

Sama. Olisin myös huolissani että se kenties säikähtäisi jotain ja säntäisi paniikissa pakoon, pahimmassa tapauksessa pääsisi ulos ja vaikkei pääsisikään niin menisi johonkin piiloon mistä mahdotonta ilman palokuntaa saada pois.