Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ihmisiä jotka eivät ole käyneet Pariisissa

Vierailija
04.08.2024 |

Vaikka minkä voin jos läpi elämän kestävä köyhyys sen on estänyt. En ole nykyään varoissani minäkään, mutta onneksi nuorempana olin. 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin päässyt Pariisiin yhdelle koulutusmatkalle, mutta en viitsinyt mennä. Menin mieluummin sinä viikonloppuna mökille tekemään kevään istutustöitä. En tietenkään nyt sitten tiedä, menetinkö mahtavan elämyksen. Mutta olen käynyt aika monissa isoissa kaupungeissa (Wien, Berliini, Praha, New York, Amsterdam, Lontoo, Madrid jne) enkä hirveästi ole niissä viihtynyt. Minua ei kiinnosta ihmiset, rakennukset, muoti tai shoppailu. Sen sijaan kiinnostaa luontoelämykset. Parhaat ulkomaanreissut on olleet niitä, kun on kierretty jossain maaseudulla autolla ja välillä päästy kävelylenkeille luontoon. Esim. Tirolissa viihdyin kesällä tosi hyvin.

Vierailija
62/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin näitä surkeaakin surkeampia aloituksia. Olematon mielikuvitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, en ikinä ole halunnut Pariisiin enkä Ranskaan, haisevia narsisteja täynnä, riittää että joutuu täällä ranskalaisia haistelemaan 

Kerropa miten 2,2 miljoonaa ihmistä ja miljoona turistia asuvat ja elävät hajuitta!

haiskoon siellä keskenään. miksi sivistyneen ihmisen pitäsi mennä sinne luteiden keskelle haistelemaan ranskalaisten pahaa hajua.

Vierailija
64/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut joskus Pariisista, mutta en ole kuitenkaan tehnyt asialle mitään, vaikka mikään ei ole estänyt, jos olisin halunnut käydä siellä. Nyt lähinnä ajattelen sitä turistirysänä, kuten monta muutakin eurooppalaista paikkaa. Olen kokenut turistirysän, eikä se paikan kiinnostavuudesta ja upeudesta huolimatta, ollut mieltä ylentävä kokemus. Joitakin hyviä muistoja jäi kuitenkin. Tavallaa asun turistirysässä, mutta se on hieman erilainen rysä. 

Vierailija
65/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo on paljon mukavampi kuin Pariisi. Päänähtävyydet kävellen otettavissa haltuun. Pariisissa loputtomia bulevardeja, nähtävyydet siellä täällä, samoin shoppailumahdollisuudet. Olen käynyt 7 kertaa Pariisissa ja aina ajattelen, että no, annan vielä Pariisille mahdollisuuden. Ei, en vain tykkää koko kaupungista!

Vierailija
66/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä varkaita ja huijareita, iso osa kaupungista kuin lähi-itää, kaupungin laidat täynnä slummeja josta valuu ulosteet Seine-jokeen.

Varsinkaan nähtävyyksien lähellä et saa olla hetkeäkään rauhssa agressiivisilta huijareilta. Taskuvarkaudetkin hyvin yleisiä Ranskalaiset myös aavistuksen työkeitä, ei mielellään palvella englanniksi vaikka osattaisiinkin. Kaupungin laidoilla olevat slummit kuin jostain Intiasta, ja viemäröintiä ei tosiaan ole... Moni kaupunginosa kuin jostain Bagdadista/Nigeriasta, niitä tyypillisiä kännykkäkauppoja ja mitä afrikan ja lähi-idän väki nyt pitääkään.

t. Ranskassa asunut

Vierailija
67/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oli 4 vuotta, oli parasta aikaa kun oli nuori ja kaunis.Eikä ollut somea.

Vierailija
68/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestön vaihto on pilannut Pariisinkin täysin, taitaa yli puolet jo olla afrikasta tai lähi-idästä.

Siihen on syy miksi enemmistö äänestää Le Peniä ja vain vaalijärjestelmä pelasti eurokraatit.

Vierailija
69/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä säälitä nykyisin. Viime vuosisadalla oli vielä toisin. 

Vierailija
70/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten jengi jaksaa provosoitua tällaisesta aloituksesta joka on mielipide.

Siis joku jaksaa kirjoittaa että sama tutkia netistä eri kulttuureja. Varmaan sama myös katsella netistä kesämökkejä, festareita ja muita tapahtumia, versus että lähtisi paikan päälle haistelemaan jotain ihme hajuja...?? Tä?

Vierailija
71/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi koirapaskoja kadut täynnä, huonosti suostuvat englantia puhumaan, kallis kaupunki 

Vierailija
72/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat talomassat pelkkää likaista kiveä  ja tylyjä kielitaidottomia paikallisia. Mitään ei hahmota siinä ylisuuruuden hulluudessa. Ei toista kertaa sitä cityä.

Vierailija
73/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin ihmisiä jotka eivät ole käyneet Juan-les-Pinssissä.

Vierailija
74/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Pariisi ole mitään. Istuin L'ambroisiessa Place des Vosges'lla ja siellä vain jotain kodittomia tuli kinumaan rahaa.

Napoli, Havanna, Lissabon, Edinburgh. Siinä ne kaupungit, jotka jokaisen täytyy nähdä.

Onko ihan pakko? Kun ei millään haluaisi tietääkään niistä.

Vierailija
75/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten jengi jaksaa provosoitua tällaisesta aloituksesta joka on mielipide.

Siis joku jaksaa kirjoittaa että sama tutkia netistä eri kulttuureja. Varmaan sama myös katsella netistä kesämökkejä, festareita ja muita tapahtumia, versus että lähtisi paikan päälle haistelemaan jotain ihme hajuja...?? Tä?

Miksi vastasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi