Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret muuttivat omilleen ja selvisi että olenkin todella siisti ihminen

Vierailija
04.08.2024 |

Kun ei miestäkään enää ole. Koti on aina siisti.

Jotenkin harhauduin ajattelemaan että en osaa pitää järjestystä ja olen sotkuinen, kunnes tämä elämänvaihe näytti, että yksinään neljän ihmisen jäljistä vastaaminen ei ole realistista, jos käy kokopäivätyössä. 

Aiemmin siivosin jatkuvasti ja silti oli sotkua. Nyt on siistiä vaikka jättäisin viikkosiivouksen väliin. 

Ihana elämänvaihe!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota odotan. Jankutan aina teineille mutta en jaksa enää uskoa, että kouliintuvat ennen kotoa muuttoa.

Ja vaikka ei olisikaan yksinään siivoamassa kaikkien jälkiä niin onhan se eri asia nelihenkisessä perheessä kuin sinkkutaloudessa se siivoamisen määrä, kun tavaraa on väkisinkin paljon enemmän. Itse en jaksa itselleni edes laittaa ruokaa, joten ei juuri tule edes tiskiä.

Vierailija
22/23 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös ruvennut hieman odottamaan sitä tunnetta että koti on aina siisti. Ruokaa ei tarvitse tehdä kilokaupalla päivässä. Jos ostat herkun voit syödä siitä pikkuhiljaa eikä kaikki häviä kaapeista. Mutta haikeetahan se toisaalta on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan kanssa tätä kuin kuuta nousevaa. Onnea ap, sun aikas huokaista ja nauttia siististä kodista.

Omat Lapset nyt teinejä ja otin kerran valokuvankin huoneistaan ja vannotin miestä, että kaivaa sen kuvan esiin kun alan joskus myöhemmin kaipaamaan aikaa, kun he asui vielä kotona :D.