Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iik, 24-v mies töissä katselee minua sillä silmällä. Itse olen 33-v perheenäiti. Miten tuohon nyt pitäisi suhtautua?

Vierailija
18.03.2007 |

Tuskin hänellä voi mitään vakavampaa olla mielessä. Vai voiko? Mitä tuon ikäinen mies todennäköisimmin ajattelee flirttaillessaan tällaiselle itseään vanhemmalle naiselle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös yli kolmekymppinen äiti-ihminen, ja firman nuoret (20-25v) miehet flirttaa ihan estottomasti, ja olivat kuulemma jossain pubissa puhuneet minusta kaikenlaista, ja lopputulos oli se, että olen HOT :)

Samassa seurueessa ollut tuttava kertoi, ja kyllä kuule lämmitti " vanhan" mieltä, että vielä nuoret miehet kuolaa perään :)

Vierailija
2/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä kuitenkin mielessä se, että sinulla on perhe... Jos jotain flirttiä vakavampaa tulee eteen, tee selväksi, että olet tosissaan sitoutunut perheeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttailtua takaisin aina välillä. ;)

ap

Vierailija
4/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tuntui aika huvittavalta ja epäsuhtaiselta, kun itseäni eivät ihan noin nuoret oikein sytytä. Kyselin syytä tähän pariltakin eri mieheltä ja he kertoivat, että kuulemma kaikkien nuorten miesten haaveissa on saada vähän vanhempaa :) Jos tuohon on uskomista, niin flirtti on siis vain toivetta päästä sänkyyn ja kokemusten kartuttamista.

Vierailija
5/5 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synkkaa ja olet kivan näköinen, niin ei se muuta vaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme