Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä on ollut syynä siihen että olette pistäneet välit poikki vanhempiinne?

Vierailija
03.08.2024 |

Siis että ette enää ole jatkuvasti tekemisissä, korkeintaan jossain sukujuhlissa näette?

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini syytti minua ex-puolisoni kuolemasta. Olimme eronneet pari vuotta aikaisemmin. Puolisolla oli mielenterveysongelmia ja päätyi itsemurhaan. Äiti ei edes tiedä kuolinsyytä, luulee sen olleen sairauskohtaus. Syyllisti mua siitä, etten vienyt miestä lääkäriin. Aikuista miestä, joka osasi kyllä hoitaa omat asiansa.

Vierailija
22/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan uudestaan.

Minun äiti on 70-vuotias, väkivaltainen niin sanallisesti kuin fyysisesti, eikä ikinä suostu pyytämään tekemisiään anteeksi.

Ainoa tapa, miten ns. pyytää anteeksi, on tekeytymällä marttyyriuhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun 74v narsistisesti käyttäytyvää äitiäni kritisoivat viestit poistetaan.

Vierailija
24/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitää kyllä modella kiirettä täällä 😅

Vierailija
25/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistiäiti, joka ei koskaan tee mitään väärin tai pyydä anteeksi, vaikka toistuvasti manipuloi ja kohtelee läheisiään alistavasti, ei kunnioita.

Eikös aika monet 70-luvulla syntyneet käyttäydy tällä tavalla?

Totta! 70-luvulla syntyneet ovat osoittaneet olevansa järkyttäviä narsisteja.

Mun narsisti äiti on syntynyt 70-luvulla.

Vierailija
26/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairas ihminen. Mennyt välit moniin ihmisiin elämänsä aikana, mutta mitään vikaa tai parannettavaa ei omassa käytöksessä löydy. Ei varmasti muutu enää, joten ei kiinnosta yrittää eheyttää välejä. On ollut jo vuosia eläkkeellä.

Vierailija
27/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistiäiti, joka ei koskaan tee mitään väärin tai pyydä anteeksi, vaikka toistuvasti manipuloi ja kohtelee läheisiään alistavasti, ei kunnioita.

Kyllä. Aina samat märinät ja uhriutumiset.

Vierailija
28/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistetaan näin paljon viestejä? Vastasin vain kysyttyyn kysymykseen.

Vierailija
29/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuvat muiden ja jopa minun ulkonäköä selän takana. En vaan jaksanut sitä enää. 

Vierailija
30/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sairas ihminen. Mennyt välit moniin ihmisiin elämänsä aikana, mutta mitään vikaa tai parannettavaa ei omassa käytöksessä löydy. Ei varmasti muutu enää, joten ei kiinnosta yrittää eheyttää välejä. On ollut jo vuosia eläkkeellä.

Mitä se eläkeellä olo vaikuttaa tuohon? 

Vierailija
31/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän juoppoluuserisminsa. Nyt ovat katkeria siitä kun en anna lasten tavata heitä kuin max kerran vuodessa - en halua vanhempieni suunnalta mitään vaikutusta lapsilleni.

Vierailija
32/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun 74v narsistisesti käyttäytyvää äitiäni kritisoivat viestit poistetaan.

Kaikki? Miksi spämmäät monta viestiä?

Vierailija
33/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan minun äidiltäni. Märisen kun asetan rajat, kerron että hänen käytös satuttaa minua, enkä suostu enää sellaiseen huonoon kohteluun.

Just tuota sanaa on varmasti käyttänytkin, se on märinää. Eli täysin halveksittavaa ja mitätöntä. Minun tunteilani ei ole mitään merkitystä, hänen pitäisi varmaan saada määrittää kaikki tunteeni ja kokemukseni, jotta yhteydenpito onnistuisi. Juu ei kiitos, ansaitsen parempaa! Kuka tahansa ansaitsee.

Vierailija
34/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä että on jo vanhempi ihminen. Olisi kasvanut ihmisenä jo tähän mennessä jos jotain kasvua olisi odotettavissa.

Vierailija
35/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan minun äidiltäni. Märisen kun asetan rajat, kerron että hänen käytös satuttaa minua, enkä suostu enää sellaiseen huonoon kohteluun.

Just tuota sanaa on varmasti käyttänytkin, se on märinää. Eli täysin halveksittavaa ja mitätöntä. Minun tunteilani ei ole mitään merkitystä, hänen pitäisi varmaan saada määrittää kaikki tunteeni ja kokemukseni, jotta yhteydenpito onnistuisi. Juu ei kiitos, ansaitsen parempaa! Kuka tahansa an

Kuulostat ihan 70-luvulla syntyneeltä!

Vierailija
36/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki? Miksi spämmäät monta viestiä?

Öö en, kun jo heti ensimmäinen viesti poistettiin kiireen vilkkaan? Todella outoa palsta moderointia.

Vierailija
37/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä että on jo vanhempi ihminen. Olisi kasvanut ihmisenä jo tähän mennessä jos jotain kasvua olisi odotettavissa.

Eläkkeellä voi olla nuoremmatkin. Viisikymppisetkin esim. mielisairauden takia.

Vierailija
38/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit äitiini vuosia jatkuneen vaimoni kiusaamisen takia. Olihan äiti aina ollut kiero ja ilkeä, mutta aikuiseksi kasvettuani en enää voinut sitä sulattaa, etenkin kun kiusaamista kohdistui minulle rakkaaseen vaimooni. Äiti näkyvästi suosi siskojeni (vaihtuvia) miehiä, toivotti poikaystävät heti tervetulleeksi sukuun mielin kielin makeillen. Vaimoani kohteli ensitapaamisesta lähtien kuin saastaa. En jaksa edes luetella millä tavalla aiheutti meille hankaluuksia vuosien ajan. Pilasi ilkeilyillään meiltä monet perhejuhlat, kuvitteli että lapsemme ovat vain hänen jatkeitaan ja hänellä on ylin sananvalta perheessämme. Käveli kaiken yli vaimolleni tuhahdellen. Yhtenä päivänä mitta tuli täyteen ja se oli kerrasta poikki. 

Vierailija
39/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/179 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun 70-luvulla syntynyt äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan