Mitä ajattelisit, jos uusi seurustelukumppanisi oli palkannut yksityisetsivän seuraamaan illanviettoasi?
Kertoisi, että oli palkannut etsivän seuraamaan tyttöjen iltaa ravintolassa ja sitä, että lähdit yksin kotiin taksilla. Käyttäydyit asiallisesti ja kumppanin mielestä kaikki ok.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa.
Mä etsin ja valitsen loppuelämän kumppania siihen tilaan ei H.......T pääse
Jos ei lähtökohtaisesti luota ihmisiin, on parempi olla yksin.
Olisin tyytyväinen, että mies paljasti heti alkuunsa olevansa mustasukkainen sekopää. Tuoreesta suhteesta on helpompi lähteä, eikä mies välttämättä jää vainoamaan kun löytää uuden uhrin.
Vierailija kirjoitti:
Panisin puhelimen nauhoittamaan ja pyytäisin toistamaan tarinan. Olisin kiitollinen että kertoi, niin tietåisin lopettaa moisen suhdeviritelmän alkuunsa. Myöhemmin, jos stalkkaaminen toistuisi shteen lopetuksesta huolimatta, hakisin sen nauhoitteen(kin) perusteella lähestymiskieltoa.
"stalkkaaminen". Huoh....
Kyllä se olisi lorun loppu. Tollaset testit ja vakoilut kuulostavat aivan päästään sairaan ihmisen hommilta. Näille kontrolloiville ja mustasukkaisille tyypeille ei mikään todistus riitä, se on loputonta kyttäämistä ja epäilyä koko ajan.
Näiden sairaiden tyyyppien mielestä kumppani pettää 100% varmuudella heti tilaisuuden tullen. Se, ettei kumppani ole vielä (ehkä) pettänyt johtuu ainostaan siitä, että tilaisuutta ei ole tullut ja häntä on kytätty hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa.
Epäilijät ovat yleensä itse huoripukkeja.
Työkaveri petti viimeisillään raskaana olevaa vaimoaan säännöllisesti avoliitossa eläneen työkaverinaisen kanssa - ja hänen lisäkseen kolmen muun työkaverinaisen kanssa mm. risteilyllä.
Ilmoitti jyrkästi, että eroaisi välittömästi vaimostaan, jos vaimo kehtaisi pettää häntä!
Mikä "unelmien" mies.
Olisi kyllä äärimmäisen jännää päästä kuulemaan henkilön itsensä selittämänä tämä logiikka, että miten hän oikeuttaa itselleen muiden naisten panemisen ja vaimon tekemänä pettäminen olisi anteeksiantamaton vääryys.
okke, olen toiminut n 30 vuotta sitten etsivänä. Osa työtilauksista oli yrityksiin. onko hävikkiä, varastaako hnekilökunta jne. Eli olin yksi heistä ,eli mukamas pakattu uusi suunikaveri.
Kameraa on silmälaseissa jne, soluttautuminen sisäpiiriin, esitä vaikka retkua.
Joo ja osa oli näitä avioparin keskeisiä juttuja. Usein, voin sanoa oli aihellisia ikävä kyllä. Tämä on suht kallista touhua, eli harkitse onko tuo suhde sulle nyt niin täärkeä, voiko sen muuntaa ns vapaaksi suhteeksi.
On hyvä muistaa, että koskaan et voi tietää onko etsivä perässäsi. Olen naispuolinen tutkija ja todella uskottava minkä roolin otankaan. Vaikka sun kohde jota vonkaat. Voin esittää keinomahalla vaikka raskaana olevaa tai invistä tms. et ikinä arvaa kuka olen. Joopa joo.
Itse jos olisin seurattava, miksi ei, koska on pelisäännöt sovittu, elän sen mukaan. Ihan ok anta työtilaus.
Ja hyvää kesää Sinulle tv. Etsivä löytää
Vierailija kirjoitti:
okke, olen toiminut n 30 vuotta sitten etsivänä. Osa työtilauksista oli yrityksiin. onko hävikkiä, varastaako hnekilökunta jne. Eli olin yksi heistä ,eli mukamas pakattu uusi suunikaveri.
Joo ja osa oli näitä avioparin keskeisiä juttuja. Usein, voin sanoa oli aihellisia ikävä kyllä. Tämä on suht kallista touhua, eli harkitse onko tuo suhde sulle nyt niin täärkeä, voiko sen muuntaa ns vapaaksi suhteeksi.
On hyvä muistaa, että koskaan et voi tietää onko etsivä perässäsi. Olen naispuolinen tutkija ja todella uskottava minkä roolin otankaan. Vaikka sun kohde jota vonkaat. Voin esittää keinomahalla vaikka raskaana olevaa tai invistä tms. et ikinä arvaa kuka olen. Joopa joo.
Itse jos olisin seurattava, miksi ei, koska on pelisäännöt sovittu, elän sen mukaan. Ihan ok anta työtilaus.
Ja hyvää k
Etkö tosiaan näe mitään eettistä ongelmaa siinä, että laitetaan yksityisetsivä seurustelukumppanin tai puolison perään?
Mä en ymmärrä, miten etsivätouhu voi olla edes laillista. Menee samaan kategoriaan kuin nämä exiään ihan omatoimisesti seuraavat ja stalkkaavat tyypit ja käsittääkseni tuo on vainoamista ja täten kriminalisoitua.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvää k
Semmoinen fantasia siellä 😂😂 kirjoitustyyli on muuten suoraan erään palstahullun tyyli. Mutta mikäs siinä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilijät ovat yleensä itse huoripukkeja.
Työkaveri petti viimeisillään raskaana olevaa vaimoaan säännöllisesti avoliitossa eläneen työkaverinaisen kanssa - ja hänen lisäkseen kolmen muun työkaverinaisen kanssa mm. risteilyllä.
Ilmoitti jyrkästi, että eroaisi välittömästi vaimostaan, jos vaimo kehtaisi pettää häntä!
Mikä "unelmien" mies.
Olisi kyllä äärimmäisen jännää päästä kuulemaan henkilön itsensä selittämänä tämä logiikka, että mit
Double standards on ihan normisettiä narsistille.
Se mikään seurustelukumppani ole palkannut. Älä jaksa valehdella.
Ja suhteen jatkuessa tallentava GPS-seuranta sekä näppäimistön vakoiluohjelmat ja kuuntelulaitteet.
Se seurustelusuhde olisi sitten siinä.
Red flag.
Exäni käyttäyty suhteemme lopussa tosi oudosti. Ihme syytöksiä ja ilkeilyä. Onneksi minulle selvisi että hänellä olikin toinen. Syytti minua siintä mitä itse teki, elikkä petti.
Olimme yhdessä 33 vuotta. Olin uskollinen.
Ap toi tapailukumppanisi käytös ei ole normaalia. Älä sekota rakkaudeksi.
Säikähtäisin. Pitäisin miestä potentiaalisesti vaarallisena kontrolloijana enkä haluaisi enää olla hänen kanssaan. Alkaisin miettiä, että miten lopetan suhteen niiin, että pääsen tyypistä aidosti ja lopullisesti eroon eikä jää stalkkaamaan/vainoamaan. Soittaisin Naisten linjaan ja kysyisin apua. Kertoisin lähimmille ystävilleni.
Kysyisin yksityisetsivän nimeä, soittaisin sille ja vaatisin tilille siitä että on osallistunut vainoamiseeni. Äijälle nauraisin päin naamaa että nolointa mitä oon kuullu.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvää k
😂 etsivä tyyliin mikki ja hessu
Vierailija kirjoitti:
Panisin puhelimen nauhoittamaan ja pyytäisin toistamaan tarinan. Olisin kiitollinen että kertoi, niin tietåisin lopettaa moisen suhdeviritelmän alkuunsa. Myöhemmin, jos stalkkaaminen toistuisi shteen lopetuksesta huolimatta, hakisin sen nauhoitteen(kin) perusteella lähestymiskieltoa.
Sekoitat seikat mikä on edes lähestymiskileto, perus tai laajennettu. Vieraissa käynti ei ole se joka uhka sinua tai perhettäsi, tappo väkivalta tms. tuhopoltot. Turvakielto on myös ihan oma juttunsa. Itselläni, ei ede oma äitini teidä kotiosoitetta/ ammtilliset syyt/ hän ei ole se uhka- Tirvakielossa et voi rekistöröitysä et kilpailut jne. Itse valitset saako kukaajnystävä edes teitää missä asut. Verohallinoossa on määrätty henkilö joka käsittelee asioitasi. Sulla voi olla ns. yhteysospite johon tulee postia. Suositus on että e- laskuilla. Terveyskeskus, tekee niin, että lasku tai ajanvaruas laitetaan kuoreen -päälle turvakileto. siihen on oma hnekilö joka laittaa sen ositteen -joko oma koti tai se ns. yhteyshenkilö.
uskottomuus ei ole seikka jolla haetaan turvakieltoa tai joa perusmutoinen tai laajennettu lähestymiskilelto. Tv järjestyspoliisi nainen
Vierailija kirjoitti:
Olisi entinen kumppani sen jälkeen. Aika pahoja ongelmia pitää olla luottamuksen suhteen, jos noin pitää toimia.
ihmiset on van niin petollisia, ukoilla autoissa konsoleiisa teknisissä osissa kondomemeja, ruokatunnit yms harrastus,,hoidellaan montaaa, akat sinisilmäisiä. ukot eniten, akat hyvänä kakkosena, itsekin tiedän näitä, niin kun varovasti kysyn,,olisiko mahdollista teillä.. niin tiedän faktat..naivina sanottann, oikein vihaisesti, meidän tinja/ pauli ei ikinä... mulla materiaalia,,mutta lyönkö pöytään
Karmivaa. Tuollainen omistushaluinen puoliso on juuri sitä tyyppiä, joka jää vuosikausiksi vainoamaan.