Mies on AINA kotona
Poistuu 2x viikossa kauppaan, aikaa menee 2h. En saa olla koskaan yksin kotona. On eri asia olla yksin muualla kuin kotona.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ekstrovertti taas vinkuu miksi on introverttejä... ekstrovertit on säälittävää porukkaa.
Jos olet introvertti, niin juuri vinguit sinäkin ;-)
Mitä AP tekisit sitten yksin kotona? Testailisit jättidildoa? Vai mikä siinä on että pakko päästä olemaan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP tekisit sitten yksin kotona? Testailisit jättidildoa? Vai mikä siinä on että pakko päästä olemaan yksin?
Ajattelisin omia ajatuksiani keskeytyksettä, katsoisin sarjoja tai elokuvia ilman, että niitä pitäisi perustella tai analysoida miehelle, lukisin kirjaa ilman, että toinen kyselisi "mitä luet".
Tekee myös aina "lähden kohta kauppaan." Sitten menee monta tuntia. Sanoi tuossa 16 aikaan tänään ja olen odottanut, milloin lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Etätyö tekee toisille tuon, ihminen mökittyy. Kun työ on tietokonetyötä, niin se vasta lamaannuttaa. Olen sen kokenut. Voi jestas mikä onni ja autuus, kun päätin vaihtaa työtä ja menin lastenhoitoalalle, jossa koko päivä ollaan liikkeessä. En ole tietokonetta kaivannut enkä etätöitä.
Toisaalta tiedän tuon tunteen, kun toinen ei kotoaan poistu, ei käy kavereiden kanssa kalareissuilla tms. Olisi niin kuva olla joskus ihan vaan yksin kotona, viikko silloin tällöin.
Sitten kun mies käy "kavereiden kanssa kalareissuilla", niin silloin mies on liian paljon pois kotoa. Ainakin naisten mielestä! Nimittäin, koettu on.
Mitä hän tekee kun on kotona? Mitä sinä teet?
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin
Vierailija kirjoitti:
Miks te ootte sen kanssa kenen kanssa ette voi olla kotona tai touhuta omia juttuja siellä
Minä tykkään siivota yksin, tai no koira saa olla seurana, mutta muuten yksin. Onneksi mies on sellaisessa töissä ettei edes etänä pysty tekemään, bussi kun ei ilman kuljettajaa kulje.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän tekee kun on kotona? Mitä sinä teet?
Ei kai sillä ole mitään tekemistä asian kanssa mitä kumpikin tekee kotona, pääasia että keksii jotain tekemistä kodin ulkopuolellakkin, ettei lopulta tule yhdeksi huonekaluista, tai muutu puolisosta sisareksi toisen silmissä.
Uskon että on parisuhteelle hyväksi että kummallakin on elämää kodin ulkopuolellakin. Muuten tulee liian tutuksi. Ja sen verran pitää antaa toisellekkin elintilaa, ettei vie kaikkea energiaa puolisoltaan pelkästään olemalla koko ajan iholla tai nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätyö tekee toisille tuon, ihminen mökittyy. Kun työ on tietokonetyötä, niin se vasta lamaannuttaa. Olen sen kokenut. Voi jestas mikä onni ja autuus, kun päätin vaihtaa työtä ja menin lastenhoitoalalle, jossa koko päivä ollaan liikkeessä. En ole tietokonetta kaivannut enkä etätöitä.
Toisaalta tiedän tuon tunteen, kun toinen ei kotoaan poistu, ei käy kavereiden kanssa kalareissuilla tms. Olisi niin kuva olla joskus ihan vaan yksin kotona, viikko silloin tällöin.
Sitten kun mies käy "kavereiden kanssa kalareissuilla", niin silloin mies on liian paljon pois kotoa. Ainakin naisten mielestä! Nimittäin, koettu on.
Itse taas olen innoissani kun mieheni lähtee kalaan tai työmatkoille, varsinkin jos on siellä useamman päivän. Mieheni vitsaileekin tästä nykyään, ilmoittaa hyvissä ajoin jotta tiedän olla varaamatta muita menoja juuri noille päiville, olen vain kotona yksin ja nautin täysillä omasta kotiajasta. Sitten kiva kun mies tulee kotiin, piristävää olla välillä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä te naiset oikein haluatte? Jos mies on päivät töissä ja illat harrastuksissa itkette kun "se ei ole koskaan kotona ja jättää minut yksin huolehtimaan kaikesta". Jos mies on kotona, itkette kuinka ette saa ikinä olla yksin.
Koittakaa nyt päättää mitä te miehistä haluatte.
Haluan että mieheni menee viikolla toimistolle töihin, ja töiden jälkeen tulee jakamaan kotityöt. Kun työt ja kotityöt on hanskassa, niin voi harrastaa mieleisiään asioita, kotona tai muualla. Ihan samat kuviot naisille, ei se tuon ihmeellisempää pitäsi olla perheellisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin omia ajatuksiani keskeytyksettä, katsoisin sarjoja tai elokuvia ilman, että niitä pitäisi perustella tai analysoida miehelle, lukisin kirjaa ilman, että toinen kyselisi "mitä luet".
Onko hän kirjolla? Ei ymmärrä toisen rajoja?
Kunnon miehellä pitää olla kavereita, joiden kans voi käydä viihteellä tai pelaamassa tai katsomassa jotain urheilua. Samoin naisella omat ystävät joita tapaa vapaalla. Muuten on tunkkainen suhde ja ja sellanen tappaa ja tukehduttaa suhteen kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse on kokenut tämän naisensa kanssa, niin eihän se välttämättä päde kaikkiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina, jos on 2x2h poissa.
Niin. Voisi senkin vaikka suunnitella etukäteen, mitä silloin tekee itsekseen ja omaksi ilokseen, kun mies on pois sen 2 x 2h viikossa. Mutta ap taitaa vaan olla ja möllötellä ja katsoa kiukkuisena kelloa sen ajan ja tuhista itsekseen, että kohta se taas on takaisin kotona.
Olipas vilkas mielikuvitus tällä kommentoijalla ;-) Oletuksia ja mielikuvia kehitelty ihmisestä josta me ei tiedetä mitään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehellä pitää olla kavereita, joiden kans voi käydä viihteellä tai pelaamassa tai katsomassa jotain urheilua. Samoin naisella omat ystävät joita tapaa vapaalla. Muuten on tunkkainen suhde ja ja sellanen tappaa ja tukehduttaa suhteen kuoliaaksi.
Kummallakin kannattaisi olla omiakin harrastuksia ja ystäviä. Ei kannata passivoitua sohvan nurkkaan vain koska on parisuhteessa.
Ja tulevaisuuttakin ajatellen on tärkeää olla muutakin sisältöä elämässä kuin elää puolison kautta ja linnottautua kotiin. Sillä monelle (varsinkin miehille?) tulee ikävänä yllätyksenä, että jää ihan tyhjän päälle, jos suhde loppuukin jostain syystä.
Ikävä tilanne. Pyydä miestä siirtymään takaisin toimistolle. Ei ole ok, että miehen työnantaja on ottanut teidän kodin käyttöönsä.