Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tylsin, kamalin, ällöttävin paikkakunta jolla ole asunut

Vierailija
05.02.2007 |

Minulla ehdottomasti Lohja. Ei mitään tekemistä, muutama hassu kauppa, ihmiset jotenkin tympääntyneen oloisia, keskusta todella ankea ja ruma.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me stadilaiset ei kaikki olla muualta muuttaneita, tai kai tänne on joskus ammoin joku sukulainen muuttanut. Mutta mä olen jo neljännenpolven stadilainen, ja ylpeä siitä ;)

Vierailija
122/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tajunneet mun vitsejä. Ihan eri aallonpituus ja kamala ahdistus. Ja oon sentään asunut mm. Lieksassa ja Juankoskella, ne oli ihan lasvegaseja Alavuden aktiviteettien rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kumitehtaalla töissä tai ainakin sukulainen on, kaikki kuuntelevat ja ovat sukua Markku Arolle ja Tomi Markkulalle, noille oman kylän " ihanille pojille" . Haluan pois täältä, pois, pois, pois...

Vierailija
124/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan asunut. Eihän siellä tapahdu mitään, ellei naapurissa vieraile susi tai karhu.

Mutta ällöttävin paikka on kuitenkin Turku. Puitteet olisivat mitä parhaat, mutta se kaikki on tuhlattu jotenkin - ihmisillä ei ole alkeellisiakaan tapoja... ja kaikki tapahtumat ovat niin sisäpiiriläistä, että ei tee paljon mieli mennä mihinkään.

6 vuotta riitti, eikä ole ollut ikävä!

Vierailija
125/128 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluina kaikki samat kuin edellisillä ko. kaupungista! Ja siihen samaan syssyyn saa laittaa Pyhäsalmen, Nivalan ja Ylivieskankin...!

Vierailija
126/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

dösis jonka ympäri ajetaan ympyrää - siinäpä juuri se kaikki Porvoosta tiivistettynä.

omg

Vierailija
127/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi tuli sieltä asuttua ja huh mikä tuppukylä oli. Ahdistavan pieni käpykylä. Ja ihan vammaselta kuulostaa kun oulaisten asukas on oulaistelainen... Kaks viikkoa olin kerran olosuhteiden pakosta Raahessa enkä tasan enää pieraisekaan sinnepäin. Yök mikä mesta.

Vierailija
128/128 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mitään niin kauheaa asuinpaikkaa en syntyperäisenä espoolaisena olisi voinut edes kuvitella olevan olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä