Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ihmisiä jotka eivät ole käyneet Pariisissa

Vierailija
04.08.2024 |

Vaikka minkä voin jos läpi elämän kestävä köyhyys sen on estänyt. En ole nykyään varoissani minäkään, mutta onneksi nuorempana olin. 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka harhoissaan kuvittelevat olevansa muita parempia.

Vierailija
22/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin tolloja, jotka olettaa matkailun tekevän heistä jotenkin  parempia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olen säälittävä, no sääli on ansaittava ja kateus siedettävä.

Vierailija
24/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala paikka, likainen, haiseva, täynnä kerjäläisiä, syrjäytyneitä ja huumeiden käyttäjiä, joita vaan piiloteltiun pois turisti nähtävyyksistä eikä autettu. Täynnä rottia ja luteita. Kallis, ihmiset todella töykeitä. En suosittele.

Vierailija
25/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta Pariisiin. Kävele Seinejoen rannalle, kuuntele hanurimusiikkia ja syö patonki. Tehtävä suoritettu.

Vierailija
27/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet mellakat pariisin kaduilla pudistavat kummasti mielen ja tunnelman.

Suomessa paha olo kohdistetaan läheisiin kun ei uskalleta osoittaa mieltä muualla kuin netissä ja muille kuin läheisille.

Vierailija
28/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisi, Rooma, Venetsia ja Firenze. Nuo on ihan pakko nähdä. 

Ap:n mielestä taas ainoastaan Pariisi.

Miksi sinun mielestä juuri nuo kaupungit? 

Vierailija
29/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi nimi tuolle olisi devolution of paris

Vierailija
31/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus Pariisissa. En muista siitä mitään. Ei säälitä, jos joku ei ole käynyt.

Vierailija
32/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Rooman. Muutamia upeita nähtävyyksiä lukuunottamatta aika turha. Tuskin nuo muutkaan tarjoaisivat sen ihmeempää valaistumista, paitsi että Venetsian kanavat ja Seine saattavat haista vielä pahemmalta kuin Tiber.

Vierailija
33/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti käynyt parisissa eikä se kovin kummonen ooo. Noissa muissakin kaupungeissa Italiassa oon käynyt ja paljon mukavampia. Turistirysiähän nekin on mutta jotenkin mukavampia. Keväisin oon päässyt joskus aikoinaan käymään ja vähemmän turisteja parempi sää.

Ranskassa on paljon parempiakin paikkoja kuten nantes bordeux ja joskus tuntuu ja oon kuullutkin etteivät ranskalaiset oikein pidä "pariisilaisista". Mistä se heidän mielestään johtuu? kateus vai että se on vaan jotenkin yliarvostettu? Mene ja tiedä. 

Vierailija
34/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Seine-joki varmasti puhdas?

Miten miljoonien kisaturistien ulosteongelma on ratkaistu?

Vierailija
35/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kyllä minä kävisinkin Pariisissa jos pääsisin 80-luvun Pariisiin.

Kävin monta kertaa Pariisissa ja muualla Ranskassa, etelä-Ranskaan ihastuin aivan älyttömästi ja siellä vietin pari vuotta. Se oli 1970-80 luvun vaihteessa. Nykyään käyn etelä-Ranskassa maaseudulla vain silloin tällöin. Asuin aikoinaan Saksassa joten matka ei ollut pitkä. Pariisiin en enää haluaisi mennä, siellä ei ole enää sitä entistä tunnelmaa ja aivan liikaa turisteja kuten kaikkialla muuallakin. 

Vierailija
36/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme hiukka erikoisia avauksia.

Vierailija
37/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Rooman. Muutamia upeita nähtävyyksiä lukuunottamatta aika turha. Tuskin nuo muutkaan tarjoaisivat sen ihmeempää valaistumista, paitsi että Venetsian kanavat ja Seine saattavat haista vielä pahemmalta kuin Tiber.

Eikös siellä Seinessä yritetty uimakisailla äskettäin?Kun sanottiin että on suhteellisen puhdas joki? Lopputulema 6 sairastui ja oksenteli. Venetsian kanavat kesäkuumalla muistan että haisivat samoin Tiber.

Vierailija
38/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä kaksi kertaa, toisella pitempään.

Molemmat kerrat kaduttavat ihan hirveästi.

Olisinpa tehnyt ekan matkan vaikka Roomaan ja oleskellut sitten vaikka Lontoossa jonkun puoli vuotta. Niistä olisi varmaan paljon mukavampia muistoja ja myöskin oppeja elämään.

Vierailija
39/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, en ikinä ole halunnut Pariisiin enkä Ranskaan, haisevia narsisteja täynnä, riittää että joutuu täällä ranskalaisia haistelemaan 

Ainoa ranskalainen minkä olet nähnyt on perunan muodossa.

Vierailija
40/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä, jotka eivät ole käyneet Prismassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi