Mulla iskee paniikki mun tilanteesta
Erosin ja oon nyt yksinäinen. En voi hyvin ja oon kaikki päivät itekseen. Ei rahaa. Ei oikeastaan kavereita ja sukulaisiin en pidä yhteyttä. Päivät kuluu kotona vuokralla ja netissä. Välillä käyn kävelyllä. Oon tajunnut että taa maa ja maailma on miesten. Miehet saavat seuraa ja eivät ole yksinäisiä. Tinderissä ja deittailussa on miesten markkinat ja hyvistä miehistä kilpaillaan. Hyviä miehiä on vähempi mitä hyviä naisia. Tässä maassa ei pärjää yksin ilman suhteita tai rahaa. Jos mies on suhteessa ollut joskus niin saa kyllä seuraa. Mun tilanne ei tule muuttumaan. En jaksa kilpailla tässä yhteiskunnassa. En ole koskaan jaksanut. Oon vaan tosi masentunut kun tilanne ei tule parantumaan.
Lopeta se turha viestittely. Vastaa vain omaisuutta koskeviin viesteihin ja pysy silloinkin vain siinä omaisuusaiheessa. Loppuu se exän kommentinti, jos et reagoi hänen kehuskeluunsa ym. mitenkään. Kehuskelijat saavat polttoainetta siitä, että näkevät toisen reagoivan tietyllä tavalla. Laita polttoainehanasi kiinni. Sano vaikka suoraan, että jos on tarvis ottaa yhteyttä omaisuuden takia, niin sitten voi siitä asiasta ottaa yhteyttä, muissa asioissa ei kiinnosta yhteydenpito.