G: Tylsin, kamalin, ällöttävin paikkakunta jolla ole asunut
Minulla ehdottomasti Lohja. Ei mitään tekemistä, muutama hassu kauppa, ihmiset jotenkin tympääntyneen oloisia, keskusta todella ankea ja ruma.
Kommentit (128)
Ankean näköinen ja tylsä paikka.
samoin perustein kuin Haapajärvi
Sen aikainen nuoriso yritti kovasti olla KAUPUNKILAISIA, puhua hienosti jne. Juntteja kaikki tyynni.
Lapsiperheitä ei tueta ja kaikesta valitetaan niin, ettei mikään asia kehity. Sillastakin siellä tapeltiin yli 10-vuotta!
Sisäänpäin lämpeävä kaupunki.
Ihmiset niin suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä, että oikein ahdisti. Ei ihme, että johtaa joitakin itsemurha - ja tappotilastoja, sekoaisin varmasti minäkin, jos vielä siellä joutuisin asumaan.
Siinä vasta kuollut kylä. Siellä, kun kaikki tuntevat toisensa ja kun joku ei paikkakuntalainen eksyy sinne, niin ollaan vähintäänkin tappamassa :D Lähes kaikki miehet ovat pilottitakkisia ja naiset maha pystyssä, rööki huulessa. Saasteet tehnyt työnsä :D
Ihme, ettei vielä mainittu..
Kaikki töissä paperitehtaalla, rikollisia tai vammaisia. Tyhmää murrretta, demarien luvattu maa. Kaikki tuntevat toisensa. Vieläkin näen painajaisia, vaikka mutin pois jo vuosia sitten. Muutenkin koko kymenlaakso on hanurista ja Kuusaalla se oikein tiivistyy. Siellä myös haisee paskalle.
Vierailija:
Ei kunnon kampaamoja, ei vaatekauppoja, ei hyviä kuntosaleja, palveluja ei hyvää palvelua/ kilpailua!!![/ i]T: helsinkiläinen
Rovaniemi on siksi niin hanurista ku ranualaiset on sen asuttanu..
Eli junttiloiden kingille, Varkaudelle, piste.
Haisee pahalle. Kamalat kolme vuotta haistelin.
tahtoisin täältä pois....mutta mulla on hyväpalkkainen työ ja niitä ei kasva joka oksalla maalla.
Itse asiassa asuisin mieluusti Lieksassa, mulla on siellä talo, itse viihdyin siellä hiton hyvin. Työttömyys oli tympeää.
Siellä asuminen ei tee hyvää ihmisen mielenterveydelle. Vantaa hyvänä kakkosena.
Vierailija:
saa myös multa äänen.
Hauskaa seurata tätä ketjua näin entisenä haapajärvisenä ;)
t. itsekin jo äänensä antanut
Jessus mikä käpykylä! Jämsä on halpahallien luvattua maata. Paikkakunnalta taitaa löytyä yksi disco joka on keski-ikäisten valloittama. Muualla taitaa humppa soida. Hyviä syömäpaikkoja ei ole, Rossossa käy kaikki ;)) Leffateatteri on kuitsu nevadassa ja haisee lastulevylle.
En viitsi muuta kirjoittaa kuin että, en suosittele sinne muuttamista edes pahimmalle vihamiehelle.
Espoo. Ei omaa identiteettiä, yritys olla maanläheistä kaupungin (Helsingin) kupeessa. Kuitenkin sama kiire ja ylimielisyys sielläkin vallitsee.
Vantaa, vaikka en ole asunutkaan. Pahin pääkaupunkiseudun kunta.
dösis jonka ympäri ajetaan ympyrää - siinäpä juuri se kaikki Porvoosta tiivistettynä.
omg
huh huh, sikaloita ja niiden isäntiä. saa paskantärkeempää paikkaseutua hakea, ehkä vammalassa on vähän sama meininki