Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulainen ei suostu lainaamaan minulle kissaansa, tarvitsen sitä. Hätätilanne

Vierailija
04.08.2024 |

Sain idean aloittaa terapiakissa bisneksen. Laitoin kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen, että teemme sairaala käyntejä kissan kanssa, tarjoitus piristää ihmisiä, tunnin vierailu 50€, en arvannut, että puhelin pirisee näin nopeasti.

Eli ongelma on se, että minulla ei ole edes kissaa itselläni, olin aikeissa lainata tuota sukulaisen kissaa jos keikkaa edes pukkaa, en ollut ehtinyt kysyä vielä, mutta jätin ilmoituksen valmiiksi. Nyt hän sanoi, että ei lainaa.

Ajatuksenani oli heittää muuttama vierailu 4-6 ja tienata noin reilu pari sataa ylimääräistä, mutta nyt ei sitten ole kissaa. En tällaisen takia omaa kissaa hanki.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini ei suostu lainaamaan minulle miestään puoleksi vuodeksi. Ihan käsittämätöntä. Olisin luvannut kyllä ruokkia hänet ja tarjota fyysistä aktiviteettiä päivittäin ja pitänyt häntä hyvänä. Kaverini ei sitä tee, ajattelin, että olisi ollut miehelle hyväksi päästä vähäksi aikaa lomalle kotoa.

Puoleksi vuodeksi? Eihän miestä yleensä lainata kuin yhdeksi päiväksi korjaamaan putkivuoto ja vaihtamaan auton renkaat. tms. hommia mitä ei osaa tehdä itse. Lopuksi testataan runkopatjan jouset huolella ja tyytyväinen mies palautetaan kotiin.

Vierailija
42/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ja dementikot tykkää myös lapsista, kysy joltain tutulta lainaisiko lastaan terapiakäyttöön sairaalaan. Vastauksen kuultua ymmärrät miksi ystäväsi ei lainaa kissaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää terapiakoirat jotka kiertävät useissa paikoissa. Moni lääppii, ropeltaa, ellei osaa koskea oikein ja koira joutuu kestämään laitoskierrokset. Olisihan siihen eri koiria, ettei sama aina.

Meidän koira rakastaisi sitä hommaa sydämensä pohjasta, on niin ihmisrakas ja haluaisi kavereerara kaikkien vastaantulijoiden kanssakin. On vain.liian vilkas ja eläväinen terapiakoiraksi.

Vierailija
44/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo 

Eivät sairaalat ja hoitokodit maksa pimeänä käteisellä, vaan palveluntarjoaja lähettää laskun kaikkine tietoineen ja ly-tunnuksineen. 

Nämä ovatkin potilaiden kanssa sovittuja salaisia yksityisvierailuja.

Ap

Vierailija
45/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo 

Eivät sairaalat ja hoitokodit maksa pimeänä käteisellä, vaan palveluntarjoaja lähettää laskun kaikkine tietoineen ja ly-tunnuksineen. 

Ap

Suosittelen lopettamaan heti. Saatat olla kohta kusessa. Sairaalaan ei saa tuoda eläimiä. Varsinkaaan omin päin.

Vierailija
46/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei ole kyllä ainoa ongelma. Ap:n bisneksiä estää myös sairaalaan säännöt. Sinne ei saa tuoda eläimiä. Ei vaikka joku potilas pimeesti tilaisikin käynnin.

Vierailija
47/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei ole työkalu, hyvä ettei lainannut sinulle.

Vierailija
48/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo 

Ap

Verottajalle ilmoittaisin!

Vierailija
49/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli tässä edes jotain yritystä, mutta tosi huono silti. 

Vierailija
50/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ja dementikot tykkää myös lapsista, kysy joltain tutulta lainaisiko lastaan terapiakäyttöön sairaalaan. Vastauksen kuultua ymmärrät miksi ystäväsi ei lainaa kissaansa.

Ja tuossa mikä niin hirveää? Voisin hyvin lainata jos saisin itse prosentteja tuotosta.

Ap

Vierailija
53/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuossa mikä niin hirveää? Voisin hyvin lainata jos saisin itse prosentteja tuotosta.

Ap

Ap tarjositko kaverille prosentteja?

Vierailija
54/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En eikä sellaisista ehditty edes puhua. Minähän vain sanoin, että laitoin ilmoituksen jo valmiiksi sinne, että saadaan keikkoja nopeammin. Ei siinä muusta ollut kyse.

Ap

Vierailija
55/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En eikä sellaisista ehditty edes puhua. Minähän vain sanoin, että laitoin ilmoituksen jo valmiiksi sinne, että saadaan keikkoja nopeammin. Ei siinä muusta ollut kyse.

Ap

Kerrankin kuvittelin keksineeni konstin tienata rahaa, mietin tätä koko viime yön. Ap

Vierailija
56/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettii?? :D

Vierailija
57/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit jos kaverisi olisi laittanut ilmoituksen, että on taksikuski ja aikoo käyttää siihen sinun autoasi?

Vierailija
58/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah 

Vierailija
59/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä lupasit sairaalapotilaille mirrin silittämistä, ja mirrin silittämistä sinä saat luvan tarjota. Muista peseytyä.

Vierailija
60/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja koira eivät ole leluja, joita lainaillaan.  Eläimilläkin on tunteet, eikä niitä riepotella outoihin paikkoihin ja ihmisille.  Jos ne auttavat terapoimaan ihmistä, niin sitä vastoin ne itse ehkä ahdistuvat riepottelusta.