Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies keksii aina huonoa sanottavaa ja puuttuu lähes kaikkeen. En jaksa.

Vierailija
03.08.2024 |

Pakkasin sateenpitävän vuorettoman takin reppuun, kun oltiin lähdössä ja luvattu sadetta. Mies rupee sekoilemaan semmoista, että minua ei oteta Nyssen kyytiin se päällä, koska se kastelee penkit. Ihan normaalia matskua takki, mutta vuoriton ja polvipituinen. Samalla tyyppi pukee päällensä VEDENPITÄVÄÄ TAKKIA. Ja kyse ei ole takin ulkonäöstä, koska sanoisi senkin suoraan.

Mistä se edes keksii noita juttujansa? Ja miksi? Tämä on ihan jatkuvaa ja teen lähes kaiken arkipäiväisenkin salassa, kun en jaksa noita jatkuvia kommentteja. Yhtäkkiä vaan flippaa ja taas joku ihmeellinen käsitys asioista.

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: kysyin että meinaatko että kaikki riisuu täällä vaatteensa ennen kuin nousee bussiin, mutta ei tietenkään. Vain MINUN vaatteeni ovat ongelma. 

Ap

Vierailija
2/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä noi samat jutut oli kaksisuuntaisen ensioireita. Myöhemmin puhkesi täysillä, mutta tuollaista ihme käytöstä oli useampi vuosi kunnes paketti ns räjähti käsiin. Pidä silmällä ja lue asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä noi samat jutut oli kaksisuuntaisen ensioireita. Myöhemmin puhkesi täysillä, mutta tuollaista ihme käytöstä oli useampi vuosi kunnes paketti ns räjähti käsiin. Pidä silmällä ja lue asiasta. 

Tätä oon epäillyt omalla miehelläni jolla on vastaavaa käytöstä kuin ap:n miehellä ja muutakin oireilua

Vierailija
4/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kiinnostaa teidän parisuhdeongelmat kuin kasa kiviä.

Vierailija
5/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai narsisti?

Vierailija
6/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla näihin se toisen osapuolen näkökulma myös

Vierailija
7/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi? 

Vierailija
8/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä omalla miettinyt. Mitä oireita miehelläsi siis kaikkinensa oli? 

Vierailija
9/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.

Sinun kohdallasi toisin.

Vierailija
10/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi elää mokoman puolison kanssa.

Vierailija
11/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.

Sinun kohdallasi toisin.

Sama juttu minulla, ihana luonne mun miehellä. Kiltti ja huomaavainen. Ihmetyttää välillä kun ihmisillä on kriteerejä vain puolison ulkonäköön liittyen. Saa olla ihan pask...a äijä kunhan on hyvännäköinen?

Vierailija
12/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi toisin.

En tiennyt tämmöisestä mitään kun yhteen mentiin.

Ap

Vierailija
13/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi toisin.

Sama juttu minulla, ihana luonne mun miehellä. Kiltti ja huomaavainen. Ihmetyttää välillä kun ihmisillä on kriteerejä vain puolison ulkonäköön liittyen. Saa olla ihan pask...a äijä kunhan on hyvännäköinen?

En ole miehen ulkonäöstä maininnut mitään. 

Ap

Vierailija
14/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että jossain vaiheessa pitäisi tulla mania rai euforia päälle. On niin erilainen kuin bipo-vanhempani.

Ap

Vierailija
15/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi toisin.

Ap

En usko.

Varmasti jotain merkkejä oli ilmassa, mutta et huomioinut niitä. Tai sitten olet todella huono lukemaan ihmisiä. Nytkin keksit miehesi epäkohteliaalle ja alentavalle käytökselle tekosyitä. Et vain halua uskoa, että paska mies tuli valittua. 

Vierailija
16/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän olla kirjolla? Masentunut? Voimia Ap:lle!

Vierailija
17/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kirjolla. Itse olen ennemminkin. Mutta jossain mättää ja pahasti.

Ap

Vierailija
18/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no aika vaikea noin lyhyen kuvauksen perusteella veikata mistä voisi olla kyse. Millainen parisuhdetilanne teillä, oletteko olleet pitkään yhdessä ja sujuuko arki muuten? Ekana tulee mieleen, ettei miehesi ole enää tyytyväinen suhteeseen siksi näkee sinut ja tekemisesi niin negatiivisessa valossa. Tai sitten ahdistusta muista syistä. Kannattaa ottaa hänen kanssaan rohkeasti puheeksi, ettei parisuhteenne tällä hetkellä toimi etkä jaksa kuunnella jatkuvaa nälvimistä.

Vierailija
19/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi toisin.

Ap

En usko.

Varmasti jotain merkkejä oli ilmassa, mutta et huomioinut niitä. Tai sitten olet todella huono lukemaan ihmisiä. Nytkin keksit miehesi epäkohteliaalle ja alentavalle käytökselle tekosyitä. Et vain halua uskoa, että paska mies tuli valittua. 

Kyllä minä uskon, mutta missä ovat ne tekosyyt käytökselle? Näytä! Ja tämä minun syyllistäminen auttaa minua miten? Olin nuori ja ihmisistä kokematon.

Ap

Vierailija
20/209 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kirjolla. Itse olen ennemminkin. Mutta jossain mättää ja pahasti.

Ap

Sinussa mättää Ap, kun olet tuollaisen miehen kanssa. 

Rakasta itseäsi enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä