Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ihmisiä jotka eivät ole käyneet Pariisissa

Vierailija
04.08.2024 |

Vaikka minkä voin jos läpi elämän kestävä köyhyys sen on estänyt. En ole nykyään varoissani minäkään, mutta onneksi nuorempana olin. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta! En ole koskaan halunnut Pariisiin. Huvittelin kyllä ajatuksella mennä juomaan cafe au lait toiselle rannalle...Oikeesti en halua takapihaa pidemmälle, siis älä turhaan sääli!

Vierailija
42/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijuntit ei käy Pariisissa vaan Tuurissa🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisi, Rooma, Venetsia ja Firenze. Nuo on ihan pakko nähdä. 

Nääh. Firenzessä olen käynyt kahdesti, enkä suosittele. Ympärillä on rauhallisempia ja kauniimpia paikkoja, joissa Toscana on parhaimmillaan. Nuo isot kaupungit on kauheita turistirysiä täynnä varkaita ja vailla aitoutta.

Vierailija
44/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, en ikinä ole halunnut Pariisiin enkä Ranskaan, haisevia narsisteja täynnä, riittää että joutuu täällä ranskalaisia haistelemaan 

Kerropa miten 2,2 miljoonaa ihmistä ja miljoona turistia asuvat ja elävät hajuitta!

Asuuhan siellä varmasti yli 10 miljoonaa. Pariisissa ja sen lähiseuduilla. En tiedä miten ne kaupungit on jaettu mutta käytännössä yhtä isoa kaupunkia riittää autollakin varmaan tunti joka suuntaan.

Vierailija
45/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiset ja italialaiset semmosta kuraa ettei toivon mukaan tarvi tehdä kummassakaan edes välilaskua.

Vierailija
46/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh. Firenzessä olen käynyt kahdesti, enkä suosittele. Ympärillä on rauhallisempia ja kauniimpia paikkoja, joissa Toscana on parhaimmillaan. Nuo isot kaupungit on kauheita turistirysiä täynnä varkaita ja vailla aitoutta.

Italian kaupungeista voisin suositella Veronaa. Se oli kaunis ja siisti kaupunki. Muita turhia Firenzen lisäksi on Pisa, jossa on vain se yksi torni, ei mitään muuta kiinnostavaa tai kaunista.

Edellinen 

Vierailija
47/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asunut Pariisissa vuoden ja ei ollut mitenkään ihmeellinen paikka. Arki se on sielläkin ja Suomessa toimii monet asiat paremmin. Nykyään on vielä hullumpi meno kuin silloin vuonna 2002..

Vierailija
48/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa, ei mikään ihmeellinen paikka.

Vierailija
49/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Pariisi ole mitään. Istuin L'ambroisiessa Place des Vosges'lla ja siellä vain jotain kodittomia tuli kinumaan rahaa.

Napoli, Havanna, Lissabon, Edinburgh. Siinä ne kaupungit, jotka jokaisen täytyy nähdä.

Vierailija
50/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ihannoida matkustelua, kun pitäisi vähentää hiilijalanjälkeä.

Vierailija
51/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Pariisi ole mitään. Istuin L'ambroisiessa Place des Vosges'lla ja siellä vain jotain kodittomia tuli kinumaan rahaa.

Napoli, Havanna, Lissabon, Edinburgh. Siinä ne kaupungit, jotka jokaisen täytyy nähdä.

Itse valitsen matkakohteet oman mielenkiinnon pohjalta, en loiki sen mukaan, mitä jonkun mielestä "täytyy" nähdä. Omat kaupunkisuosikit Bath Englannissa sekä Edinburgh.

Vierailija
52/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edinburgh on kyllä hieno kaupunki. Suosittelen itsekin. Glasgowia en suosittele, mutta oli siellä kyllä upea ja suuri luonnontiede- ja taidemuseo, jota ympäröi kaunis puistoalue.

Vierailija
53/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5x ollut enkä vieläkään pidä

Vierailija
54/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi herättää ihmisissä paljon vihaa, ainakin kaikissa av-keskusteluissa 😅 Itse kyllä pidän, mutta vielä enemmän olen pitänyt kiertelystä muualla Ranskassa. Siinä maassa on niin paljon erilaisia kauniita alueita. 

Vierailija
55/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edinburgh on kyllä hieno kaupunki. Suosittelen itsekin. Glasgowia en suosittele, mutta oli siellä kyllä upea ja suuri luonnontiede- ja taidemuseo, jota ympäröi kaunis puistoalue.

Glasgowissa on myös Macintosh museo, upea.

Scotland kaikenkaikkiaan on hieno kesällä. Niin on tosin suomen lappikin:).

Vierailija
56/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa, eikä se nyt niin ihmeellinen ole. Ymmärrän kyllä että jotkut ovat Pariisi-faneja ja heille kaikki Pariisissa on ihmeellistä.

Tykkään enemmän Britanniasta, toki siellä on paljon ikäviäkin asioita, ymmärrän hyvin jos joku ei sinne halua. Ylipäätään kaikki eivät halua matkustaa. 

Vierailija
57/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli rauhassa :D

Vierailija
58/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ihannoida matkustelua, kun pitäisi vähentää hiilijalanjälkeä.

Onpa sullakin suuret luulot  suomalaisten jalanjäljistä, ei kuule oo muuta kuin hyttysen pieru Saharassa verrattuna johonkin Kiinaan tai Intiaan. Todellisuudessa on aivan saman tekevää jos suomalaiset matkustaa silloin tällöin jonnekin päin, vaikka kaikki 5 miljoonaa kiertäisivät Eurooppaa joka vuosi.

Vierailija
59/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä säälin ihmisiä, jotka eivät ole nähneet Old Faithfullia!

Vierailija
60/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok

Omalla listalla Istanbul, Ateena, Porto ja Torino rakkaimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi