Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä on ollut syynä siihen että olette pistäneet välit poikki vanhempiinne?

Vierailija
03.08.2024 |

Siis että ette enää ole jatkuvasti tekemisissä, korkeintaan jossain sukujuhlissa näette?

Kommentit (179)

Vierailija
101/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin kohdistuva väki valta.

Edellisen mahdollistaminen, koska puoliso tienaa niin hyvin, että ei tarvitse tehdä päivääkään töitä elämässään, kunhan vaan pysyy hänen kanssaan. Kehtaa vielä ihmetellä, miten yksikään lapsista ei ole kuin korkeintaan osatyökykyinen nyt aikuisena. 

Vierailija
102/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvasti asiaton käytös, ei anteeksipyyntöä ei katumusta. En jaksa olla pashkaämpärinä omille vanhemmilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femcelnaisia vaikuttaa kaikki olevan.

Vierailija
104/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista, että vanhemmat hyvin harvoin laittavat välit poikki lapsiinsa, vaikka nämä olisivat psyykkisesti sairaita, narsisteja, narkkareita, rikollisia jne. Taitaa olla niin, että vanhempi aina rakastaa lastaan enemmän kuin lapsi vanhempaansa. 

Vierailija
105/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko v-----li joka käänteessä,ja äiti oli perässä vedettävä lapanen..tuki sitä sontakasaa..

Vierailija
106/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen mahdollistaminen, koska puoliso tienaa niin hyvin, että ei tarvitse tehdä päivääkään töitä elämässään, kunhan vaan pysyy hänen kanssaan. Kehtaa vielä ihmetellä, miten yksikään lapsista ei ole kuin korkeintaan osatyökykyinen nyt aikuisena. 

Tämä on nii-in yleistä. Jossain kodeissa kasvaa suoraan työkyvyttömiä. Yleensä tarinat kertoo näissä tapauksissa nainen naiselle :) Saavat tällöin sossuloiden suojelun toiminnalleen.

Vierailija
107/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! Tämä kaikille vanhemmille, joiden lapset pistäneet välit poikki. Pienistä syistä ei tällaista tapahdu.

Tämä ! Ja kaikille arvostelijoille ja ilkkujille myös tiedoksi. Olkaa onnellisia jos teillä on hyvät vanhemmat ja lakatkaa arvostelemassa kun ette mitään toisten helvettistä tiedä.

Vuosia aivan järkyttävää paskaa niskaan ja välillä puhdasta väkivaltaa. Minun tyttärenä pitäisi antaa kaikki vain heti sokeasti anteeksi ja kestää loputtomiin narsisti äitini sekoilua. Kulkea hänen perässään pyytelemässä anteeksi häntä ja hänen käytöstään toisilta. Samalla hyvitellä narskulle itselleen hänen itsensä järkkäämää pas#aa. Ei kiitos, kuten sanottu aikuisena on onneksi oma elämä ja saa valita ihan itse ketkä siihen saavat kuulua.

Vierailija
108/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista, että vanhemmat hyvin harvoin laittavat välit poikki lapsiinsa, vaikka nämä olisivat psyykkisesti sairaita, narsisteja, narkkareita, rikollisia jne. Taitaa olla niin, että vanhempi aina rakastaa lastaan enemmän kuin lapsi vanhempaansa. 

Et ole mun äitiäni sitten tavannut?  On kerran katkonut muhun välinsä mm. Siksi että uusi miehensä oli alkoholisti. Aijaa.. ihankuin minä olisin sen miehen valinnut hänelle. Aikuinen tytär joka asuu satojen kilometrien päässä hänestä? Sain kuulla olevani mm. Kiittämätön ymmärtämätön kylmä huöra koska hänen ukkonsa juo. Ikinä edelleenkään koko ukkoa henk. Koht. Edes tavannut. Mutta hei mun syyni toki. 

Vierailija
109/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! Tämä kaikille vanhemmille, joiden lapset pistäneet välit poikki. Pienistä syistä ei tällaista tapahdu.

Tämä ! Ja kaikille arvostelijoille ja ilkkujille myös tiedoksi. Olkaa onnellisia jos teillä on hyvät vanhemmat ja lakatkaa arvostelemassa kun ette mitään toisten helvettistä tiedä.

Vuosia aivan järkyttävää paskaa niskaan ja välillä puhdasta väkivaltaa. Minun tyttärenä pitäisi antaa kaikki vain heti sokeasti anteeksi ja kestää loputtomiin narsisti äitini sekoilua. Kulkea hänen perässään pyytelemässä anteeksi häntä ja hänen käytöstään toisilta. Samalla hyvitellä narskulle itselleen hänen itsensä järkkäämää pas#aa. Ei kiitos, kuten sanottu aikuisena on onneksi oma elämä ja saa valita ihan itse ketkä siihen saavat kuulua.

Narsistiäiti/isovanhempi itse siellä alapeukuttaa?

Vierailija
110/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän varten näitä kyselyjä tällä palstalla tehdään? Mitä tietoa näistä kerätään?

Olisiko ihan vertaistukea?

Mene pois, jos aihe ei kosketa sinua. Vai oletko niitä äitejä, jotka saa kritiikkiä jälkikasvultaan, mutta ei osaa tunnistaa syytä.

70-luvulla syntyneen tunnistaa siitä, että käskee toisia menemään pois keskusteluista. Eivät itse kestä kritiikkiä, mutta ovat jatkuvasti arvostelemassa muita.

Please, lopeta jo jankutus. Tämä ketju ei käsittele 70-luvulla syntyneitä.

70-luvulla syntyneet on ahkeria valittaamaan vanhemmistaan. Kyllä tämä ilmiö on syytä ottaa huomioon!

-sivusta huomannut

Vierailija
111/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne joskus pieniäkin syitä. Lapsella voi olla vainoharhaisuutta ja muita mielisairauksia. Osa suuttuu ihan mistä vaan herkästi ja katkoo välejä.

Tämä. Jotku voi tosiaan harhoissaan sepittää tarinoita lapsuudestaan. Vuosikausia voivat huudattaa samaa levyä vaikka keskustelupalstalla. Kaikenlaista hullua löytyy. 

Vierailija
112/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallaan kuulu aiheeseen, koska en ole laittanut välejä poikki vanhempiini, mutta melkein sisareeni, joka on mahtavana ja itsevarmana laittanut vanhempiin välit poikki. Vanhemmat ovat kaikessa väärässä, epäonnistuneita ja hirviöitä. Hän itse on oikeamielinen ihminen, joka pystyy arvostelemaan muita suvereenisti, esim. minua. Melko raskas tapaus.

Oletko kenties vanhempien suosikkilapsi? Sehän on sellainen joka ei näe lapsuudenperheen sairautta ja myrkyllisyyttä koskaan samalla tavalla kuin muut. Valitettavasti suosikkilapsi ei myöskään kykene kasvuun kun on liian kiinni vanhemmissaan eikä pysty kyseenalaistamaan heidän toimintaansa.

Kyllä se suosikkilapsi on ja on aina ollut juuri tuo sisareni.

Vaikea uskoa. Suosikkilapsi harvemmin pistää välit poikki vanhempiinsa, koska sille ei todellakaan ole aihetta.

No näin se kuitenkin meillä on.

Vierailija
113/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän varten näitä kyselyjä tällä palstalla tehdään? Mitä tietoa näistä kerätään?

Mene pois, jos aihe ei kosketa sinua. Vai oletko niitä äitejä, jotka saa kritiikkiä jälkikasvultaan, mutta ei osaa tunnistaa syytä.

70-luvulla syntyneen tunnistaa siitä, että käskee toisia menemään pois keskusteluista. Eivät itse kestä kritiikkiä, mutta ovat jatkuvasti arvostelemassa muita.

70-luvulla syntyneet on ahkeria valittaamaan vanhemmistaan. Kyllä tämä ilmiö on syytä ottaa huomioon!

En ole trolli.  Kirjoita päiväkirjaan seuraavaksi. 

Vierailija
114/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aikuisena saa vihdoin valita seuransa itse. En yhtään ihmettele miksi porukka sikiää. Ei heidän seuraansa kukaan vapaaehtoisesti tahdo.

Vierailija
115/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne joskus pieniäkin syitä. Lapsella voi olla vainoharhaisuutta ja muita mielisairauksia. Osa suuttuu ihan mistä vaan herkästi ja katkoo välejä.

Tämä. Jotku voi tosiaan harhoissaan sepittää tarinoita lapsuudestaan. Vuosikausia voivat huudattaa samaa levyä vaikka keskustelupalstalla. Kaikenlaista hullua löytyy. 

Juurikin näin. Näitä harhaisia löytyy täältäkin palstalta.

Vierailija
116/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Lapsi ei kestä pienintäkään nälvintää eikä kiinnikäymistä vaan alkaa heti "asettelemaan rajoja" ja "katkomaan välejä" kuin mikäkin imbesilli mielipuoli! EI JUMA! Sietäisi saada ympäri korvia minulle mitään rajoja asetella kun MINÄ OLEN HÄNET SYNNYTTÄNYT! Googlella löytyy diagnooseja noille psykopaateille. En varmasti lepää ennen kuin olen löytänyt hänet ja diagnosoinut. Mielisairas mikä mielisairas. Minua ei vältellä.

Juurikin näin. Näytä sille (närhen) munat.

Vierailija
117/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on alkoholisti ja ilmeisesti myös narsisti. Isäni oli myös alkoholisti. Isäni on kuollut (viinaan), mutta äiti elää yhä. Hän on hyvin toksinen, sekava ihminen, joka ei tuo elämään muuta kuin pahaa. Lapsena olin lastenkodissa hänen ja isäni takia. Juominen jatkui sen jälkeenkin, kun pääsin lastenkodista. Ja se on jatkunut koko aikuisuuteni. 

Pistin välit poikki, koska vihaan tuota ihmistä ja kaikki ongelmat, joita minulla on elämässäni ollut, johtuvat hänestä ja isästä. Kun katkaisin välit, elämänlaatuni parani. Toisin kuin alkoholisten kaltoinkohdellut lapset yleensä, löysin miehen joka ei käytä alkoholia, jolla on vakaa tausta ja joka on kärsivällinen. Kyllä minä joskus oireilen menneitä, mutta iän mukana se on vähentynyt. Olen suorittanut amistutkinnon, enempään olisi älyn puolesta varaa, mutta itsetunto on niin romuna että tyydyn suorittavan tason työhön. 

Niin siis minulla. Äitini ei ole kertaakaan pyytänyt anteeksi menneitä ja jos jotakin siihen suuntaan on sanonut, hän on syyttänyt kaikesta muita. Joten mitään järkevää keskustelua ei sellaisen kanssa saa aikaan. 

Se on osaltani ohi ja keskityn omaan elämääni. Surettaa ne lapset jotka käyvät samaa nyt läpi ja kun yhteiskuntakin tuntuu olevan heille kovempi. Ei varmasti tee hyvää.

Vierailija
118/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta huomannut

Mene jo roskiin. Oikeesti.

Vierailija
119/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nii-in yleistä. Jossain kodeissa kasvaa suoraan työkyvyttömiä. Yleensä tarinat kertoo näissä tapauksissa nainen naiselle :) Saavat tällöin sossuloiden suojelun toiminnalleen.

Jep.

Lopulta valitsi näennäisesti meidät lapset isämme sijaan lastensuojelun mieliksi, mutta löysi seuraavan elättäjän ja jäljellä olevat lapset totesivat, että eivät jää katselemaan minkälaiseksi osoittautuu ja lähtivät kotoa mahdollisimman pian. Rehellisesti sanottuna toivon, että isämme olisi kiristänyt taloudellista ruuvia äitimme osalta huomattavasti enemmän kuin teki, koska se on ainut asia, joka äitiämme horjuttaa. Niinä kuukausina kun toimitti rahat lasten taskuihin sukulaisten kautta elatusmaksujen maksamisen sijaan, äidin hajoaminen oli sellainen, että ei jäänyt epäselväksi, mistä kaikessa oli kyse. Äitimme olisi ansainnut vielä enemmän epämukavuutta siitä, mitä laittoi lapsensa kokemaan. 

Vierailija
120/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista miten suuri prosentuaalinen osuus vauva-palstan kirjoittajien existä, äideistä, anopeista ja työkavereista on narsisteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan