Nuoret muuttivat omilleen ja selvisi että olenkin todella siisti ihminen
Kun ei miestäkään enää ole. Koti on aina siisti.
Jotenkin harhauduin ajattelemaan että en osaa pitää järjestystä ja olen sotkuinen, kunnes tämä elämänvaihe näytti, että yksinään neljän ihmisen jäljistä vastaaminen ei ole realistista, jos käy kokopäivätyössä.
Aiemmin siivosin jatkuvasti ja silti oli sotkua. Nyt on siistiä vaikka jättäisin viikkosiivouksen väliin.
Ihana elämänvaihe!
Kommentit (23)
Mulle kävi vähän sama. Tosin mies sotkee edelleen.
Naiset tekevät niin paljon näkymätöntä työtä.
Minulle selvisi siisteyden lisäksi myös että olen säästeliäs, taloudellinen ja pystyn pitämään rutiineista kiinni erittäin hyvin, kun jäin itsekseni.
Kun ei jatkuvasti joku muu sössinytkään enää talouttani/aikaani, elämä helpottui huomattavasti!
Sama. Pahinta on käydä yksin matkalla ja palata kotiin, jossa on täyskaaos. Pitää alkaa ensitöikseen suursiivoukseen. Kun taas saa olla yksin, niin on ihanan siistiä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi siisteyden lisäksi myös että olen säästeliäs, taloudellinen ja pystyn pitämään rutiineista kiinni erittäin hyvin, kun jäin itsekseni.
Kun ei jatkuvasti joku muu sössinytkään enää talouttani/aikaani, elämä helpottui huomattavasti!
Jep. Ruokaankin menee ihan älyttömän vähän rahaa ja koti pysyy siistinä melkein itsestään, riittää että välillä viikkaa muutaman vaatteen ja laittaa tiskit koneeseen.
Juu. Pakon edessä opittua perheen äidillä. En nuorena ollut siisti, mutta nykyään se käy hyvin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on siistiä.
Sinkkumies
Äitis siivookin teillä.
Vierailija kirjoitti:
Miesviha näkyväksi.
ilmoitettu
Missä miesviha. Lapset siis muutti pois. Olet outo.
laiska ainakin olet, kun et siivonnut omien lastesi jälkiä.
Onnittelen! Tosin onhan vähän erikoista ettet ennen huomannut mikä sotku on lasten ja mikä omaa. Itse yleensä tiedän omat sotkut. Lisäksi lapsilla voi olla kovat ajat edessä jos nyt vasta pitää oppia elämään siististi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät niin paljon näkymätöntä työtä.
mutta ei kuulumatonta. se nalkutuksen määrä on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pahinta on käydä yksin matkalla ja palata kotiin, jossa on täyskaaos. Pitää alkaa ensitöikseen suursiivoukseen. Kun taas saa olla yksin, niin on ihanan siistiä koko ajan.
Niin tuttua. Matkalla kotiin jo tiesi, että työleiri odottaa.
Tuota odotan. Jankutan aina teineille mutta en jaksa enää uskoa, että kouliintuvat ennen kotoa muuttoa.
Sinkkunainen on onnellisin, siinä se taas tuli.