Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla iskee paniikki mun tilanteesta

Vierailija
03.08.2024 |

Erosin ja oon nyt yksinäinen. En voi hyvin ja oon kaikki päivät itekseen. Ei rahaa. Ei oikeastaan kavereita ja sukulaisiin en pidä yhteyttä. Päivät kuluu kotona vuokralla ja netissä. Välillä käyn kävelyllä. Oon tajunnut että taa maa ja maailma on miesten. Miehet saavat seuraa ja eivät ole yksinäisiä. Tinderissä ja deittailussa on miesten markkinat ja hyvistä miehistä kilpaillaan. Hyviä miehiä on vähempi mitä hyviä naisia. Tässä maassa ei pärjää yksin ilman suhteita tai rahaa. Jos mies on suhteessa ollut joskus niin saa kyllä seuraa. Mun tilanne ei tule muuttumaan. En jaksa kilpailla tässä yhteiskunnassa. En ole koskaan jaksanut. Oon vaan tosi masentunut kun tilanne ei  tule parantumaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asennetta. 

Vierailija
2/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta asennetta. 

Tarkoitat mitä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä aloituksessa on noi tilastolliset faktat käännettynä toisinpäin sukupuolten välillä, mut ehkä se oli aloituksen tarkotus, että saa paljon kommentteja. 

Vierailija
4/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta tässä aloituksessa on noi tilastolliset faktat käännettynä toisinpäin sukupuolten välillä, mut ehkä se oli aloituksen tarkotus, että saa paljon kommentteja. 

Kuin toisinpäin? Yksinäisellä naisella on todella vaikeaa eronneena

Ap

Vierailija
5/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pitänyt edes paikkaansa. Parisuhdemarkkinat on naisten ja seuraa löytyy kyllä.

Pois tinderistä yms.

Harrasta asioita ja mene vaikka karaokepubiin. Jo löytyy seuraa ja ystäviä 

Vierailija
6/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan ruikuttamista ja uhriutumista. 

Vierailija
7/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti, mutta tilastollisesti miehet kokee yksinäisyyttä enemmän ja heillä on vähemmän ystäviä. Naisen on myös tilastollisesti helpompi saada seuraa kun miehen. 

Vierailija
8/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asioita toisin, ajattele toisin. Muutoksen mahdollisuus.

Vierailija
9/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti, mutta tilastollisesti miehet kokee yksinäisyyttä enemmän ja heillä on vähemmän ystäviä. Naisen on myös tilastollisesti helpompi saada seuraa kun miehen. 

Ystäviä on todella vaikeaa saada enää aikuisiällä. Itse olin koulukiusattu. Ja joo seksiseuraksi nainen kelpaa mutta itse en ainakaan tinderistä suhdetta saanut. Hyvin pinnallinen sovellus. Baareissa en käy enkä viitsisi yksin edes mennä

Ap

Vierailija
10/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki eronneet kokevat ensin yksinäisyyttä. Tottakai, kun kerran äkkiä on vaan yksin. Se menee pikkuhiljaa ohi.

Yritä saada elämästäsi elämää ilman, että haikailet elää sitä jonkun toisen ihmisen kautta. Etsi itsellesi harrastus, kurssi tai muuta uutta tekemistä. Järjestä kaikenlaista vaihtelua itsellesi nyt, kun olet ihan vain itseksesi. Kulje eri reittejä, käy eri kaupoissa jne. Uusissa paikoissa voi törmätä jopa uusiin ihmisiin. Jos et tykkää baarikärpäsistä, älä sitten käy baareissa seuran toivossa, vaan käy sellaisessa paikassa, jollaisessa toivot tulevan kumppanisikin käyvän.

Kohenna suhteitasi niihin kavereihisi ja sukulaiisiisi. Miksi et pidä yhteyttä? Muuta asennettasi siinä asiassa. Mene useammin käymään sukulaisilla ja kutsu heitä omaan kotiisi. Järjestä kavereille illanistujaisia tai ehdota ulos menemistä yhdessä.

Tai hemmottele itseäsi jotenkin. Tee merisuolasta jalkakylpy, lakkaa varpaankynnet, rasvaa hyvällä jalkavoiteella ja pue ihanat sukat jalkaan. Tai laita kasvoillesi kasvonaamio ja kuuntele taustalla ASMR:ää tai muuta, joka sinua rentouttaa ja hellii. Tai osta viikonlopuksi kukkakimppu, leivos, konvehteja tai muuta ilahduttavaa. Arvosta omaa seuraasi ja kata itsellesi kauniisti. Tai hanki jotain piristävää uutta kotiisi. Vaihda vaikka kylpypyyhkeesi. Käy parturissa tai kampaajalla ja vaihda hiustyyliäsi.

