Säälin ihmisiä jotka eivät ole käyneet Pariisissa
Vaikka minkä voin jos läpi elämän kestävä köyhyys sen on estänyt. En ole nykyään varoissani minäkään, mutta onneksi nuorempana olin.
Kommentit (75)
Säälin tolloja, jotka olettaa matkailun tekevän heistä jotenkin parempia ihmisiä.
Oho, olen säälittävä, no sääli on ansaittava ja kateus siedettävä.
Ihan kamala paikka, likainen, haiseva, täynnä kerjäläisiä, syrjäytyneitä ja huumeiden käyttäjiä, joita vaan piiloteltiun pois turisti nähtävyyksistä eikä autettu. Täynnä rottia ja luteita. Kallis, ihmiset todella töykeitä. En suosittele.
Matkusta Pariisiin. Kävele Seinejoen rannalle, kuuntele hanurimusiikkia ja syö patonki. Tehtävä suoritettu.
Pienet mellakat pariisin kaduilla pudistavat kummasti mielen ja tunnelman.
Suomessa paha olo kohdistetaan läheisiin kun ei uskalleta osoittaa mieltä muualla kuin netissä ja muille kuin läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Pariisi, Rooma, Venetsia ja Firenze. Nuo on ihan pakko nähdä.
Ap:n mielestä taas ainoastaan Pariisi.
Miksi sinun mielestä juuri nuo kaupungit?
parempi nimi tuolle olisi devolution of paris
Kävin joskus Pariisissa. En muista siitä mitään. Ei säälitä, jos joku ei ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Rooman. Muutamia upeita nähtävyyksiä lukuunottamatta aika turha. Tuskin nuo muutkaan tarjoaisivat sen ihmeempää valaistumista, paitsi että Venetsian kanavat ja Seine saattavat haista vielä pahemmalta kuin Tiber.
Olen kahdesti käynyt parisissa eikä se kovin kummonen ooo. Noissa muissakin kaupungeissa Italiassa oon käynyt ja paljon mukavampia. Turistirysiähän nekin on mutta jotenkin mukavampia. Keväisin oon päässyt joskus aikoinaan käymään ja vähemmän turisteja parempi sää.
Ranskassa on paljon parempiakin paikkoja kuten nantes bordeux ja joskus tuntuu ja oon kuullutkin etteivät ranskalaiset oikein pidä "pariisilaisista". Mistä se heidän mielestään johtuu? kateus vai että se on vaan jotenkin yliarvostettu? Mene ja tiedä.
Onko Seine-joki varmasti puhdas?
Miten miljoonien kisaturistien ulosteongelma on ratkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä minä kävisinkin Pariisissa jos pääsisin 80-luvun Pariisiin.
Kävin monta kertaa Pariisissa ja muualla Ranskassa, etelä-Ranskaan ihastuin aivan älyttömästi ja siellä vietin pari vuotta. Se oli 1970-80 luvun vaihteessa. Nykyään käyn etelä-Ranskassa maaseudulla vain silloin tällöin. Asuin aikoinaan Saksassa joten matka ei ollut pitkä. Pariisiin en enää haluaisi mennä, siellä ei ole enää sitä entistä tunnelmaa ja aivan liikaa turisteja kuten kaikkialla muuallakin.
Sarjassamme hiukka erikoisia avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Rooman. Muutamia upeita nähtävyyksiä lukuunottamatta aika turha. Tuskin nuo muutkaan tarjoaisivat sen ihmeempää valaistumista, paitsi että Venetsian kanavat ja Seine saattavat haista vielä pahemmalta kuin Tiber.
Eikös siellä Seinessä yritetty uimakisailla äskettäin?Kun sanottiin että on suhteellisen puhdas joki? Lopputulema 6 sairastui ja oksenteli. Venetsian kanavat kesäkuumalla muistan että haisivat samoin Tiber.
Olen ollut siellä kaksi kertaa, toisella pitempään.
Molemmat kerrat kaduttavat ihan hirveästi.
Olisinpa tehnyt ekan matkan vaikka Roomaan ja oleskellut sitten vaikka Lontoossa jonkun puoli vuotta. Niistä olisi varmaan paljon mukavampia muistoja ja myöskin oppeja elämään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan, en ikinä ole halunnut Pariisiin enkä Ranskaan, haisevia narsisteja täynnä, riittää että joutuu täällä ranskalaisia haistelemaan
Ainoa ranskalainen minkä olet nähnyt on perunan muodossa.
Säälin ihmisiä, jotka eivät ole käyneet Prismassa.
Säälin aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka harhoissaan kuvittelevat olevansa muita parempia.