Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos uusi seurustelukumppanisi oli palkannut yksityisetsivän seuraamaan illanviettoasi?

Vierailija
04.08.2024 |

Kertoisi, että oli palkannut etsivän seuraamaan tyttöjen iltaa ravintolassa ja sitä, että lähdit yksin kotiin taksilla. Käyttäydyit asiallisesti ja kumppanin mielestä kaikki ok.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa. 

Mä etsin ja valitsen loppuelämän kumppania siihen tilaan ei H.......T pääse 

Olisiko sinusta ok, jos kumppasi tekisi sinulle saman?

Vierailija
22/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi, koska mulla on puhtaat jauhot pussissa.

No mua haittaisi ihminen, joka yrittäisi kontrolloida ja puuttua elämään tuolla tavalla eikä siis kunnioittaisi toisen omaa tilaa. Olisi kunnia-asia pettää tuollainen ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa. 

Olisi. Parisuhteessa pitää toimia aina niin että kumppanisi voisi seisoa vieressä.

Vierailija
24/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi kävisi etsiväparkaa. vietän nimittäin illat tietokoneen äärellä omassa huoneessa, luen kirjaa keittiössä tai töllään telkkaa  olkkarin sohvalla ja kövelytän parin kilometrin lenkin koiria, mieheni seurassa, useimmiten.  puhumatta sanaakaan kenellekään, eikä sillä tiellä edes vastaantulijoita ole kuin kerran viikossa, Tosin puoliso voi hyvin säästää etsivän palkan, koska on illat samassa talossa ja tekee jokseenkin samoja juttu. Ravintolassa olen käynyt kerran eläissäni, veljeni häissä. (olen 68v)

Vierailija
25/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso on hirveä kohtalo.

Sori tämä ei ole sairaaloista mustasukkaisuutta. Tämä on testi minkä teen ihmisille joilla on potentiaalia mun vaimoksi. 2 x on epäonnistuttua. 3 kerta eli mun vaimo onnistui.

2000€ on ollut tuosta pieni hinta.

Kaksi pelastui. Kolmas ei.

Vierailija
26/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelsin, että henkilö on "syvä-persu" ja jättäisin samantien

Vierailija
27/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori tämä ei ole sairaaloista mustasukkaisuutta. Tämä on testi minkä teen ihmisille joilla on potentiaalia mun vaimoksi. 2 x on epäonnistuttua. 3 kerta eli mun vaimo onnistui.

Ei kuulosta silti terveen mielen touhulta. Luottamuksen rakentaminen vie aikaa ja siksi painotetaan hidasta etenemistä suhteessa. Jos on tunnevammainen tarvitaan näita yksityisetsiviä. Toki se toinenkin voi olla tunnevammainen, mutta näille voikin lämpimästi suositella polyamorioita sun muita vapaaseksi-rinkejä, kun eivät pysty muuhun. Olisi niin reilua kaikille, että mustasukkaiset vainoajat pääsisivät jonnekin rajattomaan pnolätäkköön mihin kuuluvat. Niin kaksinaamaista sakkia että huhuh.

Vierailija
28/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi entinen kumppani sen jälkeen. Aika pahoja ongelmia pitää olla luottamuksen suhteen, jos noin pitää toimia.

Mikään ei estä näitä myöskään jäämään vuosiksi roikkumaan ja stalkkaamaan kuvitelmissaan. Pakkomielle siihen että nainen pettää heitä. Ikävää sille naisten joukolle joka kaipaa hyvää, sitoutunutta parisuhdetta ja saa sitten riesoikseen tälläisen mätämunan.

On ollut riesoina yks tuollainen mätämunaukko yhteensä 8 vuotta. Nykyään se varmaan stalkkaa ja piinaa jotain toista, mutta jos seurustelisin, niin uusi saattaisi päästä tuon hullun ex:n kiusanteon kohteeksi. Jos uusi olisi mätämuna myös, kaksi samanlaista mätämunaa piinaisi toisiaan. 

Vierailija
29/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surullinen, että ihmisellä on noin pahoja itsetunto-ongelmia ja kokee noin suurta epävarmuutta itsestään sekä noin suurta kontrolloinnin halua. 

Vierailija
30/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että mies on sairas päästään, ja aika pahasti. Tuollaiseen joutavaan vielä tuhlaa rahaakin. Jos ei seurustelukumppaniin pysty luottamaan, ei kannata seurustella. Ihmistä kun ei voi omistaa, jokainen tekee mitä haluaa, ja jos joku ei halua olla vain sun kanssa, niin se on hänen asiansa, ja sinä teet siitä sitten omat johtopäätöksesi ja vaihdat ihmiseen joka haluaa olla vain sinun kanssasi.

Vierailija
31/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilijät ovat yleensä itse huoripukkeja. 

Vierailija
32/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen yhden illan tai muutaman viikon seurantajakson ajan on uskollinen, niin ei se tarkoita, että hän koko loppuelämän pysyisi uskollisena. Joten tuollainen mies joutuu joko loppuiän vahtimaan tai kärsimään ainaisesta epäluuloisuudesta. 

Vierailija
33/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelsin, että henkilö on "syvä-persu" ja jättäisin samantien

Kyllä emäntä pitää kahlita maatilalle. 

Vierailija
34/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilijät ovat yleensä itse huoripukkeja. 

Työkaveri petti viimeisillään raskaana olevaa vaimoaan säännöllisesti avoliitossa eläneen työkaverinaisen kanssa - ja hänen lisäkseen kolmen muun työkaverinaisen kanssa mm. risteilyllä.

Ilmoitti jyrkästi, että eroaisi välittömästi vaimostaan, jos vaimo kehtaisi pettää häntä!

Mikä "unelmien" mies.

Vierailija
35/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet tehnyt tuon vaimollesi seurustelun/avioliiton aikana? Vai mahtaako hänellä enää ollakaan lupaa käydä tyttöporukalla baarissa?

Vierailija
36/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitellessani tapailua nykyisen puolisoni kanssa hän erehtyi soittelemaan mulle kun olin työporukan kanssa risteilyllä. N, merellä ei yhteydetkään toimi eikä laivan uumenissa välttämättä oo kenttää sielläkään. 

Palattuani mies oli mustanpuhuvan kiukkuinen. Missä olin ollut ja kenen kanssa. Olisin voinut edes soitella! Että ihan olin hänet unohtanut. Hän oli mielestään ihan oikeutetusti vihainen!

Mitäs minä. Niin ihastuksissani kuin olin siihen asti mieheen ollutkin, osasin sentään raivostua. Mua ei stalkata, mua ei syytellä ja mulle ei huudeta. Jos tämä suhde sisältää heti alussa tällaista epäluottamusta, en halua olla tässä suhteessa.

Mies mietti pari päivää kotonaan asioita. Sitten tuli katuvaisena ja pyysi anteeksi, tunnusti olleensa tyhmä, ja selitti olojaan menneen suhteen painolasteilla.

Jatkettiin tapailua. Mokoma pöljäily ei ole toistunut. Luotamme toisiimme. Tiedämme rajamme, kumpikin. Tuosta on nyt parikymmentä vuotta, josta aviossa 12 vuotta.

Vierailija
37/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin! Mahdoin näyttää hölmöltä. Sit pakkaisin kamani ja adios senor.

Vierailija
38/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenisin suhteesta, ennenkuin sairaalloisen mustasukkaisen puolison nyrkit alkaa heilua. 

Vierailija
39/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kertoosi minulle asiasta?

Vierailija
40/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Parisuhteessa pitää toimia aina niin että kumppanisi voisi seisoa vieressä.

Ahaa, okei. Ja tämä testikö on tae siitä?

Mitä sitten, oletko miettinyt sellaista, että kun vuosien aikana parisuhteet muuttuvat, on erilaisia kausia, ylä- ja alamäkiä, että pitääkö sun toistaa tätä testiä vuosittain tai jotain?

Ajattelin vaan, että se rakkauden alkuvaihe on sellasta aikaa, ettei muita näekään, mutta myöhemmin voi alkaa kiinnostaakin.

Niin onko sulla tällaisen kanssa joku jatkuva kontrollointi?