Mitä ajattelisit, jos uusi seurustelukumppanisi oli palkannut yksityisetsivän seuraamaan illanviettoasi?
Kertoisi, että oli palkannut etsivän seuraamaan tyttöjen iltaa ravintolassa ja sitä, että lähdit yksin kotiin taksilla. Käyttäydyit asiallisesti ja kumppanin mielestä kaikki ok.
Kommentit (75)
Ajattelisin, että on aika lähteä suhteesta.
Selvä narsisti, ellei jopa psykopaatti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi entinen seurustelukumppani sen jälkeen. Vainoharhaisuus ei varmasti tuohon jäisi.
kuule, olen ollut yksityisetsivä 30 v sitten. Ja nämä on tosiasioita, ei vainoaharhaa. Oli yrityustehtävät ja iso osa juurikin parisuhdekeikat. Ja se että epäili usein miltein satasella osui ja upposi. Hyvin harvoin oli, että ns väärä hälytys. Naisetsivä ja pbs, muakin yritettiin joka tekee toimikiannosta vielä helpomman
Kerran auto kääntyi pysäykaistä perääni moottoritielle.
Huomasin asian ja ajoi 80 km/h satahahdenkympin alueella .Auto mateli perässäni. Ei ohittanut .
pudotin vauhdin 60 km/h. Sitten se lähti. Viimein tajusi jääneensä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi lorun loppu. Tollaset testit ja vakoilut kuulostavat aivan päästään sairaan ihmisen hommilta. Näille kontrolloiville ja mustasukkaisille tyypeille ei mikään todistus riitä, se on loputonta kyttäämistä ja epäilyä koko ajan.
Näiden sairaiden tyyyppien mielestä kumppani pettää 100% varmuudella heti tilaisuuden tullen. Se, ettei kumppani ole vielä (ehkä) pettänyt johtuu ainostaan siitä, että tilaisuutta ei ole tullut ja häntä on kytätty hyvin.
nyt eri asia kuin sairaloinen stalkkaminen. Esim. vanhukselta näpistetään rahaa ns kotiapu, ei muka huomata kymmpi sinne tänne, kauppa-asioilla mee hihnale joku oma tuoe. Perusasioiden tarkastu on ok, selkee ero kun itse vaanii kyyttää, sanoikto Moi postinkantajlle. Nykyaika vaaan on niin ovelaa,ukoilla kortsut autossa siellä mojin vaimo ei ikinä koske,,ruokatunnit jne, akka työvuorossa silloin palaa cahttia tms kunnon panoa. eri asia jos on vapaa suhde. Eli ok jos tarkastetaan onko sanojensa mittainen mitöä sovitaan.
Sanoin exälle joskus vitsillä, että pitääkin laittaa joku jota hän ei tunne vähän katsomaan perään baarissa. Odotin hänen nauravan mukana, mutta sen sijaan hän raivostui. Olisi pitänyt jo siitä tajuta, että systemaattinen pettäminen tulee vielä esiin parin vuoden kuluessa. Itsehän oikeasti luotin täysin sinisilmäisesti, ettei hän edes vilkaise muita kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän työnantaja tai asiakasyritys palkkaa näitä. Ihan kuule ammattikamerat kaulassa tulevat baariinkin vapaa-ajalla.

Jotkut tollot on alapeukuttaneet oikein joukolla tuota kommenttia.
Kyllä yritykset palkkaavat yksityisetsiviä seuramaan työntekijöitään.
MUTTA Kysmys ei mistään työntekijän puolisionsa pettämisestä.
Vaan:
Yksityisetsivät selvittävät työntekijån taustoja. Kyttäämään sairaslomia. Samoin seuraamaan työntekijän ajankäyttöä, kun ja jos työntekijällä on liikkuva työ. Jne.
Yritykset ovatkin suuria työnantajia yksityisetsiville.
Luulin että kaikki tietää tämän. Mutta ei. Ryhmä vähä-älyiset oli vankasti pistääneet alapeukkua.
Eikö teitä koskaan hävetä tuo loputon tyhmyys ja tietämättömyts?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa.
Mä etsin ja valitsen loppuelämän kumppania siihen tilaan ei H.......T pääse
Oikein.
On niitä naisia, jotka törkesti pettää. Ovat miehen kanssa vain rahan takia. Lypsävät miestä. Jopa miehen nukkuessa varastavat lompakosta rahaa.
Joo mä ajattelisin, että onpa sairaalloinen tyyppi. Ei olisi siten luottamusta ollenkaan siinä seurustelukuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa.
Mitä olet silloin tehnyt, kun et ole ollut valitsemassa loppuelämän mitä-nyt-ikinä-etsitkään?
Oli sitten uusi tai vanha kumppani niin kun on kyse rakkausliitosta eikä ns. talousliitosta jossa sääntöjä noudatetaan kuin liikesopimusta, niin onhan toi ihan sairasta. Tiedän etten itse olisi antanut mitään syytä edes epäillä. Uuden kumppanin kohdalla näkisin tuon red flaginä hilpasta vhittuun suhteesta ja äkkiä, koska tuollainen aiheeton omistushaluisuus/mustasukkaisuus jo varhaisessa vaiheessa enteilee vielä pahempaa tulevaisuudessa. Vanhassa suhteessa olisin varmaan ällikällä lyöty että mitä kumppanilleni on oikein tapahtunut vai onko hän vain onnistunut piilottamaan pimeän puolensa niin kauan. Pois lähtisin ennenkuin henki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei lähtökohtaisesti luota ihmisiin, on parempi olla yksin.
Kerran petetty on menettänyt on luottamuksensa menettänyt.
Parempi katsoa ja varmistella heti alussa, ettei ala huijarin kanssa pysyvään suhteeseen.
Laittaisin välit poikki välittömästi enkä haluaisi enää koskaan kuulla hänestä yhtään mitään.
Vakuutusetsivät seurailevat ihmisiä jatkuvasti.
Ja käräyttövätkin.
Ei ne muut etsivät sen kummempia ole. Työtäänhän ne vaan tekevät.
Samahan se on vakoilussa. Vakoillaan yrityssalaisuuksia, jopa niin että saman kilpailevan firman työntekijä hakeutuu töihin, saman alan firmaan.
Kun työnantaja alkaa ihmetellä, uuden työntekijän käytostä silloin tällöin: Niin työantaja palkkaa yksityisetsivän, selvitämään työntekijän taustoja.
Yrityssalaisuuksssa on pelissä miljardit.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusetsivät seurailevat ihmisiä jatkuvasti.
Ja käräyttövätkin.
Ei ne muut etsivät sen kummempia ole. Työtäänhän ne vaan tekevät.
Samahan se on vakoilussa. Vakoillaan yrityssalaisuuksia, jopa niin että saman kilpailevan firman työntekijä hakeutuu töihin, saman alan firmaan.
Kun työnantaja alkaa ihmetellä, uuden työntekijän käytostä silloin tällöin: Niin työantaja palkkaa yksityisetsivän, selvitämään työntekijän taustoja.
Yrityssalaisuuksssa on pelissä miljardit.
Mutta ketjussa on kyse seurustelusuhteesta.
Mitäs testejä vaimo on sinulle tehnyt? Kai olet kertonut hänelle, miten tasokkaan miehen on sinusta saanut.