Keinoja piristää arkea on monia. Kyllä sinulla varmasti johonkin pieneen arjen luxukseen on varaa. Katsele hintoja niistä, mitä haluaisit hankkia tai tehdä ja kerää siihen rahat siihen pikkuhiljaa säästämällä. Joku valmis kasvonaamiokin maksaa vain muutaman euron. Hiustenleikkuun saa 30-40 eurolla. Tosi halvalla jo saa monia asioita.

Vierailija
11/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää ja ens kk ainakin tosi tiukkaa rahallisesti. 9€ per päivä rahaa käytettävissä. Ei siinä kampaajalle mennä tai harrasteta. Kirjastoon oon velkaa. 

Ap

Vierailija
12/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja siittä naimisissa ollessaan akat pitää huolen ettei sille ukolle kavereita tulekkaan.

Vierailija
13/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen parturiin joskus suoraan töistä, kun elämä oikein v--ttaa. Löysin sellaisen paikan, johon pääsee aikaa varaamatta, ex tempore, parturituoliin käsiteltäväksi. Upeaa lähteä kapaamosta uutena versiona kohti kotia. Muutakin tällaista koitan keksiä oman sinkkuelämäni ankeuden selättämiseen, koska parisuhdetta en halua.

Vierailija
14/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan sit valkkaamaan mieleen käyvän exän numeroa ja vonkaa sitä takaisin. Näin ne miehetkin tekee. 

Vierailija
15/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tää ja ens kk ainakin tosi tiukkaa rahallisesti. 9€ per päivä rahaa käytettävissä. Ei siinä kampaajalle mennä tai harrasteta. Kirjastoon oon velkaa. 

Ap

Eli olet  jo naimisissa ollessasi ollut jo aika "tuuliviiri"

joten tsemppiä vaitsemallesi elämän polulle.

Vierailija
16/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan oikeanlainen. Ja muitakin löytyy jotka eivät osaa kilpailla. Paitsi itsensä kanssa ehkä. Onko äitisi mukava tai joku sukulainen, jos joskus lyhyesti soittelee. Ei olisi täysin yksin. Ei tarvitse kaikkea kertoa sinne elämästään, ehkä niitä näitä - tai säätila. Onko se paikkakunta sellainen että mielikuvituksella saa luotua jotain mielenkiintoa vai ei nappaa.

Vierailija
17/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nipistä nyt ensi alkuun niistä menoistasi sitten sen verran, että saat kirjastolainasi maksettua pois. Siinä sinulle tekemistä ja tavoitetta, kun lasket, paljonko pitää nipistää kuluttamisestasi ja mistä, kunnes olet saanut sen velkarahan kasaan ja maksettua kirjastolle. Miksi ylipäänsä aiheutat tälläiaisia turhia menoja itsellesi kuin lainakirjojen myöhästymissakko???? Lainathan saa uusittua helposti (ainakin omassa kaupungissani) 8 kertaa peräkkäin, netin kautta.

Jos ei kerran ylimääräistä rahaa ole, niin sitä suuremmalla syyllä huolehdi näistä ilmaispalveluista, että saat edes niitä käyttää.

Myös museoihin pääsee ajoittain ihan ilmaiseksikin. Itse olen mennyt sellasiiin.

Katsele sitä kotipaikkakuntasi tarjontaa ja käy erilaisissa ilmaisjutuissa. Jos on jotkut markinat, mene sinne kiertelemään. Ei sieltä ostaa tarvitse mitään. En minä ainakaan ole aina ostanut.

Vierailija
18/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on niin samaa mieltä. Näen sen ihan omassa elämässä. Miehillä mene tosi hyvin. Niillä o työpaikkoja, kavereita, naisia saa. 

Vierailija
19/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen parturiin joskus suoraan töistä, kun elämä oikein v--ttaa. Löysin sellaisen paikan, johon pääsee aikaa varaamatta, ex tempore, parturituoliin käsiteltäväksi. Upeaa lähteä kapaamosta uutena versiona kohti kotia. Muutakin tällaista koitan keksiä oman sinkkuelämäni ankeuden selättämiseen, koska parisuhdetta en halua. Ps pääni on jo kalju mutta  v--tutus käyrä nousee vaan.

Vierailija
20/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tapaus kun ei voi edes kirjastoon mennä. Mutta ei kai se ole miesten vika!

Entäpä jos lakkaisit kilpailemasta ja vertailemasta itseäsi muihin. Unohda varpaankynsien lakkaaminen ja ASMR. Sinun on riitettävä itsellesi.