Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tylsin, kamalin, ällöttävin paikkakunta jolla ole asunut

Vierailija
05.02.2007 |

Minulla ehdottomasti Lohja. Ei mitään tekemistä, muutama hassu kauppa, ihmiset jotenkin tympääntyneen oloisia, keskusta todella ankea ja ruma.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on asukasmäärältään pienin niistä joissa olen asunut ja taidan viihtyä isommissa keskustoissa. Mutta koko se lounaiskolkka on jotenkin liian " ruotsalaista" minun makuuni. Ilmapiiri on kuin ulkomaille menisi. Paimio oli pieni siis ja luontokin pelkkää peltoa.

Vierailija
22/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi ahdistava, mitäänsanomaton pikkukaupunki, jossa tunsi itsensä yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hirveän sisäänpäin lämpiäviä.

Vierailija
24/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulle osui se kerrostalo missä asui kaikki pultsarit.

Vierailija
25/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan siellä Keskisen pulju, mutta EI KIITOS.

Vierailija
26/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetävät kyllä Hanko ja Tammisaari talviaikaan... Hanko varsinkin, koska hankolaiset eivät puhu sanaakaan kenellekkään joka ei ole " äkta hangöbo" (syntyperäinen hankolainen). Lohjassa taas ei ole mun mielestä mitään vikaa, ihan jees paikka.

Vierailija
27/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ahdistuksen ahdistus! Lähdet minne vaan, niin aina saat matkustaa puoli päivää, ennenkuin olet perillä - ja voi niitä ankeita aamuja ja aamuruuhkia!

Vierailija
28/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kaupungista löytyi 1 liikenne ympyrä joka ohjaa oikeaan. Eli alkoon. Vanhuksia ja lapsia. Sekä kaupungin sponsoroimat ulkomaalaisvahvistukset koripallossa. Koko paikasta ei jäänyt paljoa mieleen. Iso oli tehdas.

Vierailija
29/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Loimaassa on vikana...

nimim. 30v saappaat savessa.. =)

Vierailija
30/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaukana kaikesta, hirvee meteli koko ajan (lentokoneet, rakennustyömaat jne.), kunnalliset palvelut ei pelaa, ihmiset jotenkin muumioita...

Pois täältä on päästävä ja mielellään sinne kakkosen parjaamaan Joensuuhun =)

Vierailija
31/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kuppainen kylä Mikkelin vieressä. Ihmiset todella sisäänpäin lämpeeviä, kaikki katsovat muualta muuttanutta kuin 5 sentin nakkia jne.

Olipa ihanaa muuttaa takaisin Mikkeliin, jossa ihmiset sentään juttelevat tuntemattomallekin esim jos kaksi koiran ulkoiluttajaa kohtaa niin edes muutamia ystävällisiä sanoja!

Vierailija
32/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon kampaamoja, ei vaatekauppoja, ei hyviä kuntosaleja, palveluja ei hyvää palvelua/ kilpailua!!! Ihmiset takapajuisia ja vihaavat " junantuomia" eli muualta muuttaneita... Jos haluat johonkin lähteä käymään niin EI ONNISTU kun on 1000000 km joka suuntaan ja matka kestää kolme päivää.. AInut on yliopisto mikä tuo eloa tähän tuppukylään..

HETI POIS KUN ON MAHDOLLISUUS!!!

Vierailija
33/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois- Karjala / Ilomantsi varsinainen sisäsiittoisten valtakunta nykyään en edes lomaile itärajaa pitkin niin karsee kokemus.

Vierailija
34/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiselukaupunkini.. ja uhh, kun oli ihana päästä sieltä pois! ahdistava, tuulinen, tönkkö paikka jossa paikkakuntalaiset olivat sisäänpäinlämpiäviä.

Vierailija
35/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävän juntti mesta..

Vierailija
36/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ex-paljasjalkainen haapavetinen

Vierailija
37/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 3 paikkakuntaa, joilla olen Suomessa asunut, on sanottu!

Yksi niistä on Hämenlinna, ja täytyy kyllä sanoa, että kaunis paikka sinäänsä, mutta todellakin täynnä eläkeläisiä ja ah se hämäläinen luonne! :)

Vierailija
38/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi ahdistuksen ahdistus! Lähdet minne vaan, niin aina saat matkustaa puoli päivää, ennenkuin olet perillä - ja voi niitä ankeita aamuja ja aamuruuhkia!

Vaikka en edes ole asunut Vantaalla, vain " lomaillut " !

Vierailija
39/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeiden omistajat ja kaupan kassatkin moikkailee kaupungilla vastaantullessa : ) Pori on kyllä ankea paikka. En suostuisi asumaan siellä missään nimessä. Helsinki on toinen ankeiden paikkojen listalla.

Vierailija
40/128 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista ei-paljasjalkaista paikkakuntalaista katsotaan kuin raahaisi ruumista laukussaan, keskustan (pari betonimörskää keskellä entistä peltoa) ainoan ruohopläntin koristeena kesäisin deekuja.

takapajuisin peräreikä ikinä. ja aina tuulee. ja junatkin pysähtyy ihan liian harvoin. ideapark tulee kuolemaan, sanokaa mun sanoneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän