Mulla iskee paniikki mun tilanteesta
Erosin ja oon nyt yksinäinen. En voi hyvin ja oon kaikki päivät itekseen. Ei rahaa. Ei oikeastaan kavereita ja sukulaisiin en pidä yhteyttä. Päivät kuluu kotona vuokralla ja netissä. Välillä käyn kävelyllä. Oon tajunnut että taa maa ja maailma on miesten. Miehet saavat seuraa ja eivät ole yksinäisiä. Tinderissä ja deittailussa on miesten markkinat ja hyvistä miehistä kilpaillaan. Hyviä miehiä on vähempi mitä hyviä naisia. Tässä maassa ei pärjää yksin ilman suhteita tai rahaa. Jos mies on suhteessa ollut joskus niin saa kyllä seuraa. Mun tilanne ei tule muuttumaan. En jaksa kilpailla tässä yhteiskunnassa. En ole koskaan jaksanut. Oon vaan tosi masentunut kun tilanne ei tule parantumaan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tussun kuvaa tinderiin kyllä siellä menee huonompikin varis.
Ja pimeässä kelpaa kaikki jos ei "rööri" ihan hämähäkin verkoissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menen parturiin joskus suoraan töistä, kun elämä oikein v--ttaa. Löysin sellaisen paikan, johon pääsee aikaa varaamatta, ex tempore, parturituoliin käsiteltäväksi. Upeaa lähteä kapaamosta uutena versiona kohti kotia. Muutakin tällaista koitan keksiä oman sinkkuelämäni ankeuden selättämiseen, koska parisuhdetta en halua. Ps pääni on jo kalju mutta v--tutus käyrä nousee vaan.
Parturi oli oman elämäntilanteeni esimerkki. Sinulla, joka olet kalju, ehkä uusi upea lätsä tai peruukki sitten piristäisi sinua, jos ei kerran ole mitään parturoitavaa.
Eroaminen on sieltä ja syvältä. Tuntuu pahalta, maksaa, heittää elämän ihan eri raiteille. Mutta se on myös mahdollisuus aloittaa jollain tavalla uudestaan. Miettiä, mitä itse oikeasti haluaa ja tarvitsee elämäänsä. Mikä on itsestä hyvää elämää, hauskaa ja merkityksellistä. Millaista elämää haluaisi viettää viiden vuoden päästä. Anna itsellesi aikaa surra nyt, mutta ota myös pieniä askelia eteenpäin. Kirjastossa alkaa kohta pyöriä taas kaikki kerhot ja lukupiirit yms, sitä kautta tulee tekemistä ja uusia ihmiskontakteja. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon!
"Tinderissä ja deittailussa on miesten markkinat"
HAHAHHAHHAH mikä vitsi.
Kylläpä meidän apllä nyt on kovin vaikeaa. Ota vähän lisää sidukkaa ja ruikuta. Voit vaikka vähän kyynelehtiä.
Et ilmeisesti ole nyt missään työssä. Olet varmaan aiemmin ollut? Onko jotain estettä työssäkäymiselle? Kouluttautuakin voi uudelleen, jos entinen työ ei onnistu. Eivät ole tietenkään helppoja asioita, mutta kuitenkin sellaisia, joiden eteen kannattaisi jaksaa yrittää. Elämäsi olisi varmasti ihan erilaista, jos kävisit töissä. Sinulla olisi rahaa käytettävissä, ja työkavereitakin olisi.
Missään tapauksessa ei kannata elämäänsä laittaa sen varaan, että tulee joku seuraava mies, joka pelastaa.
Onko sulla töitä?
Miksi kaikki sukulaiset on pois kuvioista? Voisit saada henkistä ja taloudellista tukea heiltä. Vanhempasi rakastavat sinua.
Kumma, että meistä naisista niin monista tuntuu tulevan sellaisia vätyksiä, jotka ei saa mitään yksin tehdyksi, jos ei ole kumppania.
Itse olin miehen kanssa 16-vuotiaasta saakka, kunnes keski-iässä jäin leskeksi, yksin ensimmäistä kertaa elämässäni. Piti opetella ihan uudestaan elämää. Kaiken olin elänyt siihen asti toisen kanssa, toisen kautta, toisen avulla. Nyt olen jo reilu 10 vuotta ollut yksin. Ja mm. reissannutkin. Ja montaa muutakin asiaa olen yksin tehnyt, sellaisia, joita en miehenikään kanssa saanut tehdä, koska hän ei sellaisista ollut edes kiinnostunut. Esimerkkinä Lapin reissu junalla ja matka lempimaahani, johon mieheni ei suostunut kanssani lähtemään, kun on kuulemma niin vaarallinen maa.
Eli voi se kumppani olla tukekin asioiden kokemiselle.
Oon eläkkeellä. Ja siksi en ole töissä. Exä vielä koko ajan ylpeilee uudella elämällä ja rahoillaan. Miten paljon saa rahaa ja jää käytettäväksi ja miten paljon saa veronpalautusra ym
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä erosit? Vai mieskö erosi?
Itse erosin. Ja voin huonosti liitossa. Mies nukkui puoleen päivään. Suuttui pienistä. Mutta tuntuu että vointi on nyt vielä huonompi tän yksinäisyyde takia
Ap
Varmaan tuossa vaikuttaa eniten työttömyys ja rahapula? Se lisää tuota tunnetta, ettei kelpaa ja on ulkopuolinen. Rahapula tekee kaiken ankeammaksi, mutta ilman rahapulaakin voi kokea kelpaamattomuutta ja ulkopuolisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuossa vaikuttaa eniten työttömyys ja rahapula? Se lisää tuota tunnetta, ettei kelpaa ja on ulkopuolinen. Rahapula tekee kaiken ankeammaksi, mutta ilman rahapulaakin voi kokea kelpaamattomuutta ja ulkopuolisuutta.
Tämä!!!
Ap
Mitä annettavaa sulla on parisuhteeseen ja uudelle miehelle? Kannattaa etsiä sitä kumppania samoista lähtökohdista, joku sairaseläkeläinen pienillä tuloilla jne. Tässä dokkarissa on esim lukutaidoton Mika, nuori eläkeläinen mutta niin vaan näyttää olevan suhde löytynyt hänellekin https://areena.yle.fi/1-4651046
Vierailija kirjoitti:
Oon eläkkeellä. Ja siksi en ole töissä. Exä vielä koko ajan ylpeilee uudella elämällä ja rahoillaan. Miten paljon saa rahaa ja jää käytettäväksi ja miten paljon saa veronpalautusra ym
Ap
Soittaako se ex sinulle kertoakseen sinulle omasta elämästään? Vai mistä syystä olet edelleen tekemisissä exäsi kanssa niin, että tiedät kaiken hänen nykyisistä asioistaankin? Mene nyt hyvä ihminen eteenpäin elämässäsi edes sen verran, että teet siitä exästäsi exän ihan käytännön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!!
Ap
Siis kumpi? "Ilman rahapulaakin voi kokea kelpaamattomuutta ja ulkopuolisuutta" vai "rahapula"?
Ja mitä tulee rahapulaan, aika moni kärisii siitä, eikä silti makaa kotona vällyjen alla ruikuttamassa, koska maailmassa on iso liuta ilmaistakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Soittaako se ex sinulle kertoakseen sinulle omasta elämästään? Vai mistä syystä olet edelleen tekemisissä exäsi kanssa niin, että tiedät kaiken hänen nykyisistä asioistaankin? Mene nyt hyvä ihminen eteenpäin elämässäsi edes sen verran, että teet siitä exästäsi exän ihan käytännön tasolla.
Laitellaan viestejä toisillemme whatsappissa. Mutta nää exän viestit lähinnä oma kehua. Asuu ilmaitteeksi. Itsellä vuokra vie ison osan rahoista. On meillä yhteistä omaisuutta. Mutta tällä hetkellä ex asunto vasta myynnissä
Ap
Miehet ei yleensä harrasta pahanpuhimista toisistaan. Ovat enempi laumasieluja kuin naiset. Mutta on niitä yksinäisiä miehiäkin, jotka ei ehkä sovi miesten tyypilliseen porukkaan.