Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhansien eläkeläisten asumistuki voi loppua.

Vierailija
03.08.2024 |

HALLITUKSEN asumistukia koskeva lakimuutos pienentäisi yli 200000 eläkeläisen asumistukia, käy ilmi hallituksen lausuntokierrokselle lähteneestä lakiesityksestä. Tuki lakkaisi kokonaan noin 7600 saajalta.

Itse en ole eläkkeellä viellä vuosikymmeniin, mutta onko mitään järkeä säästää eläkeläisten asumistuista 25 miljoonaa ja samaan aikaan sijoittaa 20 miljoonaa Ähtärin pandoihin?

"Lakiesitys: Jopa 200000 eläkeläisen asumistuki pienenisi - Ilta-Sanomat" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010606321.html

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka onkin pelkkää huijatuksi tulemista,koskaan ei ole myöhäistä tietää.No enpä äänestä enään.

Vierailija
102/109 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein! Ovat muutenkin ihan turhia kulueriä hyvinvointiyhteiskunnalle mokomat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn-hallitus. Miksei politiikoilta leikata? Mitä ne tekee noin isolla kk-palkalla ja eduilla?

Tätini saa takuu eläkkeen, vuokra noin 650 kk ja itse maksaa asumistuen jälkeen 90 euroa. Meneekö sinun mielestä oikein ? Minun mielestä ei, asumistukea siis ihan liikaa, kukaan muu ei tuollaisia asumistukia saa kuin eläkeläiset.

Yleinen asumistuki on suurempi kuin eläkeläisen asumistuki.

Valhe. Eläkeläisen asumistuki on suurempi. Katso määrät Kelan sivuilta. Eläkeläisen asumistuen enimmäisvuokratkin ovat jotain käsittämätöntä. Ei noin hyvää asumistukea kuuluisi olla kellään, kuin eläkeläisillä on. 

Vierailija
104/109 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait tässä ollaan menossa huutolaisaikaan. Kuka halvimmalla huutaa eläkeläisen hoivakotiinsa, sitä valtio tukee. Se minkälaista hoivan laatu on, voi vain arvailla. 

Vierailija
105/109 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni eläkeläinen voi muuttaa halvemmille alueille.  Lisäksi eläkeläisiä kuolee tosi paljon. 

Vierailija
106/109 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei eutanasia piikille jo,vanhusten kasvoja ei tunneta ,näin nämä pakanat toitottaa lopunaikoina pahuuttaan.

Vierailija
107/109 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen takuueläkkeellä ja saan eläkkeen saajan asumistukea. Paljonkohan se leikkaus on?

T: 45 vuotias eläkeläinen

Vierailija
108/109 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistukea ei pitäisi maksaa kenellekään.

Kaikki tuet pois niin alkaa työt maistua

Meinaat että 90 vuotiaan eläkeläisen pitäis mennä töihin?

Japanissa moni 90-vuotias käy töissä.

Vierailija
109/109 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn-hallitus. Miksei politiikoilta leikata? Mitä ne tekee noin isolla kk-palkalla ja eduilla?

Tätini saa takuu eläkkeen, vuokra noin 650 kk ja itse maksaa asumistuen jälkeen 90 euroa. Meneekö sinun mielestä oikein ? Minun mielestä ei, asumistukea siis ihan liikaa, kukaan muu ei tuollaisia asumistukia saa kuin eläkeläiset.

Täti muuttaisi halvempaan asuntoon jos asumistuki poistettaisiin häneltä, nyt ei muuta kun saa tukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi