Sukulainen ei suostu lainaamaan minulle kissaansa, tarvitsen sitä. Hätätilanne
Sain idean aloittaa terapiakissa bisneksen. Laitoin kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen, että teemme sairaala käyntejä kissan kanssa, tarjoitus piristää ihmisiä, tunnin vierailu 50€, en arvannut, että puhelin pirisee näin nopeasti.
Eli ongelma on se, että minulla ei ole edes kissaa itselläni, olin aikeissa lainata tuota sukulaisen kissaa jos keikkaa edes pukkaa, en ollut ehtinyt kysyä vielä, mutta jätin ilmoituksen valmiiksi. Nyt hän sanoi, että ei lainaa.
Ajatuksenani oli heittää muuttama vierailu 4-6 ja tienata noin reilu pari sataa ylimääräistä, mutta nyt ei sitten ole kissaa. En tällaisen takia omaa kissaa hanki.
Kommentit (66)
Vanhukset ja dementikot tykkää myös lapsista, kysy joltain tutulta lainaisiko lastaan terapiakäyttöön sairaalaan. Vastauksen kuultua ymmärrät miksi ystäväsi ei lainaa kissaansa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää terapiakoirat jotka kiertävät useissa paikoissa. Moni lääppii, ropeltaa, ellei osaa koskea oikein ja koira joutuu kestämään laitoskierrokset. Olisihan siihen eri koiria, ettei sama aina.
Meidän koira rakastaisi sitä hommaa sydämensä pohjasta, on niin ihmisrakas ja haluaisi kavereerara kaikkien vastaantulijoiden kanssakin. On vain.liian vilkas ja eläväinen terapiakoiraksi.
Vierailija kirjoitti:
Hauska provo
Eivät sairaalat ja hoitokodit maksa pimeänä käteisellä, vaan palveluntarjoaja lähettää laskun kaikkine tietoineen ja ly-tunnuksineen.
Nämä ovatkin potilaiden kanssa sovittuja salaisia yksityisvierailuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska provo
Eivät sairaalat ja hoitokodit maksa pimeänä käteisellä, vaan palveluntarjoaja lähettää laskun kaikkine tietoineen ja ly-tunnuksineen.
Ap
Suosittelen lopettamaan heti. Saatat olla kohta kusessa. Sairaalaan ei saa tuoda eläimiä. Varsinkaaan omin päin.
Kissa ei ole kyllä ainoa ongelma. Ap:n bisneksiä estää myös sairaalaan säännöt. Sinne ei saa tuoda eläimiä. Ei vaikka joku potilas pimeesti tilaisikin käynnin.
Kissa ei ole työkalu, hyvä ettei lainannut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska provo
Ap
Verottajalle ilmoittaisin!
No oli tässä edes jotain yritystä, mutta tosi huono silti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset ja dementikot tykkää myös lapsista, kysy joltain tutulta lainaisiko lastaan terapiakäyttöön sairaalaan. Vastauksen kuultua ymmärrät miksi ystäväsi ei lainaa kissaansa.
Ja tuossa mikä niin hirveää? Voisin hyvin lainata jos saisin itse prosentteja tuotosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa mikä niin hirveää? Voisin hyvin lainata jos saisin itse prosentteja tuotosta.
Ap
Ap tarjositko kaverille prosentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En eikä sellaisista ehditty edes puhua. Minähän vain sanoin, että laitoin ilmoituksen jo valmiiksi sinne, että saadaan keikkoja nopeammin. Ei siinä muusta ollut kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En eikä sellaisista ehditty edes puhua. Minähän vain sanoin, että laitoin ilmoituksen jo valmiiksi sinne, että saadaan keikkoja nopeammin. Ei siinä muusta ollut kyse.
Ap
Kerrankin kuvittelin keksineeni konstin tienata rahaa, mietin tätä koko viime yön. Ap
Mitä ajattelisit jos kaverisi olisi laittanut ilmoituksen, että on taksikuski ja aikoo käyttää siihen sinun autoasi?
Sinä lupasit sairaalapotilaille mirrin silittämistä, ja mirrin silittämistä sinä saat luvan tarjota. Muista peseytyä.
Kissa ja koira eivät ole leluja, joita lainaillaan. Eläimilläkin on tunteet, eikä niitä riepotella outoihin paikkoihin ja ihmisille. Jos ne auttavat terapoimaan ihmistä, niin sitä vastoin ne itse ehkä ahdistuvat riepottelusta.
Puoleksi vuodeksi? Eihän miestä yleensä lainata kuin yhdeksi päiväksi korjaamaan putkivuoto ja vaihtamaan auton renkaat. tms. hommia mitä ei osaa tehdä itse. Lopuksi testataan runkopatjan jouset huolella ja tyytyväinen mies palautetaan kotiin